Het is nu tenslotte de maand van de beebjes, nu mogen ze komen Het begint nu steeds spannender te worden voor iedereen.
Vandaag gekolfd om de druk eraf te halen... er kwam wel 90cc uit, maar het was echt net water... ik heb het Reneé wel gegeven, maar binnen 2 uur kwam ze alweer omdat ze honger had. Daarna mijn moeder gebeld en navraag gedaan. Zowel mijn moeder als mijn zus hadden na 1 week al geen voedzame melk meer... zal onze dames in de familie dan toch niet gegeven zijn om borstvoeding te geven. Ik geef ook niet makkelijk op, maar ik ben ook op aanraden van de vlos gestopt omdat ik door de enorme stress met het kolven en vingervoeden en de misselijkheid (kotsen) van de hormoonpreparaten voor de borstvoeding eraan onderdoor dreigde te gaan. Reneé heeft iig nog de meest voedzame melk van mij binnengekregen. Gezien mijn voorgeschiedenis in de zwangerschap is het beter voor mij en uiteindelijk ook voor Reneé dat ik nu in alle rust flesvoeding kan geven.
Mayke groot gelijk dat je dan stopt met bv, hoe goed het ook is voor je kleintje het mag niet ten koste gaan van alles (tenminste dat vind ik) het moet wel leuk blijven natuurlijk en met de fles worden ze ook wel groot
@ balen hoor!snap heel goed dat je bent gestopt ja hier is het net room als ik kolf zit dan echt een geel roomlaag boven op.balen dat het bij jou niet wou meis mega knuff
Je moet er zelf idd niet aan onder door gaan. Met de fles worden ze ook groot. En je hebt je best gedaan toch.
Hier ook helemaal mee eens. Rust en geen stress vind ik zelf belangrijker dan bv geven. @eendje, wat een droppie. En wat een mooi koppie met haar al! Alles goed met de moeders? @zondagskind, ik zal bellen meid! Spannend en suc6..
@zondagskind hopelijk zet het gauw door meid!! @iedereen dank je!!! Zo'n flinke brok he?! hahah gelukkig besliste ze vroeger te komen en niet nog een halve kilo later LOL @bv hier al gestopt Sorry ben niet zo'n sterke vrouw... Het aanleggen lukte niet, wat veel huilen veroorzaakte, dan stress bij mij en dat ging dan weer op de melk af :s Ze wilde ook bijna elke 30 min drinken en deze morgen heel vroeg heb ik flesje gevraagd kon niet meer, was op en zij bleef huilen... Ze dronk flesje boerde en sliep meteen ze zijn ze dan 4u uit de kamer komen halen omdat ik er lichamelijk door zat dan pilletje genomen en was volledige black out LOL Voelde me er de eerste 5 min wel schuldig over, maar Noah is ook met fv opgegroeid dus lukt ook Zo zo nu onze meid haar badje geven en genieten!! KNUFF!!! spam straks een foto van gewassen meid he
Goeiemorgen lieve meiden. Ik wil jullie allemaal een heel gezond en gelukkig 2012 wensen! Dit is onze maand meiden, spannend hoor! Ik denk dat Zondagskind zomaar de eerstvolgende zou kunnen zijn.... Hier al ruim een week last van krampen/voorweeën. Echt duidelijke regelmaat zit er niet in dus het zal hier allemaal nog wel effe duren denk ik zo. Kan niet wachten!!! @ zondagskind: Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het doorgezet heeft. @ eendje: GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MEISJE MILLA!!
@eendje, lekker genieten hoor!! Er zijn genoeg kindjes met de fles groot gebracht. @jade, spannend hè... Die laatste loodjes.. Shit hè , hier ga ik net plassen. Heb ik toch opeens heel sterk dat gevoel van een blaasontsteking na plassen. Brand nu paar min later nog steeds na. Hoop echt niet dat ik nu met 39 weken nog even een blaasontsteking ga krijgen. De ab die je hiervoor krijgt tijdens de zwschap kan ik niet tegen. Daar krijg ik heel veel bijwerkingen van. Maar even goed water drinken vandaag, hopen dat het wegzakt... @zondagskind, ik ben benieuwd hoe het met je is?!
Wen: jee dat zou balen zijn ja, kun je niet tegen augmentin of amoxiline? Ik hoop dat de klachten niet te erg zijn. Hopelijk beval je snel en kun je een gewone ab kuur ervoor nemen. Eendje: jee balen dat de bv niet wilde meid, maar idd als Noah groot is geworden met de fles dan kan deze beeb dat ook
Ik heb net voordat ik zwanger raakte toen amoxiline gekregen, dacht ook eigenlijk dat dit de enige was die je kon krijgen, maar lees numook nog een andrerembij jou. Ik kreeg daar mega ontstoken tandvlees van, blaren in mond en op tong. En oohh zo ziek... Niet normaal. Werd met de dag slechter dan dat ik er van op knapte. Maar gewone ab kuur mag toch ook niet tijdens de bv? Heb vroeger heel vaak blaasontsteking gehad, ga zo eerts heel veel drinken hopelijk zakt het weg.
Oh of je tijdens bv ab mag weet ik niet, heb er weleens van gehoord dat je dan even geen bv mag geven dus neem aan dat het dan niet kan.. Ja je hebt ook augmentin, een van die 2 krijg ik altijd tijdens mijn zw. Hoop dat drinken voldoende werkt. Gelukkig ben je al op het eind van je zw, een langdurige blaasontsteking kan namelijk weeen veroorzaken..
Goedemorgen! Natuuuurlijk heeft het niet doorgezet!!! Rond half 11 een hete douche genomen waardoor het afzwakte. Vannacht begon het weer maar heb er redelijk doorheen kunnen slapen. Ik kijk vandaag nog even aan en anders ga ik echt bellen. Het is zo vreselijk vermoeiend om de hele dag met buikpijn, rugpijn en harde buiken rond te lopen. En het geeft hier in huis met name bij de kids een hele hoop onrust. Maar goed, nog 7 nachtjes...
@caruli, tanks voor de tips. Hoop gewoon dat het vanmiddag eind is weggezakt. En anders bel ik de gyn even.
Zondagskind: jee balen joh dat het niet doorgezet heeft.. Snap best dat je er op den duur doorheen zit. Maar hoezo nog 7 dagen?
Eendje wat een prachtige dochter Zondagskind heb je nog gebeld? Spannend hoor. Lees net dat het weer niet doorgezet heeft jeetje wat vervélend meis Mayd wel jammer dat bv niet lukt maar as het niet wil wil het n iet je hebt het in idergeval geprobeerd Jade idd spannend hè die laatste loodjes