Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hmmzz benauwdheid... bekend... zit heel de dag te geeuwen naar adem!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #402 Dubbeltje82, 21 nov 2011
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
    Goeie morgen dames!

Jemig, wat veel gekletst gister... daarom reageer ik niet overal op dames...

Alle joepies (van gister en vandaag) (alvast) gefeliciteerd!!!

Gister lekker met manlief naar Thermen Bussloo geweest. Lekker relaxxen de hele dag. Bij thuiskomst bijna direct in slaap gevallen en in 1 rit doorgeslapen tot vanochtend!

Straks naar de verzekeringsman om onze verzekeringen door te lichten.... daarna geen planning.

Vrijdag begint mijn zwangerschapsverlof officieel. Eindelijk geen gezeur meer van mijn werk!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier me net 100% ziek gemeld. Mn rug! Kan niks... Baal er goed van. Moet nog 1,5 week weren tot aan mn verlof...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD ooh heerlijk meis,dat is niet ver hier vandaan! :D

@MiniM balen meis,maar wel goed van je dat je nu eens voor jezelf en je gezondheid kiest

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ miniM: vervelend van je rug. Wel goed dat je nu voor jezelf kiest.

@ Nadesy: is inderdaad bij jou in de buurt... voor ons zo'n 40 min. rijden.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD en niet te moe om terug te rijden hihihihi,eigenlijk hadden jullie er een hotelletje aan moeten plakken hahaaha

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Manlief heeft gereden... hahaha

Hotelletje kon niet... de hond kon niet naar zijn logeeradres vanwege een loopse teef hahaha

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Mocht 9 blz. bijlezen! Goed bezig!

Hier een heerlijk weekend gehad, Night of the Proms was super! En goed verzorgd, gratis eten en drinken voor, tijdens en na het concert.
    In Amsterdam was het ook erg gezellig, was blij dat m'n man reed want dat gekriebel in die stad.... daar ben ik echt geen held in, haha! Zelfs de sint wist ons te vinden en heb een mooi leesboek gekregen.
    De terugweg erg mistig maar rustig aan gedaan dus dat ging wel.

Droomde nog wel dat ik in Amsterdam ging bevallen. Kindje te vroeg dus die mocht de couveuse in, maar geen plaats meer voor moeder dus die mocht terug naar huis! En ik mocht alleen nog komen om 'm op te halen en mocht tussendoor niet op bezoek komen! Was blij dat eht maar een droom was, haha!

Verder geen nieuws hier, alles zit nog!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bah wat een vervelende droom zondagskind. Fijn dat je veel plezier gehad hebt!

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.149
    1.838
    113
    Goede ochtend maar weer.
    Vinden jullie het ook zo snel gaan allemaal ik wel.
    Gister aaf die kleine der voet gevoeld en gepest hihi.
    Zo en steken daar bij me bot niet normaal.
    En me vriend maar lagen zit er op te drukken en dat verlicht het een beetje;).
    Niet te hard.

Ga straks weer naar de c1000 hihi rolade halen jammie.

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hoi hoi allemaal :)

Jullie zijn echt druk bezig hahaha :p
    @Buddy ik slaap hier ook zonder broekje eigenlijk, heb er steeds handdoek onder liggen en vind dat het lekkerder aanvoelt. En idd je voelt wel meteen als er een druppeltje uitkomt hoor hahaha :p Maar hier ook zoveel problemen met soort slipjes en inlegkruisjes, dus hier enkel nog katoenen slipt en geen inlegkruisjes, wat meer verfrissen daar onder en voila ;)

@Zondagskind fijn dat je genoten hebt van jullie weekendje weg!! :) En jah dromen he :s grrr soms echt vervelend he!

@MiniM neem maar tijd voor jezelf meid... Je lichaam heeft het nodig he

@hier Noah nog steeds goed aan het hoesten, dus is al thuis tot morgen of woensdag... Is moeilijker voor mama maar goed als da ventje zo ziek is he. Nu deze morgen bij de dokter geweest en hij heeft aardig wat slijm op de longen zei ze... dus heeft een speciaal puffertje gekregen, siroop, antibiothica en druppels voor in de neus... Heb mijn werk dus weer voor dat hij alles flink wil drinken, inademen,... Voor de rest moe, was weer lastige nacht, hij heeft weer bij ons geslapen en veel wakker gelegen.
    Zit nu flink te spelen met zijn auto's dus ik ga me gewoon effe leggen, beetje rusten kan ook al deugd doen he...

12. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Eendje, beterschap voor jullie mannetje. Altijd zo zielig als de kindjes ziek zijn.

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen!

Hier weer een joepie: 33 weken!!!
    Het gaat inderdaad snel Dino...pffff. En ik zag het inderdaad, rollade. Helemaal niet duur! Misschien dat ik het straks ook nog even ga kopen. Ik moet in elk geval nog even naar de winkel, vanavond willen we lasagne eten (hebben nog melk wat op moet...haha). :D

Mini, balen zeg!! Kan me voorstellen dat je liever je tijd vol had gemaakt tot je verlof, helemaal omdat je niet meer zo lang hoeft.... Knuf voor jou!

Zondagskind, fijn van je goede weekend, minder fijne droom. Gelukkig is het maar een droom :)

Eendje, rustig aan doen meid. Zo'n kleintje kan je goed wakker houden dan...Hopelijk is ie snel weer wat beter te pas!

Mayke, heerlijk zo'n dagje! Lekker genieten! :D En vrijdag je verlof! Dan kun je je werk inderdaad helemaal loslaten.

Hier: net de badkamer gepoetst...pfff, wordt er niet makkelijker op. Heb zo snel last daaronder... Net alsof er van alles uit wil vallen, de zwaartekracht begint goed te werken ;) M'n bekken en liezen en buik doen gewoon echt pijn als ik te lang op m'n voeten sta....
    Daarom nu maar even lekker op de bank, dochter op de eetstoel een boterhammetje eten tijdens Diego... Hahaha, moet kunnen toch? ;)

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Thanx allemaal.
    Ik hoop donderdag weer ff te gaan werken en dan volgende week maandag en dinsdag. Dan zit t er op.
    Lig nu nog steeds in bed, dan gaat t goed. Zo toch maar ff opstaan en dan verplaats ik me naar de bank voor een dagje niks!

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    lieve Minim sterkte met je rug meissie! Op jezelf passen he!!

@buddy veel beterschap met Noah!!!!

@hier, geslapen tot half 11!!!! niet mijn ding normaal haha, maar had het nodig... net ff kadootje voor buurmeisje gekocht, en vandaag een druk schema pfffff om 3 uur naar buurmeisje, om kwart voor 4 naar de stad, bij de bouwmarkt wat bestellen voor de babykamer nog, dan om 5 uur in zkh zijn voor cursus, en dan om een uur of 8 weer achter de bar want vandaag heeft mamma vrij,en die moet ook ff vrij hebben...

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM wel in beweging blijven he,ondanks je pijn anders gaat het nog ergr vast zitten knuff

@Eendje beterschap!

@Snel gaan ja en nee,ene kant heb ik zoiets van ik geniet van al het getrappel etc,andere kant word ik nu ook te nieuwsgierig!

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden..

Zo aardig wat geklets van het weekend:D Ja dan zit ik wat minder op het internet.

miniM Zeker in beweging blijven hoe moeilijk het ook is heb er ook last van maar de fysio zij blijf in beweging dus fiets af en toe en wat lopen sterkte meid.

Moi78 dat is zeker een kadootje zou ik ook wel willen tot half 11 liggen maar je heb dat wel nodig zo te horen want er staat een drukke dagje voor jou in de boog succes.

Marije1980 gefeli met je 33 weken.

Eendje beterschap met de mannetjes xx

Zo ik duik ff mijn bedje in mijn energie is de laatste tijd ver te zoeken:cool:

18. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo zeg jullie gaan snel pff heb geen zin om alles terug te lezen hoor. 7 pagina's haha

net terug uit werk nu ff bijkomen en dan vanavond naar de gym en dan heerlijk onder de douche pyamma aan en lkkr met de voetjes omhoog haha

heb vandaag als ik hoest zo zere boven buik. denk me spieren of me maag. ga het vanavond bij de gym ook maar eens aangeven.

@alle joepies gefeliciteerd.

MIJN JOEPIE VANDAAG 31 WEKEN:D

@snel gaan ja ik vind het ook heel snel gaan en eerlijk gezecht word ik het ook wel een beetje zat nu. kan niet eens meer fatsoenlijk iets van de grond op pakken. ik doe het wel maar met veel puffen en zuchten haha.
    kan van mij niet snel genoeg januari zijn:p

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja dat probeer ik ook, maar moest vanmorgen echt ff bijslapen van vannacht.

Snel gaan, ik vind het ook snel gaan! Maar aan de andere kant t zelfde als Nadesy; heel nieuwsgierig hoe ons manneke eruit ziet!

Nadesy, hoe is het met je man? Nog iets besproken?

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Dank jullie meiden hoop ook dat hij gauw beter is het hoesten klinkt echt niet zo leuk voor hem...

@alle joepies, JOEPIee :D

@buddy fijn dat je kon bijslapen meid!! Ja je hebt nog een hele drukke dag voorzien he :) Ach zo is de dag snel om ook ;) :)

@hier net zo 2u op de bank af en toe ingedut... Voelde me zo moe, heb ik regelmatig de laatste tijd, zal de kleine weer meer energie vragen ofzo?... Noah zat als ik mijn ogen open deed telkens ergens anders maar zo stilletjes te spelen, zo'n flinke boy heb ik toch!!
    Moet ik nog naar de winkel en het is zoooo koud buiten hahaha heb er niet veel zin in, ben zo lui vandaag :s

Deel Deze Pagina