hm... begin nu toch best n beetje erin te geloven.. Of wil ik dit te graag? Ik citeer: De Maan oefent niet alleen invloed uit op de getijden (eb en vloed), maar ook op zaken als vruchtbaarheid en geboorte. Zo komen er met Volle Maan meer baby's ter wereld dan tijdens de andere maanfasen!
wat betreft volle maan, ik hoop toch niet dat ik nog tot 9 januari moet wachten om te bevallen, hopelijk ben ik dan toch al wel bevallen
dames allemaal welterusten! ik heb 2 paracetamolletjes op en ga zo proberen of ik een beetje kan slapen, neem wel de laptop mee naar boven voor het geval ik niet kan slapen, dus misschien meld ik me straks wel weer, maar hoop dat ik toch wat uurtjes slaap kan pakken
@jannie je hebt gelijk! alleen hier op de kalender staat dinsdag aangegeven hihi!!! we zullen zien hihi @stampertje hier in oostenrijk leven ze echt naar de maan hoor... ik slaap ook veeeeel slechter bij volle maan merk ik bijvoorbeeld.... en je hebt hier een speciale maankalender waar veel mensen anar leven, je ziet ook dan echt dat mensen op de bepaalde dagen naar de kapper gaan of bijvoorbeeld bloemen gieten etc...
@delilah meissie toch... ik leef zo met je mee en hoop dat de kleine man zich ASAP aandient! Ik ga zo ff een pendeltje doen voor je en een kaarsje branden!!!
hihi, moi, dacht al dat de hormonen nog een grotere loop met me gingen nemen.. wat grappig dat ze er bij jullie zelfs naar leven... schijnt met je eisprong ook wel een beetje zo te werken.. maar goed, dan zal je er ook wel wat meer naar moeten leven denk ik... delilah, hoop dat je een beetje kunt slapen! (neem zelf altijd mijn foon mee.. typen is een drama, maar kan wel lekker bijlezen in de drama-nachten..)
ja, klopt, het is hier best erg hoor hihihi! ik heb wel een maansteen gehad na mijn miskraam en direct de maand erop zwanger
miniM gaat voor zaterdag toch??? ben hier bang dat het opnieuw nachtwerk gaat worden.. de jongens zijn beide ook in de nacht geboren... ga nog ff tv kijken en dan ook slapen.. welteruste.. kom vanacht nog wel ff spieken..
@ MiniM: Meid van mij mag jij voor ons bevallen hoor, dus dan hopen we op morgen of zaterdag.. Jij was immers zoiezo al eerder uitgerekend dan wij Heb je al iets van Wen vernomen?
Buddy nieuws vonne! Ze heeft wel last van weeën maar het zet niet door nog ze gaan straks ballon plaatsen wat 3 cm moet oprekken, ze ging zo douchen em dan wat proberen te slapen Einde buddy nieuws
Ik ben blij als t voor de 12e is! Verder maakt t me niet uit. Wen isinmiddels weer thuis en heeft me al mooie foto's gestuurd van Floor! Ze zal ze binnenkort wel plaatsen! Mooie meid! Het gaat goed met ze!
wat fijn om te horen dat het goed gaat met Floor!!! Ben erg benieuwd naar de fotoos!!!!!! hier mag het van mij ook voor de 13e komen hoor...
Zo, ik ben bekaf... Ik ga dan ook van de bank naar mijn bed verhuizen.... Morgen om half 8 vertrekken onze gasten die ik wel even wil uitzwaaien... Daarna ga ik weer op de bank, want morgen heb je een leuke film om 0900 uur.. Dunya en Desi in Marokko