Mooie foto's zie ik hier voorbij komen dames! ReneƩ is vanmorgen op het CB gewogen. Ze woog nu 4150 gram! Ik ben helemaal trots op onze kleine meis. 2 weken na de geboorte al over het geboortegewicht heen! @ TM: heftig verhaal meid!
hahaha gaat snel he!!! kan niet wachten mijn zus heeft 3 dagen met rugweeen rondgelopen vertelde ze me net... nou ik hoop niet dat ik nu ook 3 dagen voor pampus loop als vandaag...
Mooie foto's van prachtige kindjes! Hopelijk hebben we straks allemaal wat meer tijd op het forum Vonnie, wat jammer dat je Merel achter moest laten. Lijkt mij erg zwaar!!!
oeps vergeten haha de eerste was hij pas geboren en de andere is van van vandaag @marije we lagen wel samen in het zh haha was wel gezellig geweest ff mekaars baby's bekijken. @ derest sorry hoor kan het ff niet bijbenen haha en svenn moet zo weer eten. vriendin van mij is ook bevallen lagen tegelijk in het ziekenhuis dus toen wij naar huis gingen ben ik ff vlug wezen kijken.. ook al zon mooi mannetje toen ik een berichtje kreeg dat hij geboren was moest ik huilen haha
nadesy mooie foto's van je mannen en je moeder! toekomstigemam, ook al zo'n schatje! Sem was vanmorgen maar 100 gram onder zijn geboortegewicht, dus ons mannetje doet het erg goed!
wat een heerlijke foto's en wat een knappe kindjes!!!! januari doet het goed hopelijk morgen nog meer babynieuws, ben benieuwd of de volle maan ons wilt helpen, hier rommelt het goed
wow, mooie foto's meiden.... allemaal van die geweldige wondertjes! vonnie, balen dat merel niet mee mocht.. hopelijk iig vrijdag! en BV, meis maak je niet druk, gelukkig zijn er tegenwoordig goede alternatieven, al snap ik dat je baalt... (ben je nog bij een lactatiekundige geweest??) hier vandaag alles rustig.. was er gistermiddag echt vanuit gegaan dat het wel door zou zetten, maar rond 18.00 werd het ineens rustig gelukkig een lief broertje wat sinds een jaar bij ons in de buurt woont die de oudste van school heeft gehaald en morgen weer..en dan komt tie pas na het avondeten thuis... scheelt me weer een uur heen en weer reizen met de bus.. morgen afspraak bij de VK. kijken wat zij te melden hebben... de dame word hier met 40 weken weer minimaal 4200 geschat, en met mijn lengte (1.60) is dat behoorlijk, dus van mij mag ze komen... alle meiden.. zet hem op.. zijn de laatste loodjes.. en voor velen van ons zijn ze behoorlijk meiden met kids... geniet lekker van jullie wondertjes... we hopen jullie snel te volgen!
Jannie, das flink! Ik vond 3700 tot 4000 al groot genoeg... Succes morgen bij de vk. Ben benieuwd! Nqdesy, ik denk niet dat je achter gaat komen wie ilsse s. En openbaar forum he, dus vrij om mee te lezen
zo ongeveer om het half uur... rugpijn blijft aanhouden... toevallig komt mijn na-hulp-vk die accupunctuur bij mij doet morgen om 9 uur... (je hebt hier na dat je uit het ziekenhuis komt recht op 2mnd lang bezoekjes van de vk die een uurtje per keer komt, en zij geeft mij de accupunctuur... dus ik ga haar morgen vragen wat ik het beste kan doen... behalve afwachten....) als het niet doorgezet is...
Ow al die mooie baby's!!!! Dan ik ook effe spammen e LOL Wel beetje overbelicht maar ik vind dit een super foto
Wat een schatjes allemaal zeg. Ik kan helaas via mijn foon geen foto's op het forum zeten, wel in mijn album. Dus zal ik straks eens doen en dan meld ik het hier wel.
goede morgen dames... eendje, wat een schatje.. *smelt* moi, je maakt het spannend meis.. hopelijk heeft het vanacht doorgezet! miniM, de jongens waren bij 38.3 en 38.4 ook zo groot.. nl 4240 en 4160. vandaar dat ze bij een week eerder als protocol willen strippen (doen ze hier pas vanaf 41 weken) hier een heerlijk nachtje gehad.. eindelijk weer eens lekker kunnen slapen (voor zover mogelijk) straks naar de VK.. ga ff de jongens klaar maken en sjoerd naar school brengen..
@buddy wat een poepie!!! @hier.. om 23 uur proberen te gaan slapen... lief was snel in coma, ikke niet... bleef krampen houden.. om de 10 minuten, om de 8 minuten, dan weer 10, dan maar 5, etc... Om half 2 moest ik plassen, en daar werd lief wakker van... Hij pakte direct zijn handy om te timen haha! Anyway, gemiddeld om de 6/7 minuten, en ze duurden per keer maximaal 40 seconden... Veel in mijn rug, steken in mijn buik... Ik was best moe, en klaar ermee.. Maar ja, heb het ook nog nooit meegemaakt.. Telefoon gepakt en gewoon het ziekenhuis gebeld waar ik heen moet. Uitgelegd, tijden doorgegeven, meid, ga nog een keer lekker douchen, probeer te ontspannen, en als je het niet vertrouwd kom je hierheen.. Zo gezegd, douche, onder de wol... En... Als een groot blok in slaap gevallen! Om half 7 opgestaan, plassen, en tijdens het plassen verloor ik me een pakket aan bruinig slijm!!! BAHHHHHHHHHHH!!! Ook enorm aan de diarree!!! De buikpijnen houden aan, en over een half uur komt de accupunctuur verloskundige, en dan ff kijken wat ze zegt...