Hoi meiden, Ik wil ff alle mama's die ik nog niet gefeliciteerd had bij deze alsnog ff zeggen: GEFELICITEERD!!!!!! Ik ben vandaag uitgerekend, maar heb niet het idee dat er veel gaat gebeuren. De beeb houdt zich de afgelopen dagen HEEL ERG rustig, maar ik blijf het wel voelen, dus niets om me druk over te maken.... Aangezien ik hier geen buddie heb en geen internet op mijn telefoon zal ik jullie laten weten als het er is, maar geen tussentijdse updates ofzo geven..... Groetjes, Elleke
iedereen gefeliciteerd met jullie baby's. Weet alle namen niet hihi. Mijn lover heeft een leuk project hihi een poppenhuis maken. Je moet toch wat he. Stukje trap heeft hij al gedaan. Hij word 80 ofzo hoog lol. Och onze meid is lekker bezig als ik de lluier om wil doen bewegen dat ze doet haha. en mijn hand is ook al nat geweest . Ze is nu trug op 60cc en afentoe wil ze nog eens 30. Met mij gaat het ook goed.
Jeetje meiden wat is het snel gegaan hier! Gefeliciteerd met alle kleine wondertjes!! Hier alles nog hoog en droog, hoeveel dames zijn er nog over die moeten bevallen hier? Za niet veel meer zijn
vonnie, gefeliciteerd meis wen, hoop dat de kleine dame snel van de krampjes af is.. (las dat je bv gaf.. bij mij hielp het om natuurlijke rooibosthee te drinken!) dino, leuk project.. en je dochter is nu al eigenwijs fijn dat ze weer goed drinkt. loesje... er zijn er nog wel een stel over hoor... maar volgens mij zijn er inmiddels meer bevallen als zwanger!
Ja indd een leuk project hihi. Gelukkig is me lover een manisivanalles. Die kan en doet van alles. En straks heeft ze er veel plezier mee hihi. Doet me denken aan die reclame van hornbach (geloof ik). Datdie man een glijbaan enzo aan het timmeren is. Maar schat onze zoon is pas 3 maanden lol Maaar hij heet nog even de tijd . Pff mag ik even klagen wat doet dat AU naar de wc gaan voor een grote boodschap. Leuk hoor een totaal reptuur
Mogguh meiden! Hier nog alles rustig!!! @vonnie gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @wen, het mooiste meisje van de wereld! GENIET ervan! @de rest.. ff niet bijgelezen.. ben moe blegh! ga zo weer een uurtje pitten hihi
ooh meid natuurlijk ben je niet teveel met je zelf bezig,ik zou ook zo denken,en denk zelf niet dat ik naar huis zou kunnen,maar je moet natuurlijk ook aan jezelf denken,ik ben benieuwd wat je hebt gedaan,en ik hoop dat Svenn vandaag naar huis mag knuff
mogguh meissie!! alles oke??????? met kleine hummel en met de andere twee mannetjes ook? en met manlief??? gaat het nu weer een beetje nu mams weer weg is??? dikke knuf meissie!!!
met husband gaat elke dag hetzelfde,tis niet meer de spontane man die hij was,zit alleen maar op de bank of stoel,staart wat voor zich uit,zit totaal geen gevoel meer in zijn gezicht, heb er laatst een foto van gemaakt, laat hem heel even zien verwijder hem wel zo weer
Haal maar weg hoor de foto... Jeetje zeg, ik schrik er ook van.. Is niet makkelijk voor jou he... Ik denk heel veel aan jou en je 3 kleine mannen hoor!!!!