Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    delilah gefeliciteerd met jullie zoon sem!!!! prachtige naam haha. Geniet ervan meid. Balen dat je alsnog een ks hebt gehad maar ja jullie zoon is er nu eindelijk

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Maandag ;)

Hoest met miniM?

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed hoor... Niks aan de hand helaas...

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Die kleine Houd zich niet aan de afspraak!

Dikke knuf meis

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nee helaas... Maar ja, zou officieel ook te vroeg zijn. En iedereen hier in dit topic was te vroeg, maar over het algemeen komt de 1e later he...
    Dus eigenlijk moeten we daar maar van uit gaan.

Ik durf helaas ook niet zeker te zeggen dat t voor jou en Stampertje maandag zover is. Hoe klein onze kindjes ook zijn, zij hebben t nuvoor t zeggen...

6. zo nu is het weer de wachtbank voor de meiden hihi geduld moeten jullie allen wel hebben hoor pff,

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ff uodaten via me teledoon wij zitten nog in het ziekenhuis.ik mocht gisteren al naar huis gaat zo goed met mij de zusters verbazen zich er gewoon over.maar omdat svenn zich overstrekt en in een rar houding gaat liggen( ik denk omdat hij in mijn buik ook zi lag) en met zijn ogen draait wou de kinderarts hem gisteren een nacht observeren dus is hij naar de kinderafdeling gegaan ligt aan de monitor voor observatie hij heeft gister allerlei onderzoeken gehad en alles was goed.nu wouden ze hem toch nog een nachtje observeren ondat het nog geen 24 uur gebeurt was.dus zullen morgen horen of hij naar huis mag of dat hij nov langer moet blijven.ik ben dus ook nog in het ziekenhuis voor zijn voedingen

8. Spannend TM hoop dat alles gewoon goed is

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Meiden die bevallen zijn nog gefeliciteerd!!!

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor, jeetje mineetje.....

Ben ik nou de eerste van wie de beeb overtijd komt....????? Nou ja, ik wacht gewoon geduldig af. Gisteravond leek het even in beweging te gaan komen, maar was denk ik stress na post van advocaat..... Nu weer heel rustig. Beeb beweegt wel, af en toe rustig, maar iedere keer pijnlijk, dus zal wel goed zijn. Morgen weer controle vk.

Groetjes,
    Elleke

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden.

Lig ook nog steeds in het ziekenhuis. Merel is sinds gisteren naar de neonatologie gebracht krijg daar een antibiototicakuur omdat ik een week heb gelopen met gebroken vliezen nou ja zat een scheurtje in dus is er een kans op infectie gevaar. Eindelijk sinds gisteren avond houd ze de voeding binnen. De borst wil ze nog steeds niet ben ook al vanaf gisteren aan het proberen om te kloven nu ga ik dat straks ook weer 6x keer en lukt het niet stop i ermee want zit er wel ff doorheen moet wel leuk blijven en dit vind ik niet meer zo leuk

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @Vonnie: Sterkte meid!

13. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Vonnie idd meid!! Sterkte en hopelijk lukt het voor jou! KNUFF!!!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vonnie: dikke knuffel meid. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. En idd als het niet lukt dan niet meid

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @vonnie sterkte meid!

@tm ook sterkte!!!

@hier vannacht fikse krampen gehad, enorm slecht geslapen... De krampen waren te kort, en toen ik in slaap viel om half 6 heb ik ze niet meer gehad... Wel een enorm jankende hond hier in huis... Ik kom net beneden en hij komt jankend op me af rennen!!! Nou ja, hij is niet achterlijk en zal genoeg voelen!! Gisteren om 11 uur lekker gaan slapen, lief had het nodig... de oudejaarsgasten zijn allemaal weg, maar het vergt een hoop energie van hem hoor.. en hij wil fit zijn als de baby er is, dan komt er genoeg slaap tekort op ons af!

16. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ach buddy hoop dat jou kleine baby snel eens de wijde wereld in wil ;) Dan kunnen jullie beginnen met genieten!! :D KNUFF meid!!!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je meis!!!!!!

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    VOnnie, stekte.

Hier redelijk goed geslapen. Voel me een stuk beter dan gister. Gister heel de dag zeurende pijn in mn onderbuik gehad. Nu eigenlijk nergens last van... Dus we wachten t maar weer af.

Moi, erg he dat wachten. Iedereen is hier te vroeg bevallen muv Delilah dus ga je daar zelf ook een beetje op rekenen. Ik hou er nu maar rekening mee dat ik donderdag weer naar de vk moet en dat we dan wel verder zien.

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja inderdaad, iedereen is eerder bevallen, en dan hoop je dat jouw kleine zich ook eerder aandoet... en ik ben er zooooo aan toe!!!! ik moet as vrijdag weer naar het ziekenhuis naar de gyn.... op due date!!!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ikke dus donderdag, een dag na de uitgerekende datum....

Deel Deze Pagina