Nadesy, stress is killing in de eerste weken voor je borstvoeding...en je voelt je zeer zeker zo te lezen niet op je gemak. Je bent net bevallen meis! Doe rustig aan...neem je tijd om te voeden. Alleen boven, eerst knuffelen zodat de hormonen goed hun werk kunnen doen, en idd niet lang rotzooien...gewoon kolven dan en voeden, desnoods ff bijvoeden. En blijven kolven, en aanleggen... En lukt het echt niet.....jammer dan meis, genieten moet je van je kindje niet teveel stress omdat het voeden niet lukt. Sterkte meis, ook met je man!
@Nadesy Ik heb me hier gister pas gemeld dus dat je me nog niet opgemerkt had is niet zo gek. Heb even gezocht en zie dat jij de 20e al bevallen bent. Mooi kereltje hoor! Vervelend dat bv niet zo goed gaat. Voordeel van zo'n forum is dat je dat hier gewoon van je af kunt schrijven/typen toch? Ik kan je helaas geen advies geven maar kan je wel veel sterkte wensen....dus bij deze!
@Antares ja ik weet dat stress killing is,ik ga morgen ook weer meer aan mijn rust denken,thnx voor je antwoord @TOekomstigemam thnx voor je knuff meis @Sas ja zeker een voordeel dat je idd hier lekker van je af kan schrijven thnx meis!
meen het goed hoor nadesy..wil niet belerend over komen...zeer zeker niet! Je moet doen wat je je goed bij voelt...en je voelt je niet goed dat is uit je berichtjes wel te lezen nu. Hele dikke knuffel meis, geniet van je kindjes, en je man...tsjah...zo te lezen kan je weinig vor hem doen, hij moet het toch zelf doen....sterkte ermee.
@nadesy knuffel!! @antares, lief dat je zoveel info geeft aan nadesy!!! @sas fijn dat je er gezellig bij bent! @hier enorm aan het smikkelen van een oerhollandse kaassouffle!! die hebben ze hier niet, en gasten hebben ze meegenomen... mmmmm
Oh lekker moi...hier toenstraks patat op! Ooh heerlijk..heb langere tijd niet zo van iets genoten..heb 2 borden op zonder mayo of wat dan ook hahaha. Moet wel opletten dat ik nu niet teveel ga eten...anders ben ik zo weer terug op gewicht...en wilde het er nu toch wel ff af houden..... vorige keer ook 15 kg kwijt na bevallen, maar doordat wij gingen verhuizen en verbouwen en daarna in een huis zonder keuken gingen wonen...(werd pas 2 maanden later geleverd) ben ik snel aangekomen weer.......
ik was voor we hierheen verhuisden ook 30 kg afgevallen... maar hier in oostenrijk weer bijgekomen... werk onregelmatig, eet dus ook onregelmatig... heb eigenlijk de hele zwangerschap niet zo veel gegeten als nu ... hahaha en het is heerlijk!!!!!!!!!!
hehe, ja he...kan echt weer genieten van me boterhammetjes en me warm eten. Zonder zuur...zonder misselijkheid...zonder spugen....met smaak!!
OOH uber cute...kleine man ligt in de box wat te kreunen....en komt dochter ineens vanachter de kamer, wattissermoppie? en ze wilt hem speentje geven. Ja speentje....ben van mijn geen speen afgestapt...ryan heeft het niet echt nodig..maar met de krampjes vind hij het heerlijk....dus toch maar over gestapt....ach ja...
@nadesy, sterkte meid! Logisch dat je er af en toe even doorheen zit. Schrijf het hier maar lekker van je af hoor. Liefs.. @moi, oohh lekker hè.. Hier ook groot fan van kaassoufflees en van die hartige bladerdeeg kaasbroodjes...lekker.... Hier mezelf al lekker in bed gaan liggen met me warme modderkruik, heerlijk! vriend werkt op vrijdagavond. Dus die is niet voor 10 uur thuis. Denk ik lekker vanuit bed gtst en THE Voice te gaan kijken, komt het niet..:x Krijgen we dat stomme home Alone deel 3.... @antares, nou ik vind dat jij het wel even verdiend nu om lekker te eten, na zolang misselijk te zijn geweest. Geniet er maar even van hoor. Op de lijn letten komt straks wel weer..
dank je wen! vind ik stiekem ook hahaha, heb in het ziekenhuis ook goed gegeten, en hier thuis probeer ik het ook. Niet al te ongezond, maar gewoon wel lekker!! Al smaakt alles lekker na zoveel tijd hoor!! weet nog van de vorige keer dat ik kreunde bij mijn eerste boterham......zooooo lekker hahaha.
@atares ik wilde ook dit keer absoluut niet geen speen geven,maar ze hebben in het begin zoveel zuigbehoefte,en nu had ik gisteren om 23,00 uur de laatste fles gegeven en pas vanmorgen om 6,00 uur weer,dankzij speen en bij moeders liggen hihihi en al file gehad? thnxx voor de knuff meiden