Jij durft... ik wil hem ook wel zien. Maar die zwangerschap en bevalling van haar hoef ik nu niet te zien..hahahahaha... Wacht wel tot ik ben bevallen... Zo hè hè.. Lekker weekend. Ben morgen al lekker vrij. Heerlijk! Ben een heel eind nu op de zaak met mijn werk, dus met beetje geluk begint me verlof al wat eerder.. Ook wel raar, het komt opeens allemaal zo dichtbij nu.. Heb niet alles terug gelezen hoor, waren dik 20 pagina's. Las net wel van Vonnie, goed dat je heb gebeld. Altijd doen. Ik heb rond de 23 weken ook een keer gebeld dat ik haar een dag niet had gevoeld. Mocht toen ook gelijk langskomen.. Laatste berichten van jullie gingen natuurlijk voornamelijk weer over eten..hahaha.. Lekker hoor, hier zuurkoolstamp met een lekker groot stuk rookworst.. Heerlijk!
haha eten!! ik zit nu aan een bakje nudelsuppe... maagpijn is eindelijk weg, en kreeg honger! kruimeltje schopt echt al heel de dag tegen mijn maag, vind je het gek dat ik mijn eten inmijn keel heb heel de tijd
@moi altijd leuk pakjes ontvangen fijn he om je ukkie lekker te voelen.ik heb de placenta aan de voorkant dus ik voel hem eigenlijk alleen onderin en heel af en toe boven in. doe je rustig aan meis. kun je niet de boel de boel laten en echt met verlof gaan en kijken of iemand je over kunt nemen. en in ieder geval geen sluit draaien? @eendje ik moet ook nog op zoek naar voedingsbh's denk binnenkort maar eens bij de hunkemoller kijken pff wat een enge droom zeg @natte plekken. ik had tijdje terug ook 1 druppeltje in me pyamma zitten haha en onder de douche heb ik al een tijdje dat als ik in me tepels knijp er witte spul uit komt. @koffertje ik ga binnenkort ook maar eens beginnen @hammelientje oh wat fijn dat je naar huis mag. ook al moet je plat blijven. we snappen het wel hoor dat je minder aanwezig bent maar je hebt een hele goede reden en het is logisch dat je alleen met je man wil zijn nu @mayd ik hoef niet naar de arbo het uwv gaat me bellen voor de tweede keer hoe het nu gaat en of ik nu meer de ziektewet in ben of niet. zie er ook niet tegenop. alleen wel beetje omdat ik denk dat me werkgever met 15 uur ziektewet heeft gezet en ik elke week wel 1 of 2 uur meer gewerkt heb en deze week en vorige week ook vakantie opgenomen heb. dus ga dat wel ff aangeven. @nedesy geniet van de wok @vonnie fijn dat alles goed was iedereen met de joepies geniet er van @hier nog 9 keer naar het werk 3 weken
@ hier sorry nog geen foto gemaakt van me kinderwagen maar het is de stokke in licht groen. vandaag niet heel fit toen ik opstond had ik mijn linkerhand tintelende vingers heeft heel lang geduurt voor het weg ging en nu is het weer terug. had om 11 uur op het werk al zoiets van ik kan niet meer ik wil naar huis had zo last van mijn bovenrug. maar nog doorgezet met veel pijn en moeite tot 13 uur en toen naar huis thuis ff aardappels geschild en de broccoli klaargezet zodat me ventje alleen nog maar het gas aan hoefde te doen. daarna ben ik in bed gekropen pyamma aan zag ik me voeten best wat vocht in. in bed gelegen uurtje geslapen en verder gewoon echt gelegen niks gedaan van 2 tot 5 dus dat was wel lekker. rugpijn is wel iets minder nu maar ga zo wel weer plat op de bank anders is hij er straks weer. en net heb ik gedoucht stapte ik de douche uit zag ik sterretjes. of dat nou kwam van de warme douche of niet ik weet het niet. begin me toch weer zorgen te maken over vergiftiging. naja kijk morgen nog ff aan en anders bel ik gewoon weer of ik me bloeddruk ff mag komen meten. zo dat was een heel verhaal he haha. morgenochtend komen de buurtjes het kamertje bekijken. denk niet dat ik vanavond er nog ben zo wel dan is het via me telefoon en dan kan ik niet altijd reageren. ga nu op de bank met 3 kruiken warme chocomel en pepernoten. haha 3 kruiken ja moet ff kijken of de kruiken waterdicht zijn he
phoe dames wat kletsen jullie toch geen tijd om bij te lezen zoals gewoonlijk.. hier wat last van harde buiken en voor/ indalingsweeen? misschien blaasontsteking dus als het na het weekeinde aanhoud even testen. @eten, grappig om te lezen wat jullie allemaal eten haha. hier vanavond wraps gehad, jummie! @melk, ook hier af en toe wat wits te zien. sexy is er nu echt af @toekomstigemam, zou het zeker even na laten kijken, beter teveel controle dan te weinig. veel plezier met de kruiken haha @koffertje, gaat hier rond de 34 weken (ingang verlof) ingepakt worden. ook een koffertje voor sem erbij en die mogen saampjes wachten op DE dag in de babykamer @voedingsbeha's, heb deze niet nodig ivm keuze voor de fles. bij sem ook niet gehad (dacht deze te gaan halen na bevalling als ik zeker wist dat het allemaal lukte, helaas niet gelukt dus nooit gekocht)
Hoi meiden! En speciale knuf voor DinO en Nadesy! Vonnie, goed dat je gebeld hebt. Daar zijn ze toch voor! Heb het bij onze dochter ook gehad in de laatste weken, ze was toen erg rustig en ik voelde echt niets. Toe mocht ik om de paar dagen langs komen! Voor alle joepies, gefeliciteerd!! Hier, alles goed. Vanmorgen een telefonische intake gehad voor de kraam. Kwam er toen achter dat je je kind niet meer in de wandelwagen op je kamer mag laten slapen ivm. wiegendood. Wandelwagen zou te weinig ventileren en daardoor het kindje het te warm krijgen. Dus via een vriendin een wiegje geleend, probleem opgelost. Vanmiddag heerlik zitten giebelen met onze Eef, die was een film aan het kijken en ik lag op de bank toen onze zoon flink actief was in de buik. Wat heeft ze genoten van het voelen en kijken, heerlijk!!!
Hoi allemaal! Even snel tijdens the voice, heb alles bijgelezen hoor Dino sterkte vandaag! Zal nooit makkelijk worden... Nadesy, ook voor jou een dikke knuffel! Alle joepies, joepie!! En zondagskind: gaaf zeg, dat je dochter zo kon genieten van je buikbaby!
@Vonnie je moet je zeker niet schuldig voelen!ze zijn er voor je en de baby! fijn dat alles goed was @Wen fijn dat je voorop met werk ligt zou lekker zijn als je eerder met verlof zou kunnen! @Toekomstigemam als je twijfelt meis geowon bellen,ik heb in mijn zwangerschap ook wel eens sterretjes gezien,maja kan ook komen door te snel iets doen of wat dan ook,maar omdat je meer klachten erbij hebt kan het nooit kwaad natuurlijk om je vk te bellen knuff @Zondagskind thx voor je knuf meis!je bedoeld kinderwagenbak?wat vaag mijn moeder zei namelijk dat ik dat ook kon doen maar ik vind dat zelf niks,ik ga het haar eens navragen @Marije thnx meis,hoe is het met jou?
Hier gisteren heerlijk gewokt echt genoten! kids lekker laat naar bed de kleine viel om half 12 in slaap,maar was alweer mega vroeg wakker 6,45 *gaap* maja tis niet anders hahaha, man ligt nog lekker te knorren in bed die ken het woord niet van vrouw blijf maar lekker liggen ik ga eruit,
@Nadesy hier ook net geen 7u hahaha Mannetje is zelf weer werken van 5u dus jah Mag ik hier echt niet voor klagen sinds ik thuis zit moet hij wel overuren doen enkel al voor mooi rond te komen... En nu hij 14d thuis zat moet hij nu deze 2 maanden nog extra bijwerken... Want in januari als Milla geboren word zit hij weer 14d thuis... Dus nu al reserve aanleggen he Heb ik wel geluk dat het zo een werker is he! @twillight4 Meiden die was goed!!!!!! En jah heb ook enkele keren over mijn buik gewreven maar goed hij was echt de moeite om te gaan hoor En de zwangerschap en bevalling zijn idd helemaal anders, maar je mag het niet vergelijken e Is een vampiertje dat er in zit he?! 50/50 toch Nu weer een jaar wachten op deel 2...
Dames, weer veel gekletst hier... sorry als ik niet overal op reageer. Gisteravond verjaardag gehad van vrienden. Manlief helemaal stuiterdronken en toen om ca. 2 uur pas naar huis in de dichte mist... jippie! Manlief ligt nu nog in bed... ik zal hem zo even wakker roepen: 's avonds een vent, 's morgens ook een vent!!! Vandaag lekker relaxen en samen met manlief boodschappen doen. Morgen gaan we lekker even naar de sauna/spa.
Goedemorgen! Nadesy, ja dat bedoelde ik. Het mocht niet meer. Ik heb via een vriendin een wiegje mogen lenen, ik geloof dat ik het anders toch gedaan had. Ik meld me even af voor de rest van het weekend. Vanmiddag naar Rotterdam, Night of the Proms. Via werk van manlief, incl. buffet en drankjes. Heb er zin in. Blijven overnachten in een hotel om dan morgen door te gaan naar Amsterdam voor een gezellige Sint viering met de familie. Dit doen we ieder jaar op tourbeurt en nu dus bij mijn neef. S'avonds weer terug naar het noord- limburgse dus vanaf maandag weer paraat! Hou het rustig allemaal! En een heel fijn weekend! liefs
@zondagskind veel plezier!!! Leuk weekend!!! @nadesy, ja, ik zou em eruit trappen, sochtends een vent, savonds een vent!!! @Mayd heerlijk sauna, maar mag dat wel???? @hier, gisteren om kwart voor 9 naar boven gegaan, was niet fit... ben lekker onder mijn dekbedje op de bank gekropen! beetje zitten zappen, the voice, blik op de weg, etc... van 1 naar 4 en omgekeerd... was ff lekker.. om 23 uur naar bed gegaan, lekker geslapen tot toch wel kwart over 9, net gedouched en zo ff wat eten, en dan gaat de deur zo alweer open... het heeft hier fiks gevroren vannacht, heel mooi om de spinnewebben bevroren erbij te zien hangen!!! verder niet veel op de planning vandaag... lief gaat vandaag het plafond afwerken, er zit een draagbalk in en daar heeft ie aankleding voor... dat gaat er vandaag op, en dan gaat ie denk ik de commode in elkaar zetten... vanavond gaat ie nog even de deurposten lakken... woensdag ben ik lekker vrij met mams samen (elke woensdag is rustdag) en dan ga ik de dozen uitzoeken met haar!!!! ik heb er zin in!!
@zondagskind veeel plezier meid!! tot maandag @Buddy schiet op he meid Het kamertje zal er snel staan he Ow vriest het al bij jullie? Hier al wel 1 nachtje een beetje, maar het zal wel nog kouder worden brrrrr Geef mij maar de lente!
Hij ligt nog steeds in zijn nest,heb hem al ene paar keer wakker gemaakt,maar scheelt me mams komt zo en dan ben ik lekker pleite mag hij de kids vermaken
GOED ZO!!!!!!!!!!!!!! Lekker een dag NADESY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet je er een beetje van meis???