eendje, wat een schatje! dilalah, het begin is er... nu hopen dat het door zet... hier ook alles rustig... kapster komt net binnen... net ff gespiekt wanneer het volle maan is 9 jan. in de ochtend
nee nog niets volgens mij!! Zo hier lekker 1,5 geslapen sem was na het mopperen toch lekker gaan slapen gelukkig denk kruip ook effe in bed haha. Hij zit nu lekker een boterham te eten en een fles "anja"te drinken haha
Delilah, spannend! Nu kan het zomaar gaan beginnen! Escal, thanks voor de tip!! Vanmorgen bij de vk geweest, bloeddruk was hoger dan normaal. 145/95. Dat moet ik nu in de gaten houden, verder dacht ik dat ze nog wel even zou voelen of er meer ontsluiting zit maar dat deed ze niet. Ben vanmorgen wel weer begonnen met slijm verliezen en dat wordt nu erger. Waar het eerst lichtbruin slijm was lijkt het nu meer op dat wat je de eerste dag van je menstruatie verliest.Ben benieuwd wat het verder gaat doen, harde buiken en krampen blijven ook... Iemand nog iets van Marije gehoord?? En Wen, zet 'm op meid!!
spannend zondagskind kan goed een begin van de bevalling zijn. BIj mij was de bloeddruk ook hoog net voor de bevalling
Ninja, ik geloof er niet meer in, haha! Ben te vaak door mijn lichaam teleurgesteld de laatste week. Maar goed, as. maandag wordt onze jongen gehaald met de keizersnede dus het einde is in zicht!
Ik ben er ook nog hoor, maar was even lekker aan het shoppen Heb voor de maxi cosi een voetenzak gekocht, waar de riempjes doorheen kunnen, zodat beeb toch goed ligt en ook warme voetjes heeft Voor mezelf natuurlijk wat dingen gekocht, sokken en wat longsleeve shirts, die draag ik nu graag met een tshirt erover heen..... verder wat huishoudelijke dingen, voor in mijn huisje mmm lekker yoghurtje, melkkie, en brood mmmm
Zondagskind: jammer dat ze niet wilde kijken. Maar denk wel dat er een begin is bij je hoor als ik het zo lees.. Spannend, iedereen begint ineens maar wie is het eerste??
zondagskind tjee wat is het ook wat! wel fijn dat jullie ventje sowieso aanstaande maandag gehaald word! maar wat ninja zegt klopt wel, een verhoogde bloeddruk kan duiden op een aankomende bevalling! dus wie weet! moi lekker zeg ff shoppen, en vooral leuke dingetjes kopen! hier ook een voetenzak voor in de mc waar de riempjes doorheen kunnen, ik heb de hoofdverkleiner er ook binnenin gedaan. ik heb een zilveren
oh ja bijna vergeten, ik ga zo ff met mijn zus en zwager en de kids naar MC Donalds mmmmmm zin in! de kids hebben vakantie en ik zit hier toch maar te wachten tot het begint haha
Oh jammie mc donalds.. Jammer dat ze nog niet thuis bezorgen Daar heb ik nu ook wel trek in, lang geleden dat ik daar geweest ben
wen spannend meid. Zondagskind wie weet gaat het nu wel op gaan maar maandag heb jij de kleine in je handen heerlijk. Delilah86 mooi buik foto en hoop ook dat dat de laatste is en gaat ju ook spannend voor je worden mijn duimen gaan draaien. mmmm mc donald heb ik ook wel trek in eigenlijk. Moi ik heb ook een voetenzak gekocht voor de mc lekker warmpies. Eendje wat een schatje. Joyce veel plezier bij Nienke wanneer mag ze nu naar huis.. Nou hier alles goed bloeddruk netjes bloeduitslag ook vrijdag terug komen en dan gesprek voor het inleiden met 38 weken
Buddy nieuws Wen: Ik heb om half 3 een berichtje gekregen dat de 2e pil niet nodig was en dat ze naar de verloskamer is om de vliezen te breken. Dan is het afwachten of de weeen zelf beginnen of dat ze gel krijgt. Tot zover de update!
Vonnie! Wat een fijn nieuws! Eindelijk wordt er eens naar je geluisterd. Ik heb net op de bank liggen slapen en werd wakker van de ongi-pijn. Voelt echt heel anders dan laatst de voorweeen. Ben benieuwd welke kant het op gaat!
Spannend! Wie weet zet t nu door! Vonnie, voor jou dus ook het einde in zicht. Gek he, binnekort allemaal mama!
Vonnie wat een fijn nieuws!!! Spannend bij de meiden die ingeleid zijn!!! @voetenzak ja, ik heb ook de hoofdverkleiner er nog ingedaan alleen wij hebben een bruine mc, en de voetenzak is donkerblauw.. @hier net ff lekker mijn huisje stofvrij gemaakt mams heeft even geholpen... vuilnis opgeruimd, en morgen komt de vk voor accupunctuur, dus wilde het even aan kant hebben natuurlijk
En daar ben ik weer..... Wen heeft weer een berichtje gestuurd; Dr vliezen zijn gebroken, 4 cm ontsluiting en nu wachten tot de weeen verder doorzetten anders krijgt ze een infuus. En ze meldde ook nog ff dat weeen niet leuk zijn Is er ook al nieuws over Marije?