@minim, ja je bent Buddy of niet hè... welkom bij de club. Nee hoor meid, goed in de gaten houden. Echt doen. Blijf je bij de vk, of moet de controle bij de gyn? Zo Frits dacht ik draai nog even, heb je het gemerkt met voetjes en trapjes opeens aan een andere kant of niet? Nou duimen dat je vliezen niet in AH breken... Maar gewoon lekker thuis. Of tijdens de bevalling natuurlijk. Is vrij uitzonderlijk toch dat ze zu nog terugschieten zeg maar, maakt het nog uit voor de bevalling?
wen en moi fijn dat alles goed was! MiniM spannend dus, hogere bloeddruk kan inderdaad een naderende bevalling betekenen, dus wie weet hier is het weer rustig, ben benieuwd wanneer onze uk er besluit uit te komen, manlief heeft hem vanmorgen wel toegesproken dat het tijd is om eruit te komen
Zo, ik ben weer terug van kraamvisite... Sjonge jonge, wat een klein ventje! Het weegt ook helemaal niks! Maar prachtig ventje hoor en helemaal niet verfrommeld door de bevalling @Wen, spannend bij jou dus!! @Eendje, je meisje gewoon goed toespreken: nu nog niet!!! @Moi, geweldig dat alles goed was! Fijn dat je je bevalplan tot zover gewoon nog kunt uitvoeren. In het bad schijnt wel erg prettig te zijn voor moeder en kind, maar kan helaas niet overal.... @TM, dat weet ik niet van de kraamzorg.... Maar fijn dat de babykamer zo goed als klaar is. Geeft ook rust! @MiniM, het is wat met die eiwitten! Maar wel fijn dat je dan zo goed in de gaten wordt gehouden! En welkom bij de club Die van mij ligt ook nog niet vast volgens mij, maar volgens de gyn zou ik nog kunnen fietsen naar het ziekenhuis als de vliezen zijn gebroken. Vreemd toch? M'n dochter was ook niet vast ingedaald en daar moest ik ook meteen gaan liggen als de vliezen zijn gebroken. Dat ga ik nu ook gewoon doen hoor! Veiligheid voor alles! @Nadesy, hahaha, jij wil gewoon dat we allemaal gaan bevallen nu! @Delilah, dat toespreken werkte bij mijn dochter ook. Mijn man had haar toegesproken en die nacht braken de vliezen, dus wie weet!
Ff kijken of hij het doet..vriend heeft de iPad gekocht...wel makkelijk hoef ik niet meer de laptop aan te zetten...morgen ben ik er weeren zal ik op iedereen proberen te reageren
Ik ben echt beste vriendjes met de iPad, ideaal!! Zo hier net ff goed potje zitten janken, man wat lucht dat op. Kwam ff brok spanning omhoog. Kan ik het wel, bevallen, moeder zijn, voor een kindje zorgen. Gaat alles wel goed... Maar het is er uit, kan heel de wereld weer aan!!
Wen: goed gedaan meid, gooi het er maar uit. Ps als jij ook een ipad hebt, hoe plaats ik hier op het forum foto's en kan ik in een tekstveld scrollen? Ik ben nog niet zo handig met dit ding...
Wen, goed zo! Vooral je gevoel niet tegenhouden! En natuurlijk kun je het aan, dat gevoel is heel normaal. Zelfs terwijl ik al mama ben, ben ik nu soms wel eens bang dat het niet gaat lukken... Maar natuurlijk komt alles gewoon goed!! Delilah, jij mag ook de eerste zijn nu he?!!!
Dat zijn nou precies de 2 dingen die mij ook niet lukken. Had het er laatst ook met minim over die heeft er ook 1. Maar foto's plaatsen krijg ik ook niet voor elkaar. Teksten kopiereen wel, maar erdoor heen scrollen ook niet. Ja meiden, lucht lekker op zo af en toe even janken. En natuurlijk gun ik het andere niet, maar het is altijd wel fijn te lezen dat je niet de enige bent die zich af en toe zo voelt...
Snik, voorbereidingen op de bevalling genomen... Mijn tongpiercing eruit gehaald mocht er iets gebeuren... Ben ik nu echt volwassen?????????????????????????
hihi, was in het ziekenhuis gezegd, dat mocht er iets gebeuren, er een volledige narcose aan te pas komt, je alle piercings en sieraden verwijderd moet hebben
ja bijt maar op je tong, dat groeit dicht... maar hij zit er al sinds mijn 18e in... dusse... dan groeit het minder snel dicht...
Hebben jullie ook een verschilfoto? Van helemaal begin vd zwangerschap en n foto van nu?? Ben daar heel erg benieuwd naar... Ik zal de mijne ook plaatsen (of had ik dat al gedaan?? Weet t echt niet meer )