Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wen gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

Delilah balen dat het geen bo is maar hopelijk heb je gewoon al weeen suc6 bij de vk

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

@Toekomstigemam:GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SVENN!
    Wow, dat is echt snel gegaan, moet erg heftig geweest zijn zo plotseling een spoedkeizersnede!! Ik wens je een voorspoedig herstel toe en geniet van jullie mannetje!

@ Marije: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ELIZA! Flinke meid zeg! Ook voor jou een spoedig herstel en geniet van jullie meisje!!

@ Delilah: Aaah lieverd ik snap goed dat je er doorheen zit nu. *dikke knuffel*
    Je hebt dus geen blaasontsteking.
    Gelukkig kun je snel terecht bij je VK. Ik hoop voor je dat je nog vandaag bevalt van jullie mannetje! Succes!!
    Hou je taai meid. Het valt niet mee als je ziet dat er zoveel anderen bevallen van hun kindjes terwijl jij al overtijd loopt en nog steeds jullie mannetje in je buik hebt.

@ Wen: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER FLOOR! Heftig geweest allemaal he. Maar gelukkig is ze er en gaat het goed met jullie.

@ Moi:Fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt meis. Hahaha nee, valt niet mee om nu nog te beademen en reanimeren op zo'n pop he? Ik heb 2 weken geleden bij diploma EHBO aan kinderen en baby's gehaald (omdat ik na mijn verlof als gastouder aan de slag wil) Met zo'n dikke buik is het een hele klus, dat reanimeren en beademen! Lekker toekijken dan maar haha.

Hier vannacht ook een goede nacht gehad, lekker geslapen gelukkig. Ik merk dat ik een stuk geruster ben nu ik weet dat de VK volgende week inwendig gaat kijken hoe het ervoor staat, i.v.m. voorweeën die steeds aanhouden.
    Als het mogelijk was zou ze me proberen te strippen.

3. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    tm, wen, en marije gefeleliciteerd met jullie kindjes!!!!!!!!!!!!

delilah sterkte!! hopelijk heb jij vandaag ook je kindje in je armen...!!

Hoe gaat het met de andere?

joepie 37 weken gehaald vandaag!!!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    *inbreekster*

TM en man:gefeliciteerd met Svenn! mooie naam hoor! lekker genieten! en een spoedig herstel gewenst!

Marije,man en zus: gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochtertje en zusje Eliza! wat een flinke meid! Geniet er lekker van!

Wen en man:gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Floor! nu lekker bijkomen en genieten!

5. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Zo ik zie dat er weer dames zijn die bevallen zijn!

Van harte gefeliciteerd wijffies met de kleintjes!

Hoop dat alles goed gegaan is

Dikke kus liek en Yara

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Jipie! Wat een baby nieuws!

Gefeliciteerd meiden met de geboorte van jullie prachtige baby's! Nu lekker uitrusten, je laten verwennen en vooral genieten!

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ff snel hier gaat alles gord heb weinig pijb as ik zelf kan plassrn enzo mogen we morgen al naar huis

Svenn drinkt nog niet aan de borst maar dat komt wel denk ik

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    toekomstigemam fijn dat het goed gaat, en hopelijk mag je morgen naar huis!

nou weer terug van de vk, die heeft inwendig onderzoek gedaan, en het doet wel wat, maar het is niet het echte werk zeg maar.

ze zei ook (en dat zei de vk dinsdag ook) dat het bijna nooit voorkomt dat je bij een eerste kindje zolang rommelt en voorweeën hebt, dus ik ben een beetje een geval apart;) had wel ontsluiting, en baarmoedermond was ook volledig verstreken, dinsdag zat er nog een tuutje aan, dus het is allemaal al wel aan de gang, maar de vraag is wanneer het doorzet.

als ik vannacht weer niet kon slapen van de pijn, en ik morgen gebroken was mocht ik direct bellen en dan gaan ze met de gyn overleggen over eventueel slaapmedicatie ofzo, want zo kan ik natuurlijk niet bevallen, moet wel een beetje slaap hebben ;)
    dus afwachten maar weer. heb net 2 paracetamolletjes op en ga zo ff proberen een beetje bij te slapen!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lieverd dikke knuff ten eerste
    heb je de krampen tegelijk met een harde buik?

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wen en man Gefeliciteerd
    mooie naam FLoor hou ik wel van :D

nu lekker genieten meis dikke knuff

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En de meiden met de laatste loodjes lieverds ik denk aan jullie
    en dat jullie snel mogen volgen!mega knuff voor jullie

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Wen gefeliciteerd meid!!!!!!!! :) :) :)

@Delilah dikke knuffel meid!!!!!
    @hier ook een ''slechtere nacht gehad :p wilde om 11u om 3u en dan weer om 5.30 flesje... Heb ze iedere keer flesje gegeven want denk al wat ze eet pak ik ze niet meer af he ;) Dus nu best beetje moe :p Maar goed :)
    Lichamelijk begint het te beteren, knip doet nog flink pijn het trekt aan alle kanten, en mijn rug doet zo pijn :s Neem regelmatif pijnstiller maar helpt niet lang... En dan die benen en voeten he! Och voeten kun je het niet noemen , heb zelfst geen enkels voor de moment!!!! Heb ik heel de zw bijna geen last van gehad en nu doen ze zo pijn alsof ze gaan knappen... Maar goed geen gezeur ik heb mijn wondertje :p :)

Nog eventjes dames!!! Dikke knuff aan iedereen!!!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje lieverd je mag best zeuren meis!dikke knuff

hier ook mega slecht geslapen denk amper 2 uurtjes Elyano is S'nachts zo onrustig last van krampjes kan zijn draai absoluut niet vinden,en overdag slaapt hij als een roosje,

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tm: jee morgen misschien al naar huis? Wel fijn dat je (nog) niet zoveel pijn hebt.

Ik moet 5 dagen blijven.. Als de regels nog niet veranderd zijn..

Delilah: hoeveel ontsluiting heb je al? Wel fijn dat het toch wel iets doet.
    Kan de vk niet overleggen voor breken vliezen of inleiden ipv slaapmedicatie?

15. Wen gefeliciteerd met de geboorte van Floor nu lekker genieten!!

Deliah oe lijkt me zo frustrerend dat er niks komt en je wl pijn heb hoop voor je dat het snel doorzet zet hem op !!

Moi haha nee indd doe jij maar ff niet op de pop blazen straks blaas je er nog een beeb uit haah

Eendje he jakkes das niet leuk meis

TM besef je het al een beetje dat je mama bent geworden?

Nienke is gister trouwens door de gehoortest heengekomen:D was ik vergeten te vertellen

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Wen: Gefeliciteerd met jullie dochter Floor!!!

@ Marije: Gefeliciteerd met jullie dochter Eliza!!! Wat een stevige baby!

@ Toekomstigemam: Nu wordt het tijd je naam te wijzigen hahaha. Gefeliciteerd met jullie zoon Svenn!!!

Zo, ben je ook een dag niet aan het meelezen hahaha.

Gister een lang gesprek gehad met de vrouw van het consultatiebureau. Ook haar de afgekolfde melk laten keuren en ze bevestigde wat ik al lang wist: mijn melk is net water... Gelukkig heeft Reneé mijn meest voedzame melk wel gehad. De vrouw van het consultatiebureau vertelde dat ze wel vaker moeten lullen als brugman om sommige vrouwen op kunstvoeding om te praten omdat hun melk niet goed is. Sommige vrouwen zijn gewoon niet voor borstvoeding gemaakt... wel fijn om toch een bevestiging op die manier te krijgen.

Reneé doet het fantastisch en heeft vannacht bijna de nacht doorgeslapen.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Joyce: super dat Nienke geslaagd is voor de gehoortest :D

MayD: fijn dat je meissie lekker door geslapen heeft, jammer dat je melk niet goed genoeg was. Maar ach op de fles groeien ze ook.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's waar Caruli, maar je voelt je toch een beetje een looser als het je niet lukt om de borst te geven... Ik ben er echt kapot van geweest.

Gelukkig weet ik nu wat onze kleine meid binnenkrijgt en dat het genoeg is.

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Wen en marije gefeliciteerd wat super geniet er van.

Allemaal meiden dikke knuffel xxx

20. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hey meis

Yara heeft er ook verschrikkelijk veel last van! Ik had infacol gehaald maar gelijk mee gestopt!
    Heb het zh gebeld en ze krijgt nu 1 keer daags lactulose en hopen dat het helpt!
    Ook spuugde ze heel veel voeding uit en heb gisteren nutriton gehaald en moet zeggen dat ze echt nog maar het minimale spuugt!

Overdag ligt ze lekker in de box in haar voedingskussen!
    Ze ligt er heerlijk op!
    S'nachts slaapt ze ook bijna niet echt zo zielig!

Deel Deze Pagina