moi vind je dat niet erg dan dat het gaatje misschien dicht groeit? Stampertje grappig om het verschil zo te zien, heb ook eens de eerste buikfoto en de laatste buikfoto naast elkaar gezet alleen is de laatste van vorige week heb deze week nog geen nieuwe gemaakt
ja, vind ik het erg... tis een periode van afsluiten denk ik.. heb hem sinds mijn 18e erin zitten... dat is al 15 jaar... nu is het tijd om volwassen te worden... trouwens, las net dat er ergens in nl een heftige brand is, en een vriendin van mij woont daar, dus die stuurt net een foto op facebook, ik klik aan vind ik leuk, met de mededeling, ja ik dacht al dat het bij jou in de buurt was, moest al aan je denken of het niet te dichtbij was, krijg ik van een vriendin van haar een paar berichten dat dat niet kan, en dat daar mensen wonen die nu hun huis kwijt zijn die ze kennen, etc... zo, sorry, was alleen maar medeleven hoor... heb mijn berichtjes verwijderd... irritant mens
@wen lucht soms lekker op hè @moi goed bezig @stampertje mooi verschil haha @delilah ook al Moi is dat dezelfde vriendin die laatst ook al zo raar reageerde? iPad hmm dacht dat het net as met de pc werkte foto,s maar niet dus as iemand het weet hoor ik het graag
Moi: diegene kent het principe van vrijheid van meningsuiting niet denk ik? Delilah: is gaaf om te zien he
moi wat vreemd van je vriendin toekomstigemam hier geen ipad deskundige sorry stampertje ja is inderdaad mooi om te zien, wat een verschil dan !
Delilah en stampertje: mooi om de verschillen te zien van buiken Moi: hier een intiem piercing en is er nog nooit uitgegaan tijdens ok. Misschien tongpiercing vanwege intubatie bij narcose
Dag dames van de januari 2012 mama's, ik heb hier nog niet eerder een berichtje geplaatst maar wel regelmatig meegelezen. Ik ben 8 januari uitgerekend. Spannend hoor! Mag ik de laatste daagjes hier aansluiten? Anders wil ik toch de dames die al bevallen zijn van harte feliciteren en degenen die nog even moeten wachten veel sterkte wensen.
Tuurlijk mag dat! Tenminste ik neem aan dat andere dames daar ook geen problemen mee hebben?? Zo wel dan sorry voor m'n enthousiasme haha. Welkom!
Ja Wen, als buddy's doen we het goed. We lopen echt gelijk. En denk ook best 12 januari als beval datum maar kunnen we niet afspreken 03 januari? Ik blijf nu nog gewoon bij de vk. Maandag moet ik weer terug, checken ze meteen mn urine en bloeddruk. En qua indalen, hij ligt nog wel deels ingedaald maar niet vast. Maakt volgens mij verder niet uit voor de bevalling. Tis alleen wel zo dat je moet gaan liggen ivm uitzakken van de navelstreng. En naar AH ga ik mooi niet meer, dat moet mn vriend maar doen Delilah, ik hoop dat de bloeddruk meer zegt over naderende bevalling dan over eventuele symptomen van zw vergiftiging... Marije, op de fiets naar het ziekenhuis. Hahaha ik zie mezelf al gaan... NOT! Ipad, ook hier fan van de ipad. Maar fotos uploaden kan volgens mij niet. das een nadeel, net zoals de typfouten, maar verder een fijn ding! Scrollen? Kijk dat weet ik wel! Ipv met 1 vinger op het scherm moet je met 2 vingers op de tekst gaan staan en dan slepen, dan kun je scrollen! Wen, lees net over je dipje. Komt goed hoor! Weet ik zeker en ff brullen lucht op! Sas, welkom!
Fijne nacht allemaal, voor zover dat lukt Ben benieuwd of er dit jaar hier nog beebjes geboren worden of toch echt in jan pas weer
welkom nieuwe!!! Moi die brand is vlak bij mij erg hoor ga dr altijd winkelen en daar moet ik ook bevallen! Rare vriendin heb je... Ik las over een hoge bloeddruk bij mij was dat een teken van het einde van de zwangerschap hihi die nacht braken de vliezen. Uhmmm ik weet het nu al niet meer haha. Vandaag een groeiecho gehad en alles was goed!!! ze zit wel op p5 en daarom blijf ik in het zh onder controle. verder was me bloeddruk prima en 1 kg afgevallen. Volgende week vrijdag weer terug voor een echo van het vw en de flow en een afspraak met de gyn. Oja ze woog nu 2400 gram netjes toch!!
@Goede morgen meiden @Ninja was Sem ook niet zo zwaar bij zijn geboorte? Hier net Sylvano naar de kdv gebracht.hij was wat stil maar hoefde gelukkig niet te huilen.ik krijg 2 dagen vergoed door de gemeente erg fijn
Goedemorgen! En... was ik al gemist, haha! Kreeg gisterenmiddag weeen dus zijn we rond 7 uur naar het zh gegaan. Heb weer een nachtje mogen blijven maar het blijken sterke voorweeen te zijn en vanmorgen mocht ik weer naar huis. En nu is het weer afwachten.... Kruip nu mij bed in om een beetje bij te slapen, kom vanmiddag ff bijlezen. Fijne dag allemaal!
@Wen hier ook zo een gevoel hoor... Is ook de 2de maar soms heb ik ook van ai ai kan ik wel voor 2 alles doen, ervoor zorgen ze beiden even graag zien... Maar ik denk echt dat het normaal is Het is tenslotte een leventje he Maar dan kijk ik zo eens naar Noah en mijn hart loopt over van liefde! Echt onbeschrijfelijk! Als je denkt dat je je ouders en broers of je vriend graag ziet is de liefde voor je eigen kind nog 1000x sterker Het lukt jou en voor ons allemaal wel @Buddy ow meid echt volwassen van je!! Hier ging tongpiercing uit bij het leren kennen van Luc Hij was er zo niet voor en eens ik wist dat het echt wat kon worden tss ons zo na een maandje heb ik er afscheid van genomen Navelpiercing ging pas uit bij het zwanger zijn van Noah, heb er toen ook zo'n last van gehad :s Het gaatje of beter gezegd litteken deed zo'n pijn :s Het is wel nooit toe gegroeid en heb er toen ik weer een beter lijntje had nog effe een piercing terug ingedaan maar vond het niet meer passen bij mij als mama En deze keer geen pijn aan gehad @Sas welkom idd vertel eens over jezelf kindjes? ofzo @Zondagskind ach vervelend he die voorweeën, laat ons aan het echte werk beginnen @ipad zit er ook altijd naar te gluren, maar ben blij met mijn eigen laptop Mijn man heeft zijn pc @hier weer alles kalm Alsof ik nog niks gehad heb... Ze zal dan ook wel flink tot na nieuwjaar blijven zitten (denk ik) Dus meiden allemaal tot in 2012??
Goedemorgen! Zondagskind, dus weer een nachtje ziekenhuis! Jaaa, jij gaat gewoon de eerste zijn!! Maar dan wel in 2012!! Sas, natuurlijk welkom! Ninja, fijn dat alles goed was! Wat betekent dat p5 en zo eigenlijk? Mini, naar de winkel ga ik ook al lang niet meer. Dat hou ik gewoon niet vol.... Op zich ook wel een luxe hoor, ik maak een lijstje en manlief haalt het! Nadesy, was Sylvano een tijdje niet geweest naar het kdv? Eendje, natuurlijk, we gaan gewoon voor 2012!!! Hier weer een rustig dagje gepland. Gek idee dat het de eennalaatste dag van het jaar is!
Zo goedenmorgen..na een slechte start van de nacht uiteindelijk lkkr geslapen wel veel moeten plassen maar goed dat is binnenkort over. Werd om ongeveer twaalf uur wakker omdat er bandweetwagens over de snelweh gingen (wij wonen vlak aan de snelweg) ging ik kijken op 112meldimgen gingen ze naar hertme.bleek nou stonf een schuur met 700 kalveren in brand. @zondagskind je houd het wel spannend he
Oh ik ben ook lkkr zenuwachyih aan het worden hihi Waar de kleine woensdag zoo druk was is hij nu zo rustig najs gister dan