Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Welkom leuk dat je mee komt kletsen!:D leuk 2 jongens :D weten jullie het geslacht of is dat een verassing :D

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: Irritant zo'n rokende luidruchtige klant! Grrrrrr!! Dat 'blijven hangen' is zo vervelend.
    Hoop dat je vannacht goed hebt kunnen slapen meis.

@ jeuk: Hier geen jeuk, nog geen last van gehad eigenlijk. Hoop ook dat het niet komt want lijkt me heel vervelend. Sterkte met de jeuk meiden. Menthol poeder schijnt te helpen?

@ Joyce: Wat jullie nu meemaken is heftig. Ik ben heel blij dat het zo goed gaat met Nienke. Maar ik zou willen dat het met jou ook snel veel beter zou gaan, dat je bloedplaatjes omhoog gaan en de koorts lang genoeg wegblijft zodat je naar huis mag. Weer terug bij je man en beestjes. Hopelijk komt Nienke dan ook snel thuis. Sterkte meis, hou je taai!

@ eerste pakje: Ik heb van mijn moeder 2 pakjes gekregen. Eén boxpakje maat 50 en een setje maat 56. Toch kon ik het gisteren niet laten om nog 2 pakjes maat 50/56 te bestellen! We hebben al veel kleertjes, maar nog bijna niks in de kleinste maten. Nu heb ik aan manlief beloofd dat ik geen kleertjes meer koop, hahaha. Babykleertjes shoppen is ZO leuk he!

@ Vonnie: Gefeliciteerd met de 30 weken!!
    Je kunt er niks aan doen dat je nu snurkt meis, probeer je niet schuldig te voelen. Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Hopelijk loop je niet overtijd en hoef je 'nog maar' 10 weken voordat je meisje geboren wordt. Dikke knuffel!!

@ meiden die vandaag naar de VK moeten: Succes!

@ naverona: Welkom hier! Wat fijn dat je geen klachten hebt, maar wel minder dat jullie kleintje niet goed groeit zeg. Ik hoop dat je vruchtwater niet nog verder afneemt meis.

Ik ben benieuwd hoe het met Hammelientje is...hoop dat het naar omstandigheden goed gaat en dat hun meisje gezond ter wereld komt.

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ABBOOOOO :p Deel 3 ons laatste deel :) Toch beetje raar he wetend dat er een einde in zicht komt :) Maar goed dat dan onze kleine beebjes er zijn!!

@Joyce natuurlijk verstaan wij dat he! :) Van België uit toch een dikke knuffel meid en hopelijk mag jullie gezin snel compleet zijn!!!

@Vonnie whiiii de grote 30 :D

@Buddie jak meid dronken mensen heb er zo'n hekel aan! Zelfst al is het mijn eigen man hahahaha :p

@Jeuk hier gelukkig enkel last van na de koude ofzo, dan effe opwarmen beetje creme erop en weer ok :)
    Ow Nadesy hier ook jeuk op het hoofd... Slechte shampoo bij mij m'n huid is veranderd door de zwangerschap en heb nog niet de goede shampoo gevonden wat soms helpt is afwisseling de ene keer die shampoo de andere keer weer een andere, heb zo 5 flessen in de douche staan hahaha XD

@Naverona welkom meid :D

@Kleertjes hier ligt de kast zo vol :s kan geen hangertje meer bij dus heb ook plechtig moeten beloven geen kleren meer bij te kopen hahahaha :p Maar is van mt 50 tot 74-80 dus hoef me effe geen zorgen maken :D

@ meiden voor de vk veel plezier en zorg dat je enkel met leuk nieuws mag komen he :D

@hier , zijn jullie ook weer zo moe? Ik moet normaal pas om 7u45 opstaan wat echt niet vroeg is he?! En ik kon er maar niet uit! was al 8u voor ik eruit sprong... En nu kan ik er zo weer inkruipen en slapen!!! Ach ja de laatste weken he ;) :D

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Nadesy, je kunt toch vragen of ze willen voelen hoe hij ligt?

Naverona, welkom! Spannede tijden dus voor jou!

Jeuk, afkloppen, hier geen last van.

Merk alleen wel dat mn buik nog harder groeit nu zeg! Zelfs collega's enz valt t op. Maar is alleen maar goed denk ik.

Vandaag weer 4 uurtjes werken en morgen een dagje vrij ter compensatie van mn te lange dag gisteren.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe een abbo ik moet nu naar de vk

6. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi meiden, dank jullie voor de lieve reacties..

Wij hopen idd dat ons kindje wat gegroeid is en het vw niet is afgenomen...onzekere tijden, en moet veel rustiger aan doen dan ik gewend ben en das moeilijk als je nergens last van hebt..

ik zou pas met 36 weken met verlof gaan maar moet nu met 34 al..en werkte eerst 3 dagen en nu nog maar 2..gelukkig heb ik een erg meelevende werkgever..

Vokgens mi zijn er hier meerdere meiden waarbij de zwangerschap niet helemaal vlekkeloos is verlopen of heb ik dat mis/

xxx

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hallo meiden, veel plezier bij de vk!!!!!!!!!!!!

Goed geslapen! Weer tot 9 uur, zonder plassen jippie!!!!!!!!!!!!!!!

Zo naar de hollandse kaasboer, lekker kaas halen mmmmmmm

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: Hahaha fijn dat jullie een Hollandse kaasboer in de buurt hebben zeg! De kaas in NL is anders dan in Oostenrijk he?
    Als ik op wintersport was in Oostenrijk miste ik de NL kaas wel.
    Wat ik in Oostenrijk wel heel lekker vond was de Almdudler (frisdrank)

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

Almdudler heerlijk!!! Drink ik heel graag!!!!! En Spezi, dat is een mix van cola en fanta mmmmmmm!!! Ja, de Oostenrijkse kaas is niet lekker inderdaad, vooral als je oerhollandse kaas gewend bent haha! Maar we hebben een Nederlandse kaasboer inderdaad! We hebben zelfs een hele Nederlandse Vereniging! Er word op 3 december zelfs sinterklaas gevierd, met echte sint en echte pieten!! Heerlijk dat beetje Nederland hihi!!

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo weer terug van de vk

uitslagen van bloedonderzoek waren binnen ivm resusfactor van het kindje.
    hij heeft dus bloedgroep positief en heb dus een spuit gekregen.

verder was alles goed ze dachten eerst dat me bloeddruk 115/85 was maar later hebben ze het met de hand gedaan en toen was die 120/70 geloof ik dus alles goed. me buik is was aan de grote kant maar het kindje is niet te groot. hij ligt met zijn hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald.
    pff dat deed wel ff zeer toen ze zo ging voelen haha.

nou dames mijn moeder komt zo ff op bezoek dus maak er een eind aan en miss ben ik er vanmiddag weer.
    heb gister 2 track en trace code's gehad van baby-dump en babypark hoop dat de paketjes vandaag al bezorgd worden. haha

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Goede morgen.

Wat is abbo??

@ jeuk geen last van alleen gister mijn been open gekrapt bleek een haar van me zelf te zitten en dat juikt heel erg:(.
    @joyce heel veel sterkte zo erg denk je te kunnen genieten en dan moet je weer terug hoop ook dat je snel weer op knapt.
    @ nieuweling (naam vergeten) welkom.

@ geboorte van onze jongen was 3030 en 49cm (zag op de vorige dat jullie daar over haden).
    En ook op een mooie tijd en datum trouwens: 05:09 u op 09-05-'09.
    En wat mis ik hem nog een paar dagen dan is het al weer 2 jaar geleden.
    2 jaar geleden lag hij nu al een paar dagen in het ziekenhuis:(.

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

Gelukkig was alles goed op controle. Leuk om vol spanning om je pakketjes te wachten he? Hier ook aan het wachten op de newborn pakjes die ik besteld heb.

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Mooie dag 9 Mei :) Mijn dag :)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Naverona: er zijn hier inderdaad een aantal dames die niet zo'n fijne zwangerschap hebben... ik zit bijvoorbeeld al vanaf 15 weken in de ziektewet. (heel veel verschillende oorzaken die zich afwisselend hebben voorgedaan)

15. bedankt lieve meiden.

ook weer even een abbo..

koorts was vannacht weer terug*zucht*

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @TOekomstigemam fijn dat de controlle goed was,deed de spuit zeer?

@Joyce he gats meis! ik wou dat ik een wonder kon verichten voor je dikke knuff

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier terug van de vk weer helemaal goed gekeurd voor 2 weken :D
    eindelijk gingen ze hier ook eens voelen hoe ons zoontje lag,en hij lag met zijn hoofdje naar beneden nog niet vast kan nog wel alle kanten op,en 6 Dec weer een groei en liggins echo ik ben benieuwd :D

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy, fijn dat alles goed was!

@joyce meissie toch, ik denk aan je!!!

@all goh wat kan een broodje met overjarige oude kaas toch lekker smaken :)

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden.

Joyce meid wat balen zeg zeker een diepe zucht zit je ook echt niet mee sterkte xx.

toekomstigemam gelukkig dat alles goed is.. En nu wachten op je pakketjes zo leuk altijd kreeg van de week mijn kraampakket zat ik ook op te wachten zaten leuke dingen bij voor de baby word je altijd gelukkig van.

Din0 moet je op tools klikken kan je abonnement opnemen krijg je er een mailtje over.

Moi78 wat super zeg toch een beetje nederlands ik vind beemster kaas helemaal super mmmmm zo lekker.. maar leuk dat er ook een zwarte piet komt en een sint.

naverona welkom hier leuk dat je mee komt schrijven:D. Dat lijkt me zeker moeilijk rustiger aan doen terwijl je nergens last van heb. Maar hoop dat de baby nog lekker ff blijft zitten meid.

20. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    nadesy, meid dat zijn fijne berichten op naar 6 december leuk weer een echo

Deel Deze Pagina