Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Buddy nieuws Marije

Om 8.00 uur vanmorgen zijn haar vliezen gebroken,nu nog maar 4 cm ze heeft een ruggenrprik gehad en dat luchte erg op,het duurd nog wel eventjes
    Einde Buddy nieuws

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Wen spannend meis je kunt het!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh ben benieuwd of de beebjes vandaag nog geboren worden.

Krijg nu ook weer de kriebels ;)

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Nou, Wen en Marije gaan mooi tegelijk op! Thanks voor het nieuws buddy's!!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ja er is nieuws van Wen en Marije!! kom op dames jullie kunnen het! ik ben ook benieuwd of ze vandaag nog worden geboren!

hier weer terug van de Mc, was weer erg lekker, wel continue krampen en harde buiken nu! en lage rugpijn, zou dit dan het begin zijn?

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Delilah, ikhoop t voor je!

7. oee spannend hier iedereen

hihi toevallig beide 4 cm gheghe

Deliah spannend!! dacht al toen ik las oh die gaat in de mac bevallen maar je bent er weer haha

Zondagskind ook spannend!

Vonnie voor jou ook einde in zicht

Caruli ook

Jee dames wat gaan jullie ineens achter elkaar haha jullie denken ook tis januari gaan met die banaan

We hebben vandag nienke gebadderd, vond ze wel lekker ff uit de couvouse ze moet nog in de couv omdat ze die solorcotef kuur heeft omdat haar longetjes achter waren gegaan, maar met de kuur doet ze het weer perfect
    ligt al 6 uur aan het snorretje daarna weer terug aan de cipap om energie te krijgen want vergt veel van haar
    ze weeg tinmiddels 2225 gram

Naar huis voorlopig niet ze ligt sinds 2 weken op de hige care dus dat was al een stapje vooruit van ruim 10 weken intensive care nu al 2 weken hige care en hier ligt ze voorlopig nog wel ,
    daarna zal ze waarschijnlijk nog naar zwolle gaan en dan een keer naar huis wij rekenen zelf pas eind maart...

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Joyce pfff heftig voor jullie vooral als je nog zolang moet wachten voordat ze naar huis mag dikke knuf

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik hoop het voor je meis

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    joyce gelukkig niet bevallen in de Mc haha

heftig hoor met Nienke, al is het natuurlijk heel fijn dat ze het zo goed doet, maar halverwege maart dat duurt nog wel ff! hopelijk kan ze wat eerder naar huis komen, want dat heen en weer naar het ziekenhuis breekt ook wel een keer op lijkt me zo!

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ooooh wat ontzettend spannend voor Marije en Wen!
    Zet 'm op meiden!! Jullie kunnen het!!!!

Hier de hele dag al krampen die steeds heftiger worden. Net terug van de VK. Bloeddruk en urine waren goed. Kleine is nu helemaal ingedaald. Volgende week donderdag gaat ze inwendig kijken hoe het ervoor staat en als het mogelijk is word ik dan gestript. HALELUJA!!! Ik ben echt blij dat ze volgende week gaat kijken, wat natuurlijk niet perséwil zeggen dat dat de bevalling in gang zet. Maar dan weet ik in ieder geval of het al verweekt is en of die voorweeën iets doen. Sorry, was effe ego berichtje van mij.

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat is het rustig hier ;)

13. Deliah en nadesy ja breekt inderdaad op van dronten naar utrecht elke dag maar voor ons meisje hebben we het oer, en dan te bedenken dat ze in maart gewoon al een half jaar is! jeetje..

Spannend Jade

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja te rustig he ;)

De actieve meiden liggen te bevallen denk ik hihi

Hier ben ik bekaf, heb de hele dag achter Mitch aangelopen... Voelde met net een politieagent. Hij ligt nu in bed maar voor hoelang hij slaapt...

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind het wel heftig wat jullie meemaken joyce! het is niet niks zo! kan je er wel met iemand over praten vaak komt de klap wel later je gaat nu gewoon door en je rent van hop naar her enz. Dikke knuffel meid

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Nou dat er maar veel baby,s geboren gaan worden vandaag haha.
    Ik heb de moet opgegeven denk dat ze nog gewoon wacht. Kan er mezelf maar beter bij neerleggen dat het nog effe gaat duren.

Leuk he politieagentje spelen pffff ik vind dit het zwaarste van heel de zwangerschap de zorg voor me zoontje. Hij snapt ook nog niet dat mama soms veel pijn heeft enz maarja nog maar effe

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    En wederom een update; zojuist een sms. Na 3 uur flinke weeen toch pas 6 cm ontsluiting. Totaal niet verwacht wilde Wen toch een ruggeprik (haar beste keuze ooit) en nu weer afwachten...

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Joyce: heftig hoor en dan een vooruitzicht naar half maart...
    Wel fijn dat het nu beter met haar gaat en ze nu op de high care ligt.

Ninja; ja die kleintjes snappen het nog niet he, en juist wanneer je zelf moe bent ofzo gaan ze vervelen..

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hopelijk kan ze nu wat ontspannen en vordert de ontsluiting ;)

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Pff, dat schiet niet op zo! Wen, we duimen voor je!

Hier weer loos alarm, ik dacht nu toch stiekem echt dat het er van ging komen. Maar ik lig nu wat op de bank en de weeen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Behalve als ik op sta, dan meteen weer een harde buik, maar goed, we doen het er maar mee!!

Deel Deze Pagina