Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zo hier is me vriend na een week vakantie weer aan het werk bah vind het niks aan zit ik weer de hele dagen thuis te wachtten haha kan geen auto meer rijden want me benen zitten al gestrekt bij het stur en me buik komt tegen stuur aan. En fietsen is ook geen optie meer. Iemand tips die ik kan doen zodat ik me niet ga vervelen? Heb die films ook wel een keer gehad haha

Vanmiddag heb ik trouwens wel ff wat te doen. Me opa komt me ophalen want hij zou oliebollen bakken voor de kindjes van me werk dus die gaan we ff langsbrengen,en vanavond moet me vriend boodschappen doen misschien ga ik wel ff mee ff lkkre dingen halen heb zoo zin in sinaasappels haha

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik kwam ff kijken of er nog nieuws is van Zondagskind? Ach, ik lees net dat t niet heeft doorgezet.

Wen, niet te hopen dat t blaasontsteking is...

Hier ff mn vriend naar zn werk gebracht. Normaal pakt hij de scooter, maar lekke band. Nu had ik een weekje ff geen auto gereden maar dat viel ff tegen. Denk echt dat die kleine nu helemaal ingedaald is. Moet om 12.40 uur naar de vk, toch ff vragen.
    En ben benieuwd naar bloeddruk en eiwitten...

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen!

Eendje, wat een mooie meid! Ziet er gezond uit! :D

TM, geen tips eigenlijk. Ik kijk ook veel tv tegenwoordig, meer lukt toch niet meer.... :)

Mini, succes bij de vk vandaag! Hopelijk is alles gewoon weer in orde!

Zondagskind, kan me voorstellen dat het heel vervelend wordt nu... Maar idd, als het niet doorzet hoef je nog maar een weekje. Maar zo'n weekje kan erg lang duren!!

Wen, hopelijk geen blaasontsteking!

Moi, welke serie kijk je?

Hier weer 2x meer dan een uur wakker gelegen vannacht. Had weer erge buikkrampen. Vanmorgen nog steeds. Heb gedoucht, maar daar werd het niet minder van. Tenminste niet meteen.
    Nu is het volgens mij wel minder geworden. Maar het houdt al wel langer aan dan de afgelopen week. Toen zwakte het meteen af bij het opstaan en nu niet... Spannend! Van mij mag het nu wel gebeuren hoor!

En natuurlijk mijn joepie!! Vandaag al weer 39 weken!!!

4. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Marije wachten duurt lang hè wie weet morgen bij de gyn,

Oh dat wou ik jullie nog vertellen de buurvrouw kwm met de nieuwjaarswisseling met een Chinees iets daar moest je de maand van conceptie nemen en je leeftijd van dat moment en dan zag je wat je krijgt kwam bij ons een jongen uit dus voor ons klopte het,

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Die chinese kalender staat ook hier op zp. Bij mij klopte t niet. Zou en heel jaar een meisje worden en we krijgen een jongen!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    *ALS December mama wens ik alle (toekomstige) januari moeders veel succes met de laatste loodjes!!! En onthoudt de bevalling is een feestje, de is de verjaardag van je wonder!*

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

#3467 Jade86, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
    @ zondagskind: Oooh balen dat het weer niet doorgezet heeft!! De hele dag buikpijn en rugpijn is inderdaad vermoeiend, same here. Nou ben ik net als Caruli ook wel benieuwd waarom je 'nog maar 7 nachtjes' hoeft?

@ Wen: Blaasontsteking zou echt kl*te zijn nu, met die AB. Drink maar lekker veel vandaag, hoop dat de pijn dan afzakt.

@ toekomstigemam: Zo herkenbaar! :D Mijn man heeft na een week vakantie zijn werk ook weer opgepakt.... dus ook hier weer de hele dag alleen thuis en niet meer in staat om te fietsen/auto te rijden. Mijn benen zijn te kort en mn buikje is te dik, hahaha. Wel saai zo, weer alleen thuis...
    Om me niet te vervelen heb ik vandaag een poetsdag (ik weet het, erg saaie tip ;)). De bovenverdieping is aan de beurt, hoog nodig! :) Achja misschien helpt het om de weeën op te wekken?
    Veel plezier vanmiddag bij je werk!

@ miniM: Succes bij de VK.

@ Marije: Joepie, 39 weken alweer, gefeliciteerd!! Rot he, die krampen de hele tijd?! Dat het maar snel doorzet bij je!

@ Florabella: Dankjewel, da's lief! En jij nog gefeliciteerd met je dochter E.mma.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mini: succes bij de vk.

Marije: gefeli met je 39 weken.;)

Florabella: thanks meid, jij nog gefeliciteerd met je meissie E.mma :D

9. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @jade ja poetsen kan ik ook gaan doen maar dan ben ik morgen weer helemaal kapot, hmm misschien ga ik op zolder wel ff scrappen ofzo heb nog zoveel foto's liggen

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    The Gilmore Girls :D Maar heb niet eens gekeken... Er was een film op Nederland 1 'Terug naar de Kust' en die was zo goed!!!!

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heerlijk geslapen vannacht! Alleen vanmorgen enorme maagpijn bah! Net ff een rennie genomen en ontbeten, en nu is het weer weg gelukkig...

Volle huis is weer leeg, ook lekker hoor! Morgen gaan lief en mijn paps skien met onze gasten en overmorgen ook. Mams en ik blijven lekker hier... Morgen blijf ik beneden bij mamma, beentjes omhoog en relaxed maar... Overmorgen dan zijn we dicht, dus dan gaan we mss ff lekker boodschappies doen saampies, beetje opruimen thuis lekker relaxed!!!

Zo weer met mijn voeten omhoog, gisteren geen last gehad, heel de dag geslapen op de bank, maar eergisteren van die glazen benen...

12. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Nee, heb niet meer gebeld, het is voor nu weer "rustig".
    Caruli, nog 7 nachtjes voor de 9e. Dan krijg ik mijn keizersnede.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zondagskind: oh ja had ik al gelezen... Sorrie ik heb last van zwangerschapsdementie..
    9e is wel een leuke datum, dan word mijn dochter alweer 9jaar ;)

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zondagskind jij ook keizersnede? Waarom? Kan zijn dat je het verteld hebt hoor

15. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dames: Zeepaardje heeft een zoon!!!! Vanmorgen om 5:35 geboren!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Gefeliciteerd!!! Zeepaardje!!

17. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd zeepaardje

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zeepaardje? Heb ik die gemist hier?

Zeepaardje: gefeliciteerd met jullie zoon :D
    Hoop dat alles goed gegaan is.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zeepaardje, gefeliciteerd!
    Caruli, zeepaardje was een december mama maar kwam zich laatste bij ons melden toen de kleine er nog niet was in dec.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah oke ;)

Deel Deze Pagina