Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.143
    1.834
    113
    Goede morgen.

Pff kom ik bij me ventje zijn ze net bezig een kindje te aarde te leggen:( Zo niet eerlijk.

Vandaag even boodschapjes halen.
    En misschien even vanaaf naar een verjaardag van me nichtje en schoon ma (samen).
    Want moet met de auto en naar rotjeknor ;) tussen weilanden en het is mistig dus even kijken.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zondagskind: gaaf, night of the proms! Geniet er lekker van.

@ Moi: schiet lekker op zo, of niet. Sauna mag wel, maar alleen als je het gewend bent... Je mag alleen niet in de dompelbaden (want dan koel je teveel af).

@ Nadesy: veel plezier met je mams vandaag! Lekker genieten hoor!!!

@ din0: doe maar kalm aan als je in de mist rijdt hoor.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

ja schiet erg op, eindelijk een beetje rust! vandeweek gaat ie de keuken in het halletje plaatsen :) en ik ga dan de kleertjes en andere spullen uitzoeken!

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke leuk is dat he die dronken mannen;) inderdaad 's avonds een vent 's morgens ook een vent :D
    geniet lekker van je dagje sauna!

zondagskind veel plezier vanavond en morgen!!

moi fijn dat je goed hebt geslapen! dat doet een mens goed lekker uitgeslapen wakker worden ;)
    -6 brrr echt winter daar dus ;)

Nadesy groot gelijk meis!

hier nog steeds niets nieuws te melden :D

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja, inderdaad, echt winter, alleen de sneeuw laat dit jaar langer op zich wachten denk ik...

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed zo!
    Ik zou toch maar eens een keer een hartig woordje met hem spreken want dit houdt je geen weken meer vol ben ik bang....

7. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy geniet van je dagje met je mama meid!! :D :D

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad Delilah... thnx!

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Belt mijn zus net, heeft ze vandaag een nieuwe zwanger-doos van prenatal ontvangen!!!!! Ik had ze een mail gestuurd met fotoos hoe de doos eruit zag, en ze hebben een nieuwe gestuurd!!

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!
    Ik wil iedereen een fijn weekend wensen en een dikke knuffel voor degenen die het nodig hebben! :)

Hier is het trouwens zeker dat ik straks een nieuwe baan heb :D

Moi, super dat ze een nieuwe doos sturen! Ben benieuwd hoe deze dan weer overkomt.... ;)

Nadesy, hopelijk een leuke dag gehad met je moeder!
    Dino, het is inderdaad oneerlijk... :(
    Zondagskind, gaaf, veel plezier dit weekend!
    MayD, alvast veel plezier morgen!
    Zwangerevrouw, ik heb geen fysio. Gelukkig niet nodig... :)

Heb weer eens lekker geslapen vanmiddag. Ik had het hard nodig!
    Fijne avond iedereen!

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Marije fijn meid dat je er een toekomst in hebt he :) Is altijd fijn bevestiging van iets te krijgen he ;)

@Buddy Ow fijn!! Ja hier ook benieuwd of je ze heel of weer als pannekoek toe krijgt :D

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.143
    1.834
    113
    eetsmakkelijk.
    Ik ga niet naar rotjeknor mij te link moet ook stukje snelweg.
    ga nu even eten:D

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier deze avond lekkere belgische frietjes van de frituur :D Mjam mjam!!!!! :D
    Daarne lekker met z'n 3tjes op de bank ;) :)

fijne avond meiden!!! :)
    Ow morgen zondag :) En mijn mannetje gaat toch enkele uurtjes werken... is 200% betaald dus ok ;)

14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    dames ik heb een buikfoto in mn profiel geplaatst :)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    wat een lieve buik heb je!!!!

@doos die wordt niet opgestuurd meer haha! eerste kerstdag komen de schoonouders van mijn zus en die nemen de kadootjes mee!

16. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames

Vandaag voel ik me beter dan gister.
    Om acht uur ging de wekker ben er toen uitgegaan om te eten. Heb ff agestofd en de wc's gedaan toen aangekleed.
    Om half elf kwamen de buren de babykamer bekijken met de kids.als ik me vriend zag met het jonfentje van anderhalf werd ik heel trots haha
    Daarna naar de stad geweest broodje gegeten en weer wst gekoch van het lijstje.
    Thuis op dw bank gaan liggen en al gauw viel ik in slaap haha

Weet iemand van jullie dit? Heb sinds deze week dat ik tijdens lopen iets last heb van me schaambot.en als ik gelegen heb en om wil draaien of op sta dan wel erger.wat kan dit zijn

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    toekomstigemam, fijn dat je je beter voelt!!

@hier, zooo enorm blij, kan wel huilen zo blij! lief heeft namelijk de kamer af!!!!! Nog een kleinigheidje waar voor de installateur nog langs moet komen, maar het is af!!!!!!!!!!!!!!!! Owwwwwwww snik, wat fijn!!

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @ zwangerevrouw mooie buik meid!!
    @toekomstigemam ik denk dat dit door het weker worden van onder is... Ik heb dit ook en ook het gevoel alsof alles blauw ziet vanonder als ik mijn linkerbeen omhoog doe... Alles word zachter he, denk dat het dit is ;)

@Buddy fijn meid!!! Kun je beginnen met de aankleding en de kleren wassen enzo :D Heb jij een lieve vriend he! :D

@Hier net allen in bad-ik douche geweest ;) Nu kijken we op de bank nog een filmpje en dan hop in bed ;) Onze meid is weer flink aan het duwen hihi ze worden echt sterker he, en dan weten als ze geboren zijn dat je ze de eerste weekjes ergens kunt leggen en ze bijna niet bewegen :D
    Morgen gaat mannetje ook weer werken... Dus weer tijdje alleen thuis... hopelijk blijft Noah een beetje langer slapen ;)

Fijne avond meiden!!!

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen meiden!

Zwangerevrouw, mooie buik zeg!!
    Moi, ooooh, wat super dat het kamertje klaar is! Geeft rust he? :)
    Eendje, hopelijk fijne avond gehad en hopelijk mag je vandaag wat langer slapen.

Hier al sinds half 6 wakker...pffff. Gister ruzie gehad met man en het nog steeds niet echt uitgepraat.
    De kamer van dochter is nog steeds niet klaar en het begint me zo langzamerhand te jeuken... En hij snapt dat niet helemaal en denkt dat ik vind dat hij niet genoeg doet. Dat is niet zo...zucht.... Ik word gewoon ongeduldig....

Hij wil het kaartje ook nog zelf ontwerpen, dus dat moet ook nog gebeuren en dan zijn er eigenlijk nog tig kleine dingetjes die moeten en waar hij geen tijd voor heeft....
    Komt vast wel goed, maar gisteren kwam bij ons allebei de frustratie eruit. Ik zit nu met dochter beneden en heb hem maar laten liggen. Volgens mij kan ie wel wat slaap gebruiken ;)

Fijne dag allemaal!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel Marije...

Deel Deze Pagina