zondagskind balen zeg dat het weer niet doorgezet heeft! zeepaardje gefeliciteerd met jullie zoon! ik ben er nog wel ben altijd laat haha, slaap altijd lekker uit kan nu nog hé hier rommelt het lekker door, wou dat het een keer doorzette! morgen naar de vk, dus ben benieuwd!
Hai!! Ik lees al een tijdje mee met zowel de dec. Mama's als januari mama's aangezien ik de 31e dec was uitgerekend... maar helaas nog niets... alleen veel gerommel vanaf week 37 al, om moe van te worden.. hopen dat de kleine snel komt!! Maar ik kan het nooit bijhouden om mee te schrijven dus lees ik alleen mee.. iedereen veel succes straks... deze maand móet het gebeuren
Hoi Nikos!!! Spannend meis!!!!! Ja, ze zullen je niet al te lang meer laten lopen nu denk ik??? Nog steeds veel gerommel????
Zeepaardje gefeliciteerd!!!! Verder nog geen baby,s? Ik heb vanacht toch een pijn gehad pfff moest ze gewoon wegpuffen maar geen regelmaat enz. Baby was ook zeer actief kon zo een voetje vastpakken.. Ik ben eigenlijk wel kalar met de zwangerschap loop nu al vanaf 33 weken met weeen maar het zet steeds niet door. Ik ben er zo moe van!! Ik heb ook het gevoel dat de baby deze week komt maar dat zal wel weer tegenvallen!! Ik heb nu wel flinke krampen anders maarja dat wil niets zeggen
Heeeee jij ook al klaar ermee.. Hier ook wel, maar na mijn accupunctuur van donderdag geen krampjes meer, ja zo af en toe een kleintje, maar niet meer als daarvoor... Een warme douche nemen misschien??? En anders gaan timen?? Knuffie toi toi toi hou je taai!
ninja kan me voorstellen dat je er zat van bent, als je al zolang met weeën loopt maar het steeds maar niet doorzet! hopelijk komt jullie meisje deze week! Moi haha ja ik ben best lui maar dat komt ook wel doordat ik nu veel minder afspraken maak, omdat ik gewoon niet weet wanneer het gaat gebeuren, dus zit veel thuis en manlief moet gewoon werken, dus dan slaap ik lekker uit, dan is de dag ook niet zo lang nikos spannend zeg, je bent 1 dagje verder dan ik
ik heb een eigenwijze dame in me buik haha met 33 weken wou ze al komen en nu wil ze niet meer haha. Ja een bad enz daarmee blijf ik krampen houden maar er zit geen regelmaat in. Het is nu ook niet meer dat ik ze weg moet puffen. Volgens mij is iedereen wel klaar met de zwangerschap nu he haha
@ Delilah: ik hoop voor jou dat je morgen niet weer Yvonne hebt. Ik heb echt het idee dat die meid haar handen niet vuil wil maken. Ik hoop dat je Marjon van Excellent als kraamhulp krijgt. Wat een topwijf! Wel jong, maar staat echt supergoed voor je klaar. Als ze vragen of je er een stagaire bij wil gewoon ja zeggen hoor. De stagaire bij ons heette Anneke. Ook een toppertje. @ Marije: gefeli met de 39 weken!!! hier gaat gelukkig alles goed. Reneé was alweer wat aangekomen en weegt nu 3800 gram. De vlos is voor de laatste keer geweest en de kraamhulpen zijn ook weer weg. Nu lekker genieten van ons drietjes. Hier een foto van onze kleine vandaag: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture49947.jpg @ Zeepaardje: gefeliciteerd! @ Eendje: wat naar dat het echt niet lukte met de BV. Ach, met de fles worden ze ook groot.
delilah heerlijk lekker lui!!! dat had ik bij de eerste zwangerschap ook!!! lekker tot 11 uur in me bed beetje bankhangen en naar de vk meer deed ik niet. Moet zeggen dat het toen ook best veel sneeuwde en ik zocht niet veel weg. Nu is het zo anders. Daarom ben ik ook doodop denk ik kan niet goed me rust pakken enz en dan al de ellende in de zwangerschap met zh opnames enz bluuuuuuu meisje kom maar!!!
Delilah: groot gelijk heb je, nu nog ff ervan genieten Nikos: hopelijk komt jou beeb nu snel. ninja: jee meid, hoop dat het snel doorzet voor je. Zo is het ook niet fijn meer.
Mayd wat een schatje zeg ik wil ook haha Zat zijn? Volgens mij iedereen idd ik wel in ieder geval Ben vandaag 37 weken dus hij mag zich wel komen melden nu haha
@ het zat zijn: Ik heb dat ook, omdat nu ruim een week elke dag krampen/voorweeën heb. Ik heb mijn urine al laten controleren omdat de VK dacht dat het misschien ook een blaasontsteking zou kunnen zijn. Maar daar kwam geen blaasontsteking uit. Dus dan zal het toch wel echt voorwerk zijn? Maargoed, ik heb het gevoel dat ons meisje lekker lui in mijn buik blijft zitten totdat ik ingeleid wordt. En toch hoop ik iedere dag dat het die dag zal gebeuren. Pfff.... Ik ben echt niet goed in geduldig afwachten, vooral niet op het mooiste geschenk van de wereld!! Kom maar gauw uit mama's buik Femm!
MayD, aaaah, super!! Delilah, daar ben je! Inderdaad, nog lekker van genieten nu het nog kan. Ik heb dat gelukkig bij de eerste ook gedaan, heerlijk! Nu kan het niet meer, elke dag om half 7 opstaan...pffff. Ik duik zo m'n bedje gewoon nog even in. Ninja, nou, deze week mag ze toch ook gewoon komen toch? Laat maar komen die meid van je! Ik ben het niet zat, maar ik ben zo moe van die gebroken nachten (nu al! hahaha). Dan lig je een paar keer 1 uur of 2 uur wakker en waarvoor? Pffff, ik ga morgen wel even vragen of ze nog even kan kijken hoeveel ontsluiting ik heb. En misschien vragen of ze alsnog kunnen inleiden. Aangezien ik ook al bijna niet meer kan lopen en zo.... Maar ik ben nu wel ontzettend aan het genieten van het getrappel, wat heerlijk! Feit is dat het niet lang meer duurt dat ik dat weer moet missen...
Mayke mooie meid heb je! en ik hoop ook niet dat ik Yvonne heb, heb meestal geen 2x achter elkaar dezelfde dus wie weet! ik heb aangegeven dat ik wel een stagiaire wilde bij de intake van de kraamzorg, ben benieuwd wie er hier komt! toekomstigemam gefeliciteerd met de 37 weken en Marije gefeliciteerd met de 39 weken! ik begin het wel zat te worden niet lichamelijk want ik voel me verder nog prima, maar meer omdat iedereen, echt 99% van de mensen tegen mij gezegd heeft dat het eerder zou komen en dat ik 2012 nooit ging halen etc. dan ga je daar zelf in geloven dus nu ben ik er wel een beetje zat van ikzelf heb altijd gezegd dat hij best in 2012 mocht komen en dat ik dat helemaal niet erg zou vinden, vind ik overigens nog steeds niet maar nu het dan 2012 is, mag hij van mij wel komen