Pff.. wil ook nog effe meebabbelen in dit topic! Zolang het nog kan, haha! Was 1 januari uitgerekend en hobbel nog steeds door. Deze week gaan ze me sowieso inleiden, voor zondag (dan ben ik 42 weken) is ons kleine prinsje/prinsesje er. Morgen weer een controle. Gisteren gestript met ietsiepietsie ontsluiting maar heeft weinig teweeg gebracht. Gistermiddag flinke rugpijn en buikkrampen, maar later zakte alles alweer af. Heb 't nog geprobeerd met intensief vaatwasser uit- en inruimen, rondje lopen maar helaas niets heeft er toe geleid dat het doorzet. Baal er wel van! Sinds een uurtje zet de rugpijn wel weer op en af en toe eens wat steekjes onder in m'n buik maar dat is praktisch niks. Las dat Delilah inmiddels al vier dagen d'r beebje heeft, zelfde dag als mij uitgerekend. Ben zo jaloers! Donderdag of vrijdag word ik ingeleid en daar zie ik best een beetje tegenop. Al hoor ik wel meer positieve dan negatieve verhalen omtrent het inleiden. En als het niet te dragen is, hebben we altijd nog pijnbestrijding.. Helaas ondekte ik dit topic te laat, anders had ik mooi vanaf begin af aan mee kunnen tetteren. Jammer.. Verder alles goed met de rest van de Januari-dames? Liefs!
Moi, succes vannacht! Hopelijk zet het door!!! Bonnie, kan me voorstellen dat je het zat bent! Ik ben vorige week ingeleid en het viel mij eigenlijk vies tegen. Maar dat heeft misschien meer met mij te maken.... In elk geval veel sterkte!!! Met het doorlopen en dan met de bevalling
@ stampertje.. ik heb geen buddy hier, praat ook pas 1 a2 weekjes mee.. heb wel internet op me foon...
Bonnie spannend meid inleiden is niet zo leuk hoor kan beter spontaan. Ik ben zelf ook ingeleid niet leuk maar goed kan bij iedereen anders zijn succes.. Moi succes.. Kimmie succes morgen. Zo straks weer naar onze kleine meid kijken hoe het met haar gaat.. Misschien mag ze morgen naar huis maar dat is nog niet helemaal zeker afwachten maar hoop nergens op.. Ja ik baal dat de BV bij mij niet wil lukken komt gewoon totaal niks uit mega tieten maar doen niks voelt zo of ik gefaald heb.. Net flesjes gekocht en voeding is niet anders.
Helemaal niet! Ik leef gewoon met jullie allemaal mee (maar natuurlijk wel het allermeest met MiniM) en het wordt hoog tijd dat ik tante wordt!
Ow, en om vast even te oefenen als buddy: Doglover/Elleke is vandaag bevallen. Vanmorgen om 8.48 is hun dochter Qyana geboren Ze weegt 3300 gram en alles is goed gegaan! Elleke, gefeliciteerd!
Spannend! Alweer iemand bevallen! Gaat snel! Thanks dames; op de één of andere manier zal het er toch uit moeten. Onze kleine man/dame wil er niet op de 'normale' manier uit, dus dan zal het toch middels inleiden moeten gaan gebeuren. 'k Had het ook liever anders gezien. Ik denk maar zo: zodra het er is, ben ik gelukkigste dame ter wereld! :-D
@Elleke gefeliciteerd meid!!!!! @ buddy hopelijk zet het door meid Mijn gsm gaat in ieder geval mee naar boven Zit toch regelmatig beneden de fles te geven dus heb tijd genoeg om ze hier op hoogte te brengen Hihi vind het allemaal zo spannend LOL Zo onze meid kreeg net een laat badje :s Wilde ze deze middag wassen maar zijn vroeg uit de deur gegaan en toen we thuis kwamen flesje en ze sliep meteen vast in, dus wilde ik ze niet wakker maken... Heb ze dan maar nu gewassen, flesje en hop bedje in Ga me zo meteen ook wassen en ook hop in bed Ga genieten van vroeg onder mijn dons te kruipen! Moet wel om 23u alweer flesje geven maar zo lag ik toch effe in bed he Aan alle aftellende dames, wij tellen mee af meiden!!!!!!! KNUFFFFF!!!
doglover, gefeliciteerd met jullie dochter! vonnie, hopelijk mag ze mee meis... ennuh.. falen doe je niet hoor.. meer als je best kun je als mama niet doen en op fv worden ze ook groot hier vanochtend bij de vk geweest.. ze ligt nog steeds hoog.. als ze er zaterdag nog niet is, mag ik bellen, gaan ze kijken of ze me kunnen strippen... nu kapot op bed.. alleen maar zere harde buiken
hmmz..ik heb weer een vroege avond voeding helaas..en dan nog eentje rond 2 uur....en dan weer een hele vroege...snachts helaas om de 2a3 uur....hij laat er gewoon niet langer tussen. Tis nu eenmaal zo, gelukkig kan ik wel een fles geven in de nacht (of manlief...) Want ik kolf nog steeds 1 voeding na op de dag....dan laat ryan de andere borst links liggen (genoeg uit 1 borst) en die moet dan gekolft worden...daar komt dan genoeg uit voor wel bijna 2 voedingen........dus ik heb melk genoeg! Heb nu 3 flessen van 200ml in de koelkast staan, die moeten eigenlijk alweer de diepvries in...anders bederft het.... ben wel ff veranderd in voeding...ik gaf dus een tijdje de fles en kolfde fulltime..maar die krampen!! Nu ben ik dus weer gewoon gaan voeden en zijn de krampen inder...hij poept ook meer.... Maar de fles heb ik dus ook verminderd (bedoel de hoeveelheid....) Ik gaf hem 100ml die hij gewoon op dronk....maar nu dus max 85 en die drinkt hij ook op en is dan ook voldaan....hij liet dus gewoon de schuif open staan en het erin lopen! En dat resulteerde denk ik in de krampen...teveel voeding kan ook krampen geven. ach komt wel weer goed allemaal.... Moi heeeel veeel sterkte meis, hopelijk is het voor vannacht!! Inleiden, hier geen pretje......maja... Doglover gefeliciteerd met jullie dochter!!
@doglover, proficiat met jullie dochter!!!! geniet er van he meid @kimmy, spannennnndddd, heel veel succes morgen! @fles, hier ook vanalles geprobeert bij sem en uiteindelijk inderdaad difrax s fles het fijnste (nuby en tommy tippee echt helemaal niet en avent elke keer vacuum) @moi, alvast succes met de bevaalling vanacht en morgen hoop zo dat het door zet voor je! @hier, bij gyn geweest, kleine is ingedaald en bijna vast in bekken geen ontsluiting maar wel verweking en half verstreke bmm dus is al iets (helaas nog niet veel maarja, kan nog altijd snel gaan bij een tweede zeggen ze *en hoop ik* )
@ Elleke: gefeliciteerd met jullie dochter Qyana!!! @ inleiden: ik heb het inleiden helemaal niet als vervelend ervaren. Ik had dan ook geen weeënopwekkers, ruggeprik o.d. nodig...