Zo ik zit gereed Ik heb een bierkratje onder mijn benen Kussentje in mijn rug... radio aan, koppie thee erbij.. mmmmm
Zeepaardje, gefeliciteerd! Is het toch nog spontaan gekomen dus? Want je zou toch ingeleid worden vandaag? Gilmore girls, leuk! Ik heb net 3 seizoenen Fringe gekeken, dat is weer heel wat anders
Dat heb ik nog nooit gezien, maar is een soort krimi toch???? zoals csi en al die andere??? Ik heb nog 2 dvds te gaan van het laatste seizoen en dan is het op elke avond kijk ik 2 afleveringen
Toekomstigemam, omdat na de vorige bevalling van mijn zoon blijkt dat mijn bekken te smal is. En aangezien ze nu een groot kindje verwachten hebben ze na overleg besloten om deze keer gelijk een keizersnede te doen. En die staat gepland voor de 9e, dus het einde is in zicht... gelukkig!
Ja met de FBI en een beetje science fiction achtig met verschillende universums en zo. Best wel vreemd, maar leuk!
kijkt mijn moeder ook graag naar, maar zelf nooit gekeken... zit nu te bedenken welke serie ik wil sparen....
Ik ben gek op series! Heb Dawsons Creek, Charmed, Buffy, Angel, Alias, X files en nog wel een paar geloof ik... Voordat m'n dochter er was ging daar een boel geld naar toe. Maar nu dus al 2 jaar geen series gekocht. Oh jawel, Beverly Hills 90210 van m'n verjaardagsgeld Maar die heb ik nog niet compleet...
Marije vertelde het me vriend dat jou kindjes ook naar de schothorst gaan zegt hij ja dat zul je krijgen dat je die mensen et kleine kindjes tegen gaat komen haha... Zo ben al bij meewerk geweest opa wou gauw weer weg dus niet echt bij kunnen praten.. Nu ff beete opruimen merk wel dat als ik wat doe ik harde buiken krijg ds rustig aan doen.. Beebje is dan ook weer poosje druk.. Nou vanmorgen dacht ik ng wat ga ik doen maar het heeft zich al opgelost me broertje en vriendin komen m twee uur ff nieuwjaarswensen doen, Donderdag komt opa de raen wassen en evt nog meer poetsen, en vrijdag komt me mams helpen poetsen haha wat zal het huis netjes worden...
@eendje, proficiat met jullie mooie meid milla! @dames, who's next? we zitten eindelijk in januari he en eendje is de eerste officieele januarimama hier! ben benieuwd wie de laaste wordt (plaag plaag)
Misschien beetje raar om hier neer te zetten hoor. Maar hebben jullie en afvegen ook dikke witte slijm? Had eerder alleen doorzichtige afscheiding maar gister echt dikke draden en nu weer. Kan dit van de slijmprop zijn?
Ik heb ook slijm bij afvegen alleen hier is het licht/ donker bruin. Geen idee of witte slijm van de slijmprop kan komen.
T zijn echt draden hoe leg je het uit haha en gewoon wit Pff ben blij dat me broertje komt vanmiddag lkkr wat afleiding haha
Hormonale veranderingen allemaal Die kunnen je gek maken af en toe he. Is er iemand nog niet geweest vandaag? Ben echt benieuwd wanneer de volgende beeb komt of misschien wel meerdere op een dag
Volgens mij hebben we Delilah nog niet gezien vandaag!!! Heeft zij ook een buddy?? @TM, welke dagen gaat jullie zoontje straks? Die van ons de woensdag en vrijdag. Wel grappig he?!
We hebben hem ingeschreven voor de dinsdag en donderdag maja ligt ook aan mijn werk hoe en wat is Nml nogal veel gedoe op mijn werk rond de werkdagen