Die brandweerwagens heb ik ook gehoord inderdaad! Wat sneu voor die kalveren! Fijn dat je op zich goed geslapen hebt!
@sas welkom!!! @piercings ik vind het wel oke zo hoor... @zondagskind, jeetje, hopelijk gaat het nu goed! @tm hahahaha nerveus ikke ook al! @hier belabberd geslapen... wakker, draai, buikpijn, denken, soezelen, draai, buikpijn, weer denken, soezelen, draai, buikpijn, weer denken.. half 6 maar wezen plassen en daarna als een roosje geslapen tot half 9 de wekker van lief ging... vandaag aankomstdag voor oudejaarsavond hier... een boel italianen... zodirect komt de vk voor accupunctuur, en daarna ga ik even lekker naar de kapper... denk alleen ff knippen, maar kweenie of ik laat verven... ff over nadenken nog.... het is hier weer heerlijk wit overigens, is toch een cm of5 gevallen gisteren denk ik, nu eindelijk pas een winters gevoel
Goedemorgen meiden Hier weer een korte beroerde nacht gehad door Mitchell.. Ga vandaag niet veel doen, misschin straks ff met ze naar de eendjes. Zondagskind: nou jij houd het wel spannend zeg, ben echt benieuwd of jij de beeb nog dit jaar gaat krijgen. Hier is de beeb sinds eergisteren een heel stuk rustiger, had de hoop dat het stilte voor de storm zou zijn maar helaas alles is nog rustig.
Goedemorgen dames. Sas welkom hier. Zondagskind meid je maakt het spannend ben benieuwd hoor. Nadesy wat super dat je het vergoed krijgt van de gemeente scheelt toch weer. Moi wat goed van je meid. Zo straks weer naar het ziekenhuis kwart over 1 ik ben benieuwd voel me niet top vannacht weinig geslapen knallende koppijn wat maar niet weg ging vandaag voel ik de kleine ook niet maar goed toch straks naar het ziekenhuis
Goedemorgen, Vonnie succes straks! Moi, leuk alles wit! Hier alles nat... Zondagskind, jij maakt t ook spannend! Toch nog een 2011 kindje of toch 2012? Bloeddruk, nou hier dus gestegen maargeen tekenen van een bevalling helaas. Ben benieuwd maandag. Merk wel dat ik er iets onzekerder door ben, door de bloeddruk, de eiwitten en t vocht. Heb er toch wel eenbeetje over lopen malen eerlijk gezegd. Maar heb nu thuis ook een bloeddrukmeter dus hou t gewoon ff extra in de gaten.
@minim wat vervelend van ke bloeddruk doe llkkr rustig aan. @marije jij ze ook gehoord dus. Hier zo ff met vriend naar oostenrik tuincentrum ff kijken naar kerstspul voor volgend jaar als ik het noet mee vol houd gaan we terug.em nog ff naar de etos luiers en billendoekjes halen Vanmorgen had ik iets bloed in me onderbroek.heel klein beetje ff in de gaten houden als het veel meer word ff bellen
@TM ja ja ben al geweest Was gisteren nm al zo goed als stil weer Dus warm bad deed deugd aan mijn rug maar was niet meer nodig @hier zo zo al een boel werk gedaan! Noah speelgoeddozen (zijn er 4grote VOLLE bakken) eens gesorteerd samen met hem, heb maar niet gezegd dat die kapotte voor de vuilbak zijn maar netjes in een andere doos gedaan en effe boven gezet Staan hier nu nog 4 3/4 volle dozen Maar er is de laatste tijd met de feestdagen weer zoveel bijgekomen he?! Daarna zal er een doos mogen bijkomen met meidenspulletjes hahaha Nu is het 1doos kleine auto's, 1 doos grote auto's, 1 doos vol blokjes en zo'n bolkjes auto's en 1 doos vanalles daar zit echt vanalles in dan Al de rest is boven gevlogen Nu kun je tenminste de muur zien hahahaha Dan nu stof afdoen (eigen schuld moest het maar gisteren ofzo gedaan hebben) en dan nog een dweil doorsmijten Ben wel blij mijn man is 1 dagje thuis en hij kan helpen met de stoelen enzo Ben niet echt nerveus voor het bezoek (zijn mijn 2 broers maar) maar wil het toch netjes hebben Mijn oudste broer verschiet steeds als hij hoort dat ik alles nog zelf en meestal alleen doe (zijn vriendin ''kon'' niks meer, zei ze altijd) hahaha @Vonnie en MiniM hou het maar goed in de gaten he! Hier maandag terug op onderzoek, ben ook zo reuzebenieuwd Noah is geboren op 38+5 wat dus de nacht van maandag op zondag was... Is nu weer een zondag op een maandag... ben benieuwd!!!!
@Marije Sylvano is toen alleen die 2 maande naar de kdv geweest toen ik moest werken, en nu krijg ik het vergoed dus gaat hij de Maandag en de Vrijdag
@vonnie voor jou dus weer een spannende dag!als je je verveeld whatsapp me dan he @miniM bij mij duurde het ook 5 dagen later dus geduld hihihi
Eendje dus een warme bad doet wonderen wel spannend hoor. Nadesy ik ga je zeker wel whatsapp als ik me verveel hoop dat ik zo aan de beurt ben maar hou je op de hoogte ben je ff mijn buddy. Pff ik zie af en toe weer die stomme sterretjes zo irri.
Ja daar ben ik het ook mee eens Nadesy ik merk dat mijn lichaam gewoon helemaal op is loop er ook zo lang mee met die klachten bleehhh
Hoi Dames! Even een berichtje van ons gezinnetje: Reneé doet het gelukkig wat beter. Ze was alweer wat aangekomen en heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen (wel onbedoeld, maar toch). Verder nog niemand aan het bevallen hier? Sorry voor het weinige reageren, maar omdat de borstvoeding hier nog enigszins uitblijft vergt dat momenteel nog erg veel tijd... Komt vast goed hoor...
Mayke wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! hier ff een buikfoto van gisteren 39+4 en een overzichtje vanaf week 23