moi, lekker toch hihi. Hier is die wat rustig laatste dagen, lijkt ook minder te bewegen. Alhoewel...dochterlief legde vrijdag morgen toen ze bij mij kroop in bed haar (ijs)koude voeten tegen mijn onderbuik aan!! en toen voelde ik hem letterlijk overdwars draaien om er maar van weg te komen hahahaha, echt een bult links en bult rechts ineens...die wel ff bleven zitten! was vreemd gevoel zeg. (ps....heb net ff geloost! het is gelukt!!! ben zo blij, alleen zit er nog meer..maar dat wacht maar ff.....eerst de otrivin proberen!)
fijn dat je ff naar de weecee kon, kan echt opluchten he!!! de otrivin helpt echt! iemand mss een tip tegen jeuk... en dan op een bepaalde plek... en dan vooral in de nacht...
scheer je je daar? En voor zorgen dat het niet vochtig kan worden...geen inlegkruisjes!! Katoenen onderbroeken...en weet je zeker dat het geen schimmeltje is?
scherennee.. geen inlegkruisjes, geen schimmel, de gyn check elke keer gelukkig... katoenen onderbroeken zou kunnen... zal ff kijken.. is erg irritant... zit een scheurtje aan de voorkant, heel minimaal heeft ze gezien... maar vooral snachts, als het droog wordt gaat het jeuken...
hmmz...klinkt echt heel vervelend. Maar een scheurtje moet genezen, en dat doet het tot nu toe niet? Zou toch eens langs je HA gaan, ipv je gyn...misschien heeft die wel tips om het te laten genezen (had gelezen dat je wel zalfje had?)
ghehehe...ja dat kan ook nog! Hmm, wat ik hier altijd voor sneetjes en irritatie en ook voor de kleine gebruik is aloe vera gel....geneest een beetje en maakt het ook minder droog. (denk eens aan labello..krijg je daar nou ook niet drogere lippen van als ervoor...nou ikke wel! gebruik daarvoor dus ook die gel...)
Het is wat met die kwaaltjes Wel fijn dat de druk er weer even vanaf is Antares! Wel raar dat dat wondje niet weg gaat.... Misschien elke keer met een washandje (na de wc) schoon maken? Ik heb op dit moment ook erg veel afscheiding en merk dat ik het wat vaker moet poetsen Ik ga lekker slapen! Welterusten allemaal!
hmmmzz goed idee .. ik heb bepanthen naast mijn bed liggen en een nat washandje... zit al te denken om eens zonder broekje te slapen, maar ben bang dat ik ineens wat verlies dan hahahaha
nah...handdoek onder je matrashoes leggen....en geen probs... Mocht je urine verliezen merk je dat wel hoor EN ook vruchtwater....dat is toch niet tegen te houden met je onderbroekje.... Marije slaap lekker meis! en idd, echt voelt enorm fijn!! had gewoon hele dag vandaag buikpijnen......echte steken...dacht zelfs aan weeen!!! veel afscheiding...al vanaf het begin....moet idd vaker poetsen en schoon ondergoed soms wel 3 keer per dag....(inleg gebruik ik ook, maar probeer dat niet te veel te doen ivm het irriteren)
ja idd mss meer schone onderbroekjes aantrekken... ik heb inmiddels 2 keer al buikpijn gehad, maar zo erge ongipijn.. was best eng, en toen ik rustig ben gaan liggen ging het weg
ongi pijn niet echt, maar moet zeggen weeen voelden bij meisje ook niet als ongi pijn. Denk dat dat het indalen is.....en ik weet dat boyke bij mij dat echt niet gaat doen...deed zuslief ook niet en hij is tot nu toe nog behoorlijk eigenwijs en ik denk dat ie nog geregeld omdraait ook..... Herken het niet echt die ongipijnen waar jullie het steeds over hebben hihihi, maar wel steken vandaag dus...vooral als ik rechterop ging zitten.... wanneer heb jij er last van of had?
ja inderdaad... doe ook lekker rustig momenteel... nu twee avonden dienst (in mijn verlof haha) omdat ook de rest en keer een avond vrij moet zijn...
ja eigen bedrijf he...... Moet zeggen dat ik blij ben als ik niet meer hoef te werken...voel me vaak slap en val soms bijna flauw als ik werk....terwijl ik wel goed probeer te eten van te voren enz...maar de energie is gewoon op!!
Ik ga nu ook mijn bed opzoeken....morgen vroeg weer dochter klaar maken voor school. Ritueel...eerst spugen dan aankleden hahaha....zo erg! Daaarna pas eten.....word erger als ik slecht slaap...wat ik dus practisch niet doe....weet niet meer hoe ik moet liggen ivm zuur en benauwd en pijn in heupen/bekken hahaha. was bij ons meisje ook zo...heb laatste weken zelfs zittend geslapen soms....
ik merk ook dat ik moe ben hoor... maar ik slaap lekker uit, en vanaf 12 uur ben ik met paps in de bar... en ik ga nu ook lekker mijn bedje in... ff de bar poetsen, en daarna hondje laten plassen en dan hoppa mijn bedje in!!