ooh ik val bijna in slaap hier.... we hebben niets speciaals...dadelijks maar eens iets te snacken op tafel ofzo...ben ook aan het kijken voor een filmpje aan te zetten...want idd niets op tv! Is niets speciaals marije, gewoon iets wat me is opgevallen na bekijken van foto's en ik wil weten of dat normaal is of niet... Dus als er nog meer dames zijn die keizersnede hebben gehad....misschien willen jullie je mening delen dan stuur ik jullie ook pb als jullie willen hoor!
Hahaha, nou, ik hoop geen ks te krijgen Vertel het later dan maar, houden we nog tegoed van je! Nog 3 kwartier, dan begint de conference.... Toek.mam, hoe laat moet je dinsdag?? Ik rond half 12 volgens mij
Lieve meiden, Hier lekker de kaarsjes aan op de slaapkamer. En lekker bed in gekropen. Wat lekkers erbij en zo heerlijk liggend ff 12 uur afwachten met z'n 3tjes onder de dekens... Voor iedereen een super 2012, met alleen maar heel veel plezier, geluk, gezonde kindjes en vlekkeloze bevalingen.... @mayd, groot gelijk meid. Bv kan mooi zijn, maar niet ten koste van alles. Dit zal je veel meer rust geven. Je heb al genoeg voor je kiezen gehad de laatste tijd. Lekker genieten nu, en kindjes met fles voeding zijn net zo gezond!! Liefs...
Meiden, ik wordt helemaal gek hier! Om de 4 minuten weeen, niet erg pijnlijk maar wel goed te voelen. En ik blijf slijm verliezen, is lichtbruin van kleur. Ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.... Mijn man wil het liefst nu al naar het zh, maar ik niet. Dadelijk zijn het weer voorweeen en kan ik weer naar huis. Jullie horen het wel! Haha! Zo eerst maar is Youp kijken!
Bij deze willen we jullie al het goeds wensen voor 2012. Fijne jaarwisseling! Liefs Roelof.Naara.Delano.Sylvano en Elyano
Nadesy, rustig aan! Het zwakt al weer af. Ik wordt er echt simpel van. Maar goed de nacht is nog niet voorbij, maar 2011 gaan we niet meer halen. Jullie, en iedereen, een super 2012 en dat al jullie wensen uit mogen komen! Dikke knuf, Sanne
@marije ik moet om half vier geloof ik Mayd als het niet wil wil het niet wel een moeilijke beslissing lijkt me Zondagskind jij weet het wel spannend te houden zeg Kan iemand mij vertellen hoe je weet dat je weeën begonnen zijn? Aangezien ik ook moet bellen zodra de weeën beginnen maar hoe wet ik dat het weeën zijn en geen voorweeen
Tm: als de weeen om een bepaalde tijd komen en een minuut aanhouden. Bv elke 5min en dan ong 1min aanhouden.
Hallo januari mama's! Ik heb hier nooit mee gelezen of gekletst... Maar zal er nu rustig aan mee beginnen! Mijn uitgerekende datum was 25-12-11 Maar onze kleine heeft besloten om in januari 2012 geboren te gaan worden! De beste wensen allemaal en op naar een mooi 2012! XXX