@zondagskind, hahaha heerlijk je kinderen. Allemaal leuk en aardig mam zo'n baby. Maar we gaan toch wel gourmetten hè.. Ja je moet er toch niet aan denken dat dat dan opeens niet door zou kunnen gaan. Geweldig.. En we wachten maar braaf af dan wat die kleine gaat doen bij jullie, het blijft wel spannend steeds. @Deliliah & eendje, alles goed?
PDF ben moe as we van opa en oma terug komen vanmiddag dan ga ik eerst maar ff slapen denk anders haal ik 00:00 uur niet haha
zo, hier een lekkere ochtend gehad, zit lekker met de schoonouders van mijn zus te beppen, heerlijk! het zonnetje schijnt, tis lekker weer...
Schandalig zondagskind haha... Wij staan om twaalf uur buiten buren beste wensen te wensen.. En vuurwerk kijken.zelf doen we niet aan vuurwerk. Vind ik zo zonde van het geld
Zo net ff de was gedaan, gestoft, gezogen en gedweild. Man is nu met Mitch naar de kapper en de stad nog wat dingen halen. Zo even eten en als ze terug zijn even douchen en dan wil Mitch hopelijk even slapen, dan kan ik ook even op de bank mijn luikjes toe doen
ik eet vanavond gezellig met de schoonouders van mijn zus en daarna ga ik lekker een uurtje plat... nu ben ik lekker met mams beneden, en vanmiddag ff een douche nemen... normaal heb ik altijd veel zin in oud en nieuw, nu niet zo hoor moet ik bekennen...
Moi je bent niet de enige die er niet veel zin i heeft..mag van mij wel 2jan zijn haha alle feestdagen achter de rug
Ja, laat die tijd maar opschieten! Dan vind ik het ook niet meer zo erg als de bevalling ineens begint.... Delilah en Eendje moeten zich nog melden! Moi, nog niks gehoord van Eendje?
ja inderdaad, mag van mij wel 2 januari zijn hoor... en dan een akkefietje wat er is gebeurd gisteren, waardoor ik een beetje pissed/verdrietig ben, dat maakt het er ook niet leuker op... maar ja..
Idd Marije nu zitten we allemaal in spanning van het mag nog niet en 2 Jan mag het gewoon haha. Delilah en eendje waar zijn jullie? Miss toch bezig?
Ik zie dat Deliliah nu mee leest, nu eendje nog.. Jeetje meiden, waar is me energie gebleven man. Net even uurtje in de keuken gestaan. Ben helemaal kapot, werd er gewoon misselijk van. Lig nu weer in bed. Hoe moet je in vredesnaam bevallen, als ik nog geen eens de puf heb om gehaktballetjes te draaien en kip te kruiden....
Marije dat was ff spannend dus! ik heb het liever ook niet vandaag, morgen zou ik alweer minder erg vinden, komt denk ik ook dat morgen mijn uitgerekende dag is, dat ik daar al aan gewend ben zondagskind ook nog niet bevallen dus? ik ben er nog wel hoor dames wel vanmorgen flinke buikkramp gehad en dacht ook echt dat het begonnen was! maar niet dus, en eigenlijk heb ik er best van gebaald, van mij mag hij er nu echt wel een keer uitkomen, het heeft nu wel lang genoeg geduurd het is nog steeds niet helemaal rustig dus wie weet zet het nog wel door vanavond uitzitten bij mijn zwager en schoonzus en vanmiddag nog ff naar het dorp! ben benieuwd of er nog oud en nieuw kindjes worden geboren
Helaas hebben we het niet voor het zeggen wanneer de kleine komt! Sorry kan er altijd slecht tegen als mensen zeggen ja heb liever niet die of die dag.denl altijd van het komt wanneer het komt en tja komt het wel op die datum dan ben je toch even blij.en dan komt het vast wel goed