Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade86

Jade86 Bekend lid

Heel veel succes Wen!!

Heel veel succes Marije!!

Ooh wat spannend allemaal, ik hoop op babynieuws morgen!!!

2. jeetje spannend hier allemaal meiden!!

Wen heel veel succes!

Deliah jij ook ennuh je kan het !!

Marije ook voor jou spannend!!!

Hehe eindelijk komen er meer en meer op het lijstje bij:D:cool:

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wen, jij ook heel veel succes!!! Houden mijn buddy's mij weer op de hoogte van Wen? :D

Ik zit al weer beneden. Heb last van een onrustige beeb en onrustige benen.... Misschien dat ik hier de gouden tip kan vinden? ;)
    Welterusten meiden!!

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik dacht, aangezien er naar me gevraagd wordt (geeft niet hoor), ik zal me ff melden....
    Ik ben nog niet bevallen, zit nu op de bank omdat ik in bed mijn draai al een paar nachten niet kan vinden en wacht geduldig af.
    Ik lees af en toe wel mee, maar jullie gaan zo giga snel (soms in een halve dag wel 5 pagina's ofzo) dat ik dat niet kan bijhouden... Ik lees dan ff heel snel door en sla meestal nog heel veel over ook... SORRY!
    Het gaat verder goed, ik voel me prima, vk denkt dat het nog niet gaat komen, heb gewoon nog een afspraak staan voor volgende week maandag. Ik heb ook geen haast hoor, vind het prima zo.
    Als ik bevallen ben, horen jullie het wel, dan laat ik dat zeker weten hoor!

Groetjes,
    Elleke

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hey Elleke, fijn om wat van je te horen! Balen dat je zo slecht kunt slapen. Veel sterkte nog die laatste loodjes!!

Hier nog 4 uurtjes geslapen. Was blij dat de wekker ging om half 6! :D Zometeen gaan we weg, we moeten ons om 6:45 uur melden. Spannend!!
    Beebje was erg onrustig, misschien heeft ie mijn onrust wel overgenomen...... Nou dames, tot snel!!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Marije, S6 vandaag!

Wen, ook voor Jou een voorspoedige bevalling gewenst!

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zo en toen waren er drie bezig succes allemAal hopelijk gaat het lkkr snel,

Hier weer slecht geslapen,vriend lief smst al een tijd met een meisje die hij kent via de chat, (gewoon vriendschappelijk) maar via mijn telefoon kan ik zien dat ze met mekaar sms'en terwijl hij me laatst aangaf niet meer te doen omdat ik me dan te druk maak enzo, en vorige week in zijn vak zag ik dat dus elke keer ik de kamer úit ben hij smst hij is dan via whattsapp online en zij ook,als ik snachts ff kijk op zijn telefoon zie ik dat ik gelijk heb,ik weet ook dat het vriendschappelijk is want hete zijn gewone berichtten en zij heeft een vriend ze woont ver weg etc maar toch zit het mij niet lekker dat het zo stiekem moet,

Sorry was ff echo van me dit berichtje maar moest ff van me afschrijven

8. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    succes meiden!!!

en voor de rest een beetje kunnen slapen?? ik was weer vroeg wakker.. en de liespijn wordt ook alleen maar erger... en een extreme druk van onder..??

liefs..

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tm: jee das niet leuk dat hij er dan over liegt en zegt het niet meer te doen..

Marije: succes!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh.... Slecht geslapen... Gisterde klok rond en nu...:x
    Dus hoop zo nog ff te dutten...

Tm: ik vind t maar een vreemd verhaal eerlijk gezegd. En als hij zegt t niet meer te doen waarom dan stiekem?

Wen en Marije, succes!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ow en toch ff een joepie: 39 wekn zwanger!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mini: gefeli met je 39 weken :D

13. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    TM, wat een vervelende situatie, ik zou me er ook niet prettig bij voelen. Kun je het niet nog een keer bespreekbaar maken?

Hier echt een kl*te nacht gehad. Lag om half 2 nog wakker. De hele tijd krampen linksonder in mijn buik. En die deden nog pijn ook! Ik vraag me af of het weeen zijn, voel het nu na een hete douche nog steeds. En de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen, hebben jullie dat ook?

Straks naar de vk, wellicht "bevrijden" ze me vandaag van onze kleine vent, haha!

Ff een heel andere vraag, is er iemand hier die bevallen is en geen borstvoeding heeft gegeven? Ik vroeg mij af of je daar iets van medicatie voor krijgt om de melkproductie tegen te gaan.

Vandaag 38 weken, nog 5 nachtjes!!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zonsagskind: veel succes bij de vk.
    Over geen bv: hier in het zh geven ze niks en moet je de stuwing afwachten en daarna zakt het weer.
    Sommige zh geven wel een pilletje en heb je nergens last van.

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    marije en wen succes meiden!!!!!
    @Delilah en en en en????? :D :D
    @TM idd wel jammer dat hij erover liegt he... Knuff meid!

@hier redelijk goede nacht gehad :) ne 3u wilde ze wel telkens een fles maar dan denk ik al wat ze eet, heeft ze binnen dus groeit ze :)
    wel nog serieuze last van naweeën :( maar goed we hebben het ervoor over ;)

16. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier begonnen met bv op dag0 en op dag 1 met fv, kreeg 2 pilletjes en heb er geen last van, wel nog 2d last gehad van mijn tepels maar dat kwam door de bv ;)

17. Jade86

Jade86 Bekend lid

Goeiemorgen meiden! Dit wordt een spannende dag voor een aantal!
    Ik hoop dat Delilah, Marije en Wen vandaag hun kindjes mogen verwelkomen!

Zelf zou ik nou onderhand ook wel willen bevallen.... Ik zit er doorheen merk ik. :( Door de voorweeën die al vanaf Kerst aan de gang zijn krijg ik elke keer een sprankje hoop dat het begonnen is, maar elke keer zwakt het af. Ik heb veel last van BI en dat in combinatie met slaaptekort zorgt ervoor dat ik steeds labieler word. Zit niet goed in mijn vel nu.
    Ik zou gewoon heel graag een datum willen hebben, dat afwachten vind ik vreselijk. De laatste loodjes worden niet voor niks zo genoemd, dus het is normaal dat dit zware laatste weken zijn, maar pfffff......er mag van mij echt een einde aan komen nu.
    Vanavond weer controle bij de VK, ben benieuwd.

@ tm: Hmz...da's niet zo aardig van je vriend vind ik. Als het gewoon een vriendin is zou hij toch niet stiekem hoeven te sms-en. Ik zou heel duidelijk zijn naar hem dat het je niet lekker zit meis. Hij heeft beloofd het niet meer te doen, dan moet ie zich daar ook aan houden. Sterkte ermee meis.

@ MiniM: gefeliciteerd met de 39!

@ zondagskind: Kl*te dat je zo'n slechte nacht gehad hebt. Maar wel ontzettend fijn dat je weet dat je nog maar 5 nachtjes hoeft! En wie weet komt ie vandaag al?
    Ik geloof dat er bepaalde medicatie is om de melkproductie af te bouwen als je flesvoeding gaat geven. Maar hoe het precies zit, dat weet ik niet. Misschien vandaag effe vragen aan de VK?

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden.

TM ik zou er over praten waarom stiekem doen vreemd hoor ik zou dat echt niet moeten.

Jade ik herken dat meid ik ben er ook helemaal klaar mee slapen lukt niet meer maar dat is al een tijdje zo overal pijn en die stomme vocht waar ik mee rond loop en dat heb ik al toen ik 4 maanden zwanger was ik moet vrijdag weer naar het ziekenhuis en dan gaan we het daar ff over hebben.

MiniM gefeliciteerd met 39 weken superrrr.

Marije en wen succes vandaag spannend.

Ik voel me vandaag niet top hoofdpijn misselijke klein voel ik minder vandaag ja moet ik nu bellen of niet straks kom ik weer voor niks bloeddruk goed dat goed en zo gaat dat elke keer alleen 1x keer niet pfff moedeloos word ik er van

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vonnie: ik zou wel bellen hoor, beter 10keer voor niks dan een keer te laat..
    Het is ook voor je gerustheid he.

20. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kijk het vandaag nog ff aan is het er nog bel ik in de middag misschien

Deel Deze Pagina