goedemorgen, ik ben een keer vroeg vandaag eendje fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! ninja hoop dat het doorzet meis! Caruli succes bij de gyn, en lijkt me inderdaad wel vreemd dat je hem binnenkort gewoon niet meer ziet! hier zometeen naar de vk, het heeft de hele nacht gerommeld en ik heb er ook slecht van geslapen, omdat ik continue hoopte dat het door zou zetten, maar helaas benieuwd wat de vk zo gaat zeggen, ik hou jullie op de hoogte dames
Veel succes bij de vk. Wie weet wil ze wel even voelen/ vroeten, misschien zet dat wat meer in beweging.
Veel succes lady's!!!!! @Delilah en idd het voelen kan soms veel in beweging brengen Hopelijk hebben jullie ook snel jullie kleine (grote) wondertjes vast!!
Goeiemorgen meiden! Hier een goede nacht gehad, lekker geslapen en geen krampen gehad. Meiden die vandaag naar de gyn/VK moeten: Veel succes! @ Delilah: Spannend zeg! Ik hoop voor je dat je VK even kan kijken hoe het ervoor staat en dat het dan maar snel mag beginnen.
Bedankt voor jullie antwoorden hihi, had ook niet het idee dat het dat was...voelde alleen zo hahaha. Denk idd omdat ik meer ben gaan doen, we zijn gisteren naar mijn oma geweest en ik heb heel stout ff de maxi gedragen van de woonkamer naar de auto.....Misschien was het dat wel......
oh wat fijn dat het zo goed gaat meis! En hier ook de eerste 3 dagen....wist niet waar ik mijn handen moest laten. En toen begon het zeiken.........hihihi, plastte bij iedere wc beurt enorm veel!! Heb heel de zwangerschap niet zoveel moeten plassen als die 4de dag..... Ondanks dat ik dus bijna niet bewoog de eerste dagen....dus toch vocht vast houden. denk dat het normaal is???? Hoop dat het snel over gaat voor je! En veel drinken..helpt je nieren stimuleren en dan drijft het het vocht sneller af....je lichaam is misschien ff van de waps en moet zich herstellen.
ghehe erg he! Ik kom al bijna 8 jaar bij mijn gyn, af en aan...ff zwangerschap tussendoor en jaartje zelf proberen na bevalling. Maar heb hem soms vaker gezien als mijn familie in een week...... En ook meer prive hahaha. Denk dat ik hem ook bijna ga missen.....
Hier idd ook veel plassen na de bevalling. Je houd toch ongemerkt veel vocht vast. En hier begon het ook zo rond dag 5-6 dat ik veel moest plassen enzo.
nog maximaal 2 weken meis..misschien wil de vk wel ff voelen..en wie weet ff je vliezen irriteren zodat er iets gebeurd!! Ik hoop het voor je meis...succes!
Eendje wat een trotse papa en broer,heerlijk ik wil ook als ik die mooie foto's van jullie zie haha? Wat goed dat ze het zo goed doet zeg! Dames bij gyn en vk veel succes vandaag Nina hoop dat het gauw doorzet bij je Delilah hebben ze nog gekeken?
Hier een redelijke nacht gehad...ryan wilde vanmorgen niet drinken...en 2 uur later nog niet. Kreeg hem niet aangelegd Dan maar ff kolven en flesje geven, vind de papa ook leuk! Maar door het kolven krijg ik er echt niet zoveel uit als dat hij drinkt..........ach tis maar een keer volgende keer zal die zelf weer drinken hopelijk hihi. Nu zit ik op wacht, de vk zou langs komen voor de eindcontrole en dan afsluiten van kraambed (ofzoiets....) wilde ze vorige week nog niet doen ivm de ontsteking. En om 11.10 moet ik bij de gyn zijn, hij kijkt weer ff naar de wonde. Ik vind hem er goed uit zien! Enkel lekt er nog behoorlijk wat wondvocht uit....vind dat wel beetje vies...heb wel gaasjes erop gedaan maar dat lijkt het alleen maar erger te maken..nu iedere keer schone onderbroek aan doen hihihi.
Hier voor het eerst sinds lange tijd goed geslapen maar vier keer eruit om te plassen normaal met ik elk uur wel,heb ook tot alf negen geslapen. Blijf nog lkkr n bed tot twee uur dan eren aan en om drie uur richting gyn Pff wat een vies weer zeg Merk trouwens hier dat als ik harde buiken heb dat ze van onder wat zeer beginnen te doen,straks maar ff aangeven. Weten jullie dat als jij negatief bent en kindje positief dan zou je na de bevalling weer een prik krijgen is dit nà een keizersnede ook zo?
Hmmz...eens ff spammen!! nog van de 1e dagen hoor..de rest ga ik later ff over zetten denk ik! TOch wel vreemd...bij ryan maken we veel minder foto's.................terwijl ik me zo voor had genomen dat niet te doen hihihi In zijn bloterikje en wij allemaal saampjes!
@Antares dat komt mij hier ook erg bekend voor het kolven dat ik dan veel minder eruit haal dan als Elyano gewoon netjes aan de borst drinkt,sinds hij weer goed drinkt zijn mijn borsten ook weer mega vol,.vanacht zelfszo erg ik had een spuugdoekje onder mijn bh gedaan en die was vanacht doorweekt, mooie foto's @eendje waauw mooie foto's meis!
Gisteren hier de hele dag hoofdpijn gehad,bleh vandaag gaat het weer wat beter gelukkig,en Elyano die slechter slaapt vanwege de krampjes zo zielig
Goedemorgen! Nog steeds BIB hier! Goed geslapen! Gisteravond leuke film gekeken 'The Hangover' hihi echt goed was ie! Daarna lekker nog een aflevering Gilmore Girls gekeken, en lekker gaan slapen... 1 keer eruit om te plassen om half 7 pas Nu gaat lief lekker skien met onze gasten, en paps gaat ook mee.. Dus ik ben met mamma alleen vandaag! We gaan pas om 12 uur open dus nu ff lekker keutelen De keuken hebben we een middagje dicht, kan best een keer, en zo druk is het niet.. Zul je zien komen er net vandaag mensen eten hahaha! Verder af en toe een harde buik, zo een golf van harde buik hihi! Maar geen pijntjes of ditjes of datjes... Lekker rustig hihi! Nu ff eten, denk een bordje brinta mmmmm
ghehehe was gisteren dus bij oma op bezoek..maar toen ik mijn jas open deed moest ik hem weer terug aan doen...was namelijk bij beide borsten enorm gelekt...... Nu ze doen hun werk......zullen we maar zeggen hihihi, de compressen zijn weer uitgepakt (stomme dingen....)