Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @moi lief van je,maja ik wil niet telkens als een zeur overkomen hier en wil zeker geen medelijden kweken,

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

VONNIE: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER MEREL!! mooie naam!! :D

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Dat doe je niet hoor, ik vraag er toch zelf naar ;)

Knuffie heb je wel verdiend!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi thnx lieverd!mega knuff terug

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hmmm lekker zo een mega knuffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

kruimel is rustig vandaag... toen ik koffie dronk was ie ff aan het spartelen, maar nu is ie weer rustig... heb een beetje ongibuikpijn, maar ja, dat heb ik al een paar weken haha

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik typ het berichtje, en hij begint tegen mijn blaas aan te spartelen hahahahaha :D

7. vonnie gefeliciteerd met merel!

nadesy ik heb de foto nie gezien maar als ik het allemaal zo lees heb je het gewoon zwaar had gehoopt voor jullie dat de geboorte van elyano meer rust en liefde terug in de tent ging bregen

Totaal ruptuur? Dino? ielch heb niet alles gelezen toen..

Moi lekker trappel kindje

Wij gaan zo weer naar nienke dus tot vanmiddag

ps denk ook dat Deliah bezig is die is veel te rustig! wie is haar buddy?

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ff update ben vanacht ook gebleven maar de twee voedingen van vanacht niet gedaan heb wel om half twaalf en half vier gekolfd ben nu stuk minder moe

Zelfs al boos geweest hier want ze zouden svenn gaan bijvoeden met cupje komen we vanmorgen zien we dat hij om half vijf flesje gehad heeft. Ik echt boos want hij pakte gelijk de rechter borst niet meer en dat ging neg goed.maar vanmiddag deed hij dat ook weer goed gelukkig.

alle uitslagen waren goed maar ze willen hem omdat hijnog geen 24 uur geobserveert is nog een nacht houden dus we blijven nog maar een nachtje ik ook en ga vanacht wel voeden ze kunnen hem bij mij brengen.
    Dus nu weer afwachtten of we morgen naar huis kunnen.tis zo vervelend want eigenlijk kon ik na twee dagen al naar huis.maja ze houfen hem goed in de faten

Kom vanmiddag nog wel weer spieke. Maar zit op me telefoon dus kan niet op iedereen reageren.

Iedereen die bevallen is gefeliciteerd.zijn er wel veel ineens haha

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy ook ik zag de foto niet maar denk aan de reakties te lezen dat het best heftig is... Moet niet makkelijk zijn voor je! Maar heb al eens gezegd he, denk dat jij een hele sterke vrouw bent! Heb veel respect voor jou! Hopelijk is er snel een lichtpunt in jou leven meid!! Geniet van jou 3 kleine mannetjes!!
    Big HUG!!!!!

@Moi vertel jou kleine mannetje maar eens dat het stilletjes tijd word he :D Ach nog enkele dagen :D :D Komt nu echt wel dichtbij he!!

@Tm ach das vervelend meid!! Ja ze zullen gedacht hebben flesje is makkelijker, maar moeten jou mening respecteren vind ik!! Wel fijn dat je een beetje kon bijslapen!

Hier effe baaldagje!! Milla heeft al 2x voeding terug gegeven en Noah doet zooooooooo moeilijk vandaag :( Antwoord de hele tijd en doet niks wat ik vraag :s Geef ik de fles wil hij opeens ook vanalles, dus volgens fles staat alles klaar (ook voor hem) komt hij met andere dingen af om te helpen...
    Sorry meiden moest er effe uit...

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Lijkt wel een baaldag vandaag als ik jullie berichtjes zo lees...
    Hier ook een beetje, heb sinds vannacht zeurende buikpijn onderin... Maar nog geen krampje te bekennen verder...
    Hoop dat hij zich dit weekend nog meld maar ben bang dat ik mn tijd uit moet zitten....

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce geniet van je mooie meisje!

@Moi fijn dat de kleine lekker actief weer is :D

@Eendje Noa een beetje jaloers?hoe oud is Noa nu??

@MiniM dikke knuff voor jou meis

@Delilah ben jij stiekem aan het bevallen?:D

12. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ nadesy: heftig joh.. Had de foto wel gezien, alleen nog niet gereageerd. Heb echt respect voor je! Heel knap dat je je zo sterk houdt.. Xx

@ miniM: hier ook al de hele tijd harde buiken.. Ben benieuwd of er nog n pink lady bevalt dit weekend ;) van mij mag jij t zijn hoor.. X

Zou die saskia ook al bevallen zijn??

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Goedemiddag dames,
    gisteren om 19:40 zijn wij trotse ouders geworden van een zoon, hij heet Sem!!
    Sem had in het vruchtwater gepoept dus moesten we naar het ziekenhuis, na een heftige bevalling met weeen die elkaar snel opvolgden en 2 uur persen kwam de vacuumpomp er aan te pas, Sem lag er verkeerd voor (sterrenkijker) waardoor ik hem er niet uitkreeg, na een aantal pogingen met de vacuumpomp werd besloten alsnog een keizersnede te doen, best een flinke domper, maar ik was eigenlijk allang blij dat ik van de pijn af was!
    moet nu een paar dagen in het ziekenhuis blijven, probeer jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden!
    oh ja niet te vergeten, hij was 3360 gram en 52 cm lang!

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Delilah, gefeliciteerd met Sem!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Delilah lieverd gefeliciteerd met Sem,zeker heftig allemaal gelukkig heb je het nu achter de rug knuf

16. Jade86

Jade86 Bekend lid

Lieve Delilah, wat een heftig verhaal! Maar gelukkig is jullie mannetje er eindelijk!!!! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON SEM!!

Ik ben heel blij voor je dat hij er eindelijk is! Moet heftig geweest zijn dat hij alsnog met een keizersnede gehaald moest worden.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Delilah: gefeliciteerd met jullie zoon Sem :D 3u

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    delilah gefeliciteerd met SEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@hier maar weer lekker op de bank aan het hangen.... krijg niks gedaan gewoon pfffff maar ja...

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    hoi dames.
    Even een vraag.
    De kleine zit soms onwijs lang aan de fles (Avent).
    Komt het omdat ze vacuim zuigt?
    Of draai ik het te strak of los (allebij gebrobeerd?).
    Word er kriegel van haha.
    Denk dat ik maar de s fles haal als het zo moet.
    Alleeennnnn heb vandaag een half uur gelopen en me onderkant OEPS,

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej meiden!

Als eerste voor de meiden die bevallen zijn... GEFELICITEERD!!
    En voor de rest zet 'm op, het duurt niet lang meer.

Hier gaat alles goed, redelijk beurs over mijn hele lijf maar dat hoort erbij!
    Met Joes gaat het super, een prachtig mooi manneke die met grote ogen de wereld in " kijkt".
    Eef en Siem vinden het ok erg leuk dat ze een broertje hebben, vinden het wel vervelend dat ik in het zh ben. Het is ze wel uit te leggen maar ja.....
    Morgenvroeg mogen we naar huis!

DinO, wat een super nieuws dat jullie dochter gezond is!

Meiden, geniet of nog even van de rust pf van jullie gezinnen
    Jullie horen weer een keertje van me!

Groetjes Sanne

Deel Deze Pagina