ja eigenlijk wel, en het komt ook wel denk ik doordat écht iedereen in mijn omgeving zei dat hij eerder zou komen, dan ga je dat zelf ook een beetje geloven, maar het ziet er niet naar uit dat hij eerder gaat komen
Zul je net zien dat je dan wel vandaag of morgen bevalt. Het maakt echt niet uit als de beeb er eenmaal is hoor
Van mij mag het vandaag of vanavond beginnen, opa en oma komen hier vanavond naar toe, dan hebben we al oppas zitten hihi. Maar ik denk dat dit beebje lekker eigenwijs tot de ks datum blijft zitten
hier ook heel de dag door de vraag via sms of telefoon of krabbels etc en ik moet bekennen dat ik er aan ga storen
@Moi daar word je ook schijtziek van!en gewoon of niks zeggen of zeggen als er wat geboren is dan lees je het vanzelf wel grrrr
Moi: oh irritant zeg. Gelukkig nog geen last van. Wel bij de eerste heel erg gehad, die is uiteindelijk met 42.1 weken geboren. De laatste week heb ik geen telefoon meer opgenomen... Dat sommige mensen niet gewoon kunnen wachten he
ja heel de dag door... maar ja.. gisteren ook een akkefietje gehad ivm buik/aanraken.. normaal kan ik het van een persoon handelen, nu niet.. heb ik eerlijk gezegd.. is nu boos, en gast (ja tis een vaste gast) was in staat om koffers te pakken en naar huis te gaan...
Ja joh, die nieuwsgierige mensen gewoon negeren! Ik heb het zelfs al een beetje met m'n moeder soms...hahaha. Zij zit "op wacht". Als het begint gaat onze dochter naar haar toe. Nu zit m'n moeder al 2 weken in spanning en belde ze gister om te kijken of de telefoonlijn het tussen ons nog deed Ach ja, ze is lief, dus het is haar vergeven! Delilah, ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet. Misschien wel gewoon netjes op de uitgerekende datum!
wat betreft het bellen en smsen, moet zeggen dat dat hier meevalt. wel als ik zelf iemand bel dat je dan merkt dat ze denken dat je bevallen bent haha. maar kan me voorstellen dat je je eraan gaat irriteren! helemaal als je nog niet eens uitgeteld bent Marije goede smoes van je moeder haha om te kijken of de telefoonlijn het nog doet van mij mag hij op de uitgerekende datum komen hoor
WAUW meiden 17 blz mogen bijlezen hahaha Nee hier dus nog niks jammer genoeg... Ze mag gerust komen hoor!! Gisteren zo een last gehad van mijn buik na het poetsen enzo... Heb ze ook heel weinig gevoeld de hele dag. Maar vandaag is mama moe, dus op de bank en nu is ze weer SUPER aktief zoals normaal @Nadesy beetje laat maar nog een hele dikke KNUFF meid!! geniet van je boys en laat de bv iets zijn waar je van geniet hopelijk likt het weer mooi op gang te krijgen... @Antares wauw die 2 lijken echt wel helemaal op elkaar he!! Ben zo benieuwd of Milla op haar broer gaat lijken @Buddy ow jammer van die gast maar niet van aantrekken meid, jou lichaam jou regels!! Knuff! @de rest SORRY was zoooooooooo veel bij te lezen!! weet wel dat alle baby's nog binnen zijn Mss halen we allemaal nog 2012!! Maar van mij mag het gerust beginnen deze nacht hoor
eendje ook nog niet bevallen dus worden dan naar alle waarschijnlijkheid allemaal 2012 baby's, ben wel benieuwd wie de eerste is
Ik ben ook benieuwd wie de eerste is.. Haha Zo terug van opa en oma nu ff lkkr in bed kijken of ik wat kan slapen.. Heb ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuikq
@Moi heb het gelezen,heb je al terug gepbt @Eendje thnxx lieverds Ik straal jullie even in dat jullie snel gaan bevallen meiden! jullie moeten jullie baby's in buik ook niet teveel gaan verwennen hihihi
hey meiden!! Ik wil jullie allemaal een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen. Ik hoop dat 2012 ons jaar gaat worden!! met mooie kindjes die we op de wereld zetten. Ik hoop ook dat iedereen die een rotjaar heeft dit jaar meer kan gaan genieten!!