@ Moi: Dat gaat echt niet lang meer duren denk ik meissie! Vooral ook omdat je aan de diaree bent. Het komt wel eens voor dat de darmen zich helemaal legen vlak voor de bevalling. Hopelijk komt ie vandaag!! Ik ga voor je duimen lieverd! Die voorweeën zijn en kl*te he! Elke keer krijg je weer die hoop van 'zou het dan nu gebeuren?' en dan stopt het ineens... Dikke knuffel!! Hier vannacht wel wat gerommel gehad in mijn buik en rug, maar vorige week was het erger. Donderdag word ik gestript. Mijn VK kon wel aan me zien dat het onderhand genoeg is nu. Ik verrek vandaag weer van de bekkenpijn en hoop dat de bevalling na donderdag snel op gang komt zodat wij komend weekend ons meisje in onze armen hebben!!
Moi, ik kwam ff kijken of je al bevallen was.nog niet dus maar je maakt t spannend. Hier nog niks.......
@Buddy dank je!! Het zal nu wel beginnen bij jou denk ik Was bij mij ook zo eerst elke 10 min en na enkele uurtjes was onze kleine meid er Ben benieuw na jou accupunctuur!!!
Wat een mooie baby,s allemaal je smelt er gewoon van. Jannie ja is ook al geweest maar omdat Merel ook zo ziek is wou ze gewoon niet mijn borst pakken.. Nu gaat het iest beter met haar de flesje drink ze goed leeg moet wel meer boeren dus vaak ff stoppen maar goed maak niet uit. Mijn borsten zijn nog slap alleen een tepel doet zeer denk dat het komt door de kolf ding ben ik al mee gestopt vanmiddag komt de vk kan ik ff na laten kijken. Moi meid spannend ik hoop dat het doorzet. Jade meid dat hoop ik ook mijn duimen gaan draaien. Straks weer naar het ziekenhuis hoop dat de bloeduitslag er is ben benieuwd
@Eendje waaauw wat veel haar heeft ze,mooi @moi spannend,dat gaat niet lang meer duren denk aan je meis @Vonnie knuff
eendje wat een plaatje! Moi wat jij beschrijft dat had ik dus ook constant een zeurende rugpijn die nooit langer weg is dan een half uur, volgens mij sta jij ook op het punt van bevallen meis!! *knuffel* Caruli benieuwd naar Ziva! miniM door weeën kun je niet heenslapen, die merk je wel ik duim met je mee hier gaat het goed, Sem doet het echt super, hij was vanmorgen alweer op geboortegewicht, en kan zich ook heel goed op temperatuur houden, dus helemaal tevreden hier volop genieten
nou moi, klinkt inderdaad als DE start misschien zelf stiekem al aan de gang ??? heir vanmiddag ctg, gister ook gehad ivm weinig leven voelen. gister was alles goed en zoals meestal begon beeb te bewegen zodra ik in het zh was hihi. aansluitend naar de gyn voor controle. heb erg veel last van mijn lijf en hoop dat ook de voorweeen en harde buiken iets gedaan hebben, hopelijk wilt hij kijken of de bmm verweekt is... zou iniedergeval betekenen dat het kan gaan beginnen, lijkt me wel prettig hoor. mis het zo om te stoeien en leuke dingen te doen met Sem, heb niet het idee een geweldige moeder te zijn de laatste 2 weken en we hebben zo'n lieve meid, verdiend het echt om een leuke mama te hebben ipv een hormonster die weinig mee kan spelen op de grond sorry voor ego maar ben het echt even zo moe. wil mijn beebje in mijn armen en met mijn meisje spelen, niet me ellendig voelen...
ik weet wat je voelt escal pffff ik wil zo graag gaan bevallen!!! Ik kan niet meer lopen enz ik zit heel de dag maar op de bank tv te kijken met de kleine vreselijk vind ik dat. gelukkig is sem zo lief voor me en komt me lekker knuffelen enz. Ik heb ook steeds weeen maar niet regelmatig en dan zakken ze weer af. Heb nu al 2 dagen een heel erg ongi gevoel en een onwijze druk op de onderkant.. Morgen weer op controle!! Moi ben je aan het bevallen??? Word wel tijd dat er wat baby,s geboren worden haha
Hoi meiden. Hier gaat het wat minder met Ziva.. Ik heb net zitten huilen bij de huisarts ( kraamtranen) Ze kan haar temp niet vasthouden, we doen er alles aan om hem omhoog te krijgen maar zodra ze het weer zelf moet dan keldert ie weer naar beneden.. Nu op advies van vk buidelen temp omhoog brengen en dan voorlopig met 2 kruiken in bed en aankijken of ze hem dan wel vasthoud. Zo niet dan zal het weer ritje zh worden ben ik bang...
he bah caruli, wat naar.. hopelijk helpen de tips!! sterkte meis! moi, hopelijk ben je aan het bevallen meis! s6! escal en ninja, helaas erg herkenbaar... hier 2 donders.. die zijn er ook wel klaar mee... mama kan niet meer mee naar buiten (en zij dus ook niet, want wonen aan een redelijk drukke weg/busbaan) mama kan niet meer helpen met de lego, treinbaan end.. en lekker stoeien is er al helemaal niet meer bij... ze moeten alles zo veel mogelijk zelf doen... en daarnaast het mega korte lontje... bah.. net bij de VK geweest.. kleine ligt nog steeds hoog.. maar mag bellen naar de vk als ze er zaterdag nog niet is.. gaat ze kijken of ze me kan inplannen om te kijken of ik te strippen ben... das alweer een week eerder als wat er vorige week gezegt werd we moeten dus maar weer afwachten.. ga ff de kleine man op bed gooien en er zelf achter aan...
Caruli, wat vervelend meid!! Hopelijk valt alles mee! Moi, waar ben je?? Niet meer kunnen stoeien: ik voelde me ook al zo'n slechte mama. Nu nog steeds wel een beetje hoor, ik kan natuurlijk nog steeds niet alles. Maar het duurt niet lang meer en ik kan ook weer stoeien met mijn oudste! Wat een prachtige kindjes zag ik weer voorbij komen! Delilah, fijn dat het zo goed gaat met Sem! Heerlijk! Jannie, hopelijk wordt je gauw gestript. Kan me voorstellen dat je het zat bent. Jij ook Ninja!!! Eliza wil nog niet zo goed aankomen. Doordat ik zoveel melk heb krijgt ze vooral veel voormelk en komt ze niet aan de vette melk toe. Want daar is ze dan al te moe voor. Ze zit nog steeds ruim 200 gram onder haar geboortegewicht. Ik hoop maar dat ik snel overgestapt ben op flesvoeding. Is denk ik wel veel beter voor haar. Nu nog zoeken naar een goede fles. Uit de Avent drinkt ze niet best, geen goede vacuum en zo. Vanmiddag gaan we de S-fles van Difrax proberen. Ben benieuwd!
Als de S-fles niet goed werkt, kan ik de mother nature flessen van Tommee tippee aanbevelen (zijn hetzelfde als de Nuby en chicco flessen). Deze lijken het meest op de tepel van de vrouw.
Bedankt! Ik zal het onthouden! Bij onze oudste hebben we ook zo lang lopen zoeken naar de goede fles. Uiteindelijk was het de dr. Brown geworden. Ben benieuwd waar we hier op uitkomen