Mayke, logisch dat je niet zoveel kunt reageren. Je hele wereld staat op z'n kop! Fijn dat het in elk geval wat beter gaat met Reneé! Delilah, mooie buik! Kun je echt goed verschil zien zo! Prachtig! :d Nadesy, aaaah, vandaar! Is wel fijn dat ie dan naar het kdv kan. Scheelt je weer een zorg! Vonnie en MiniM, doe het rustig aan meiden! Vonnie, ik hoop dat ze die van jou snel gaan halen eigenlijk.... Moi, sneeuw, hier gelukkig niet! Laat het maar lekker bij jou blijven! Hier net 2 uurtjes geslapen. Doet wonderen. Heb een drukke beeb in de buik en heb het gevoel dat hij weer een beetje gedraaid is... Ik hoop het niet! Maakt me wel weer een beetje onzeker...pfff! Maar goed, hou mezelf wel voor dat het wel heel uitzonderlijk is als ie nu nog draait!
Mayd toen sem was geboren heb ik volgens mij ook weken geen pc aangezet haha. Ja heel effe vlug hyves enz maar ik had dr echt geen tijd voor. Al dat bezoek je ritme vinden bv geven enz. ppffff vind het knap dat andere meiden dat wel kunnen haha Vonnie nog maar effe en dan ben je 37 weken dan moeten ze maar eens wat concreetst zeggen he. Ik snap goed dat je het zat bent.. Nadesy sem woog 2920 bij de geboorte en ongeveer 2800 gram met de 37 weken maar jongens zijn vaker zwaarder maar ben blij dat ze gegroeid is. Toch een pak van me hard was bang dat ze niets zou groeien. Marije ik heb ook steeds het gevoel dat de baby aan het draaien is maar gelukkig niet het geval. Denk dat het nu ook meer pijn doet als ze helemaal gaat draaien haha. Ik zag nog een hele mooie buikenparade voorbij komen!! Jij bent al bijna uitgeteld joh haha. Tijd om te bevallen!!! P5 betekend dat er 95% van de kindjes groter is als mijn kindje en 5% kleiner als mijn kindje.
Had ik ook hoor. Vooral toen het een paar controles achter elkaar zo bleef schommelen en rommelen met die waardes. Op een gegeven moment even goed gejankt.. en het toen naast me neer gelegd. Je kan er toch niks aan doen, en alleen maar jezelf rustig houden. Gyn heeft me toen ook op het hart gedrukt, van maak je geen zorgen. Als je echt weer een piek krijg merk je dat echt wel. Je krijgt daar echt niet gelijk wat van. En voor de kleine is het gewoon geen gevaar meer. Die is al zo groot en klaar. Toen ben ik me daar aan vast gaan houden, en toen ik merkte zelf rustiger te zijn waren de waardes ook steeds goed. Maar snap je heel wel hoor, komt goed hoor Buddy.. En van mij mag ze ook na 3 Jan komen, welke datum het ook gaat worden. Het zal wel een giller zijn als we tegelijk bevallen. We zijn echt zo gelijk op gaan de hele zwangerschap. Dus meiden als er een inbreek hier is van *Hellie* dan is het Minim d'r zus. Wat dus betekent dat Minim en ik op hetzelfde moment liggen te puffen.. Hahahahahaha @mayd, geniet jij maar lekker van je mooie meisje. Goed om te lezen, dat het goed met haar gaat. En maak je maar geen zorgen nu dat je niet op andere kan reageren. Je zou wel gek zijn.. Hoe voel je je zelf nu? @Deliliah, echt super mooi, je buiken zo op een rijtje. Jij nog geen oefen weeën, of iets? @vonnie, ben benieuwd wat ze zeggen in het zkh, suc6 meid! @zondagskind, weer een nachtje zkh dus. Ik ga gewoon gelijk krijgen hoor, jij bent de volgende,.. @moi, leuk sneeuw, hier Gore regen..bleh.. Hier is mijn schoonmoeder net weg, die heeft even de strijk van bijna een maand weggewerkt..hahaha... Heerlijk... Hier ook kut geslapen, maagzuur heeft weer hoogtepuntje bereikt. Ook overdag. Zo goor... Wel stuk minder krampen gehad vannacht ivm de afgelopen 3 dagen. Dus dat is weer wat rustiger..
Delilah: mooi overzicht. Mooie buik heb je hoor MayD: heel begrijpelijk dat je het nu druk hebt, geniet van je meissie wij lopen niet weg.
Marije zolang je het kunt gewoon lekker een dutje gaan doen hoor, doe ik ook regelmatig haha hoop met je mee dat de kleine niet gedraaid is, was ie al ingedaald dan? want dan draaien ze vaak niet meer hoor! wen ben benieuwd of jullie tegelijkertijd gaan bevallen dat zal wat zijn! hier heeft het al wel gerommeld maar het is nu alweer een tijdje rustig en wat lief van je schoonmoeder, doe mij zo'n schoonmoeder haha
Delilah, je mag die van mij wel hebben! Haha!! Hier blijft het nog steeds rustig, heb nog iets last van buikpijn maar het zijn zeker geen weeen. Dus Wen, ik weet het ook niet!!
@delilah, ja moet eerlijk bekennen dat ik echt een schat van een schoonmoeder heb.. soms kan ik haar ook wel wat. Maar ja, dat heb ik ook met mijn eigen moeder. Mijn schoonvader daar in tegen, die mag je wel hebben hoor.. Hahahahahahaha... @zondagskind, ja kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Spreek die kleine maar ff streng toe. Wat wilt hij/zij nou... D'r uit.. Of nog even blijven zitten. Ook goed. Maar niet van dat halve werk hè...
@Delilah, hij was nog niet ingedaald, in elk geval nog niet vast dus dan heeft ie nog ruimte.... Ach ja, ik kan er toch niks aan doen dus moet me er ook maar niet druk om maken. En die dutjes...mmm, heerlijk! Ninja, aha, ok, dus dat betekent dat ze wel klein is inderdaad. Ach nou, ze is in elk geval goed gegroeid! Had je gezien dat mijn neefje die gisteren met 39 weken geboren is maar 2350 gram woog? En die mag vandaag al weer naar huis! Wen, das fijn als alle strijk weer weg is! Ik heb het nog steeds zelf gedaan, zittend gaat het redelijk. Maar nog beter als je schoonmoeder het doet! Missen we nog iemand vandaag?
Zo, lekker ff naar de kapper geweest, haartjes zitten weer goed heb het niet laten verven dit keer... ben zo grijs aan een dakduif maar ja, mijn haar zit weer hahaha kruimel is lekker druk in mijn buik
Zo alles was goed bloeddruk ook dus dat is mooi bloeduitslag ook kleine was al ingedaald en ligt vast. Maar goed ik voel me nog steeds niet prut komt net thuis en worden de sterretjes erger maar ja zolang alles goed is kunnen ze weinig doen. Volgende week terug komen worden me klachten erger bellen. Maar word wel misschien met 38 weken of 39 weken ingeleid als ze niet zelf eerder komt
Vonnie, fijn dat alles goed was. Maar kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent, als je je nog 1,5 tot 2 weken beroerd voelt zijn dat nog lange dagen. Zorg goed voor jezelf!
wen alleen maar fijn als je een lieve schoonmoeder hebt, die van mij is ook best lief, maar ben wel blij dat ze niet om de hoek woont, en dat we haar niet elke dag zien haha moi lekker he zo ff naar de kapper! vonnie fijn dat alles er goed uitziet, maar wel balen dat je jezelf niet zo goed voelt! *knuffel*
@vonnie fijn dat alles goed was @schoonmoeders hier ook een hele lieve Zo na dat we terug kwamen van Oostenrijk eerst ff geslapen.we hebben een baby's eerste kerstbal gekocht voor volgend aar haha
@antares, wat een schatjes. Lekker spam en hoor. Zo leukom te zien, als ik dan foto's zie van de al bevallen mama's ben ik zo benieuwd hoe onze meid eruit ziet... En wat ben je al een hoop kwijt, is het niet raar opeens zonder buik. Denk dat ik net nog best zal missen straks die buik.