Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Marije welke opvang gaan ze? Wat vervelend van je schoonouders zeg mijn schoonmoeder belde gistermiddag toen ik lag te slapen eni weetje wat ze zegt tegen me vriend? Als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen haha

Over bv ja we zien wel hoe het straks gaat lijkt me heel bijzonder als het lukt.

Zo eten is weer op rode kool hamburger en aardappelen.

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja ik wist het niet zeker, 3 of 5 dagen.... hier is het dag van bevalling +3dagen namelijk...

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden...

Vandaag ziekenhuisdagje, morgen wordt ik ingeleid, erg spannend dus!

Spreek jullie later weer;)

Eendje gefeliciteerd!
    Rest; succes allemaal met de laatste loodjes!

xxx

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zo te lezen rommelt het al bij een aantal dames, maar het is januari dus onze maand!!

zo nog ff nieuwjaarswensen bij de familie ;)

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hier nog pizza aan het eten. Dochter was ook een beetje moe en ligt op tijd in bed. Ze is alleen nog een beetje aan het mopperen.

Wat betreft borstvoeding, ik vind het heel knap als je bij moeilijkheden doorzet. Mijn dochter was nogal druk en zat als een zoekend vogeltje bij de borst. Mijn tepel was niet geschikt dus ik moest tepelhoedjes gebruiken. Die schoven er telkens af door haar drukke gedoe. Wat een gestress...pfff.
    De fles bracht rust.
    Ik hoop dat het nu anders gaat! :)

TM, mijn kids gaan naar Catalpa de Schothorst. Heeft met de locatie te maken ;) We hebben het verder niet echt onderzocht eigenlijk... Maar het bevalt prima!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, nu mag het ook gebeuren he? Het is januari! :D
    We hebben het gered!! ;)

Zeepaardje, spannend!! Succes alvast morgen!

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Marije dan komt ons zoontje misschien wel bij jullie kindje in de groep de onze gaat ook naar de schothorst.

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hier ga ik het ook proberen... maar idd als het niet lukt ga ik mezelf geen gestress aan doen, dat is voor de kleine niet goed, en voor mezelf ook niet... hier vanmorgen van half 12 tot 13 uur liggen knorren.. daarna ff glas drinken gedronken beneden, en om een uur of 14 weer onder mijn dekentje gekropen.. tevee aan, had geen zin in de pc... ben lekker in slaap gevallen en schrok om 17 uur wakker... hihi! daarna lief wakker gemaakt, die heeft vannacht 4 uurtjes geslapen, en mocht het los gaan hier, heeft mamma hem ook ff naar bed gestuurd, en ik ben weer in slaap gevallen tot 18 uur denk ik... pfff ben kapot... hihi

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marije ik hoop ook voor je (en voor alle anderen die bv willen geven) dat de bv goed gaat!
    ik wil ook bv gaan (proberen) te geven, maar ben ook niet van plan om er alles voor te doen, als het niet wil lukken dan is het jammer, dan maar gewoon de fles ;)

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Bv: en t voorkomt zoooo veel aandoeningen/ziektes! Zowel bij je kindje alsook bij jezelf.

Eendje: gefeliciteerd! Helemaal super :)

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Onze brok :D
    3.700 kg en 49.5 cm :)
    bevalling ging redelijk maar toen ze mijn vliezen braken ging het iets te snel... Maar goed het is me ook gelukt he :D

Wie nu??? :D

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Eendje: wow wat een lief mooi meissie zeg "smelt"

13. Eendje wauw!! das voor ons echt een reuze baby hihi goed gedaan meis!

Nadesy dank je

Marije jij ook thnx

Voor vele de laatste loodjes zo te lezen..man en dan te bedenken dat ik me eerste ongesteldheid al weer achter de rug heb ernstig toch?
    mja oktober was ook erg overdreven van nienke he haha mja haantje de voorste

Hoe het verder met haar gaat nu kom ik van de week allemaal wel even neerzetten veel gebeurd goede en ook minder goede dingen maar ze doet het nu naar omstandigheden goed hoor weegt 2150 gram nja dat was eergister alweer morgen is ze vast weer zwaarder

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    mee eens,en dan maar wat meer moeite er voor doen als het even niet wilt lukken!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zeepaardje meis succes morgen :D

@Eendje aaaah wat een moppie en wat veel haar zo lief!

@Joyce dikk knuff meis!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @eendje wat een wolk van een meid zeg!!!! *zucht*

@hier lig lekker onder mijn dekentje op de bank, maar denk dat ik zo naar de slaapkamer verhuis... nog even mijn dvdtje kijken.. nog 7 afleveringen te gaan en dan is mijn serie op.. :(

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    En daar is Milla!!! Gefeliciteerd Eendje goed gedaan! En wat een pracht meid.

Joyce, fijn dat jullie meid het nog steeds zo goed doet.

En hier... ben aan het bedenken of ik het zh zal bellen of niet. Weer volop weeen om de 4-5 min die toch wel een minuut duren.

Maar ben zo bang dat ik dan weer een nacht daar lig en ze weer niets doen omdat de weeen weer afzwakken. Dus denk dat ik het nog een uurtje aankijk...

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    spannend... ik zou het anders nog een uurtje aankijken, of een douche nemen, heb je dat al gedaan???

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zondagskind heb je al een uur last van?ik zou dan zh bellen kunnen ze zowiso kijken of het wat doet

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zondagskind: als douchen niet werkt dan heb je goed kans dat het echte weeen zijn. Je kunt altijd voor de zekerheid bellen he!

Deel Deze Pagina