Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Snel gaan, het gaat inderdaad snel. Veel te snel... Dit is voor mij zeer waarschijnlijk de laatste keer en ik vind dat getrappel zo heerlijk! :D En daar komt bij dat we alles nog lang niet af hebben, dus ik zeg regelmatig tegen mijn buik dat hij/zij rustig aan mag doen ;)
    Maar alles wordt inderdaad wel wat moeilijker, zoals dingen van de grond oprapen...hahaha. Ach, hoort erbij! ;) :)

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @buddy hier nog eentje die zo moe is... en dan is het hier elke dag rotweer blegh! niet slecht weer ofzo... maar zo grijs en grauw... en dan te bedenken dat het op 900m heel mooi blauw is hahaha!!

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Marije idem hier... Het is ook de laatste (als er geen ongelukjes gebeuren) Maar deze 2 zijn echt voor gewerkt :D Het gaan idd zo snel!!! De ene moment heb ik het gevoel net zwanger te zijn maar het blijft voor mij soms zo onrealistisch... Ik kon volgens de gyn nl niet zwanger worden, ook van Noah niet... Heb nl geen spontane ei-sprongen, maar heel zelden, vorig jaar kreeg ik wel geteld 3x mijn ongi door... dit jaar de 1ste jan en 1ste maart... raar maar zijn (voor te lachen op een kermis) bij een kaart legger geweest en zij vertelde me dat er begin dit jaar een zwangerschap kwam, geloofden ze natuurlijk niet! Waren al bijna terug 3j bezig maar kijk :D daarom heb ik het soms nog moeilijk te geloven dat we echt weer zo'n wodnertje krijgen! :) Krijg dat een klein trapje van haar om te laten weten mama ik ben hier echt wel :D En ja als ik eraan denk nog zo een 7 weekjes :D Brrrr :D Mag ook beginnen met alles!!! koffertje, kaarten, doopsuiker verder doen ;)...

@buddy hier koud en mistig maar eigenlijk een klare blauwe hemel :)
    En ja het moe zijn kan me niet meer herinneren dat ik dit bij de eerste ook had, maar waarschijnlijk wel he ;) Dikke knuffel meid! x

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie dikke knuff lieverd!

@miniM doe je goed meis eerst bijslapen!dat had ik zeker ook gedaan,ik hoop dat je snel minder pijn hebt meis knuff

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dames goedemiddag wat gaan jullie weer hard :D haha ik kan het soms echt niet meer bijhouden, maar zag al dat er meer dames zijn voor wie het te snel gaat ;) nog ffies en dan heb ik hele dagen de tijd, want nog 7 dagen werken tot mijn verlof JOEPIE!!!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Delilah ooooooh heerlijk meis!heb je ook dubbel en dwars verdiend :D

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy thanx :D hoe gaat het met jou? lekker aan het nagenieten van zaterdag?

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat bijzonder dan he, Eendje, dat je toch maar mooi 2 kids hebt/gaat krijgen.
    Voor ons is het ook zo bijzonder, ik kon wel zwanger worden, maar heeeeel moeilijk. Dochter is dan ook het resultaat van IUI. (na 2 miskramen) Na haar leken we ineens super vruchtbaar, maar hadden we helaas 3 miskramen. Nu gaat het gelukkig goed, het is zo bijzonder! :D

Delilah, heerlijk, nog maar 7 dagen!! Ik nog 8 dagen werken.... Ik hoop dat deze week mijn vervanger komt, anders wordt het inwerken wel een beetje lastig.... ;)

Ik heb lasagne in de oven staan. Mmmmmm, nog maar 20 minuutjes! :D

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marije mmmm lekker zeg lasagne! is het voor jou ook nog deze week en volgende week? volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag (voor mijn verlof dan ;) )

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.149
    1.838
    113
    Zomaar de rolade op al morgen maar weer kijken.

Me vriend zij na dat ons manneke overleden was NOOIT meer.
    Het heeft ook 2 jaar geduurd voor we zwanger waren van hem.
    Na een miskraam.
    Dus ik ging er van uit dat het niet meer ging gebeuren.
    Tot hij toch wel stille hints gaf en in feb een goed gesprek hadden gehad.
    2 maanden later was ik al zwanger zo bizar.

Wie weet denk het wel is dit toch echt de laatste keer.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier ook laatste keer...echt wel!!!

Ongelukjes daar gelaten....maar als we het er over eens kunnen worden dan word manlief geknoopt.....

Ben al vanaf mijn 24e bezig met zwanger worden/zijn en alles eromheen....tis genoeg!!!!

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    :) mmm lasagne :)
    Hier zijn het aardappelen met schnitsels en rode kool :D mjam mjam!!!!!
    Jah hier word man-lief normaal ook geknoopt :p Maar hoe dichter we aan de bevalling en het ''knopen'' komen hoe minder hij erover spreekt hahaha :p
    Ik mag afzien maar hij is bang voor aan zijn dingeling te laten werken :p

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.149
    1.838
    113
    haha veel mannen vinden het maar eng.
    Maar ik weet dat het mee valt me pa is ook geholpen.
    Voor een vrouw is het zwaaarder dan een man.
    Maar mannen denken dat het spuit werk niet meer doet denk ik haha;)
    Maar ook die van mij laat zich niet knopen.
    Ik denk als ik 30 ben dat ik me zelf wel wil laten helpen.
    Denk ik hihi;).

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier is het de eerste en ik ben 'pas' 25 dus waarschijnlijk komen er nog 1 of 2 brusjes voor ons mannetje ;)
    heb altijd gezegd graag 3 kinderen te willen, maar eerst deze kleine maar eens op de wereld zetten en dan kijken we wel verder ;)

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Delilah ikzelf ben ook (pas) 27 :D Maar ik vind het best zwaar soms zo'n zwangerschap en een kind, als ik eraan denk dit nog eens te doen, maar anderzijds je hebt er zoveel aan, ik moet maar auw zeggen en Noah komt me een kusje geven :)
    Maar ik sta er met mijn man alleen voor, geen groot-ouders die helpen of tantes en nonkels die eens een nachtje opassen... Dus alles moet je zelf doen, ook als je zelf ziek bent wat het moeilijkste is!! Als je zelf zo ziek bent dat je je bed eigenlijk niet uitkunt, zou mogen moet je dus wel want je hebt kindjes ;)
    Dus daarom denk ik hierbij te stoppen :D Maar zoals ik al zei als er toch een ongelukje van komt ga ik het zeker niet verwensen!! het gaat even welkom zijn als de eerste 2 ;) :) Maar niet zo gepland LOL

Zie hier net gegeten :) Nu effe nieuws kijken en dan hop in bad en bed met onze kleine kerel ;) :)

16. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik ben (al) 36 dus hier is het zeker de laatste. Ik heb tegen mijn man gezegt dat hij nu aan de beurt is en daar is geen discussie over mogelijk ;). Ik vind na een paar jaar de pil en 3 zwangerschappen dat ik genoeg gedaan heb!

Nog iemand iets van Hammelientje en Joyce gehoord? Ff nieuwsgierig.

Verder nog 6 keer richting werk, verdeeld over 2 weken. Ook wel lekker want merk toch echt dat de verzorging van clienten erg zwaar wordt. Mijn buik zit in de weg.

Eendje, ik snap het wel wat je zegt. Als ik zie hoe makkelijk het soms is. Ik hoef mam maar te bellen of mijn broer of zus en ze staan voor je klaar. Super!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja dat klopt, hier ook oma's en opa's die klaar staan als het nodig is. Scheelt echt wel!

Ik wou altijd meer kinderen..kom uit een groot gezin (samengesteld) en vond dat geweldig! Maar helaas heeft de natuur voor mij anders bestemd.

Manlief is extreem vruchtbaar gelukkig....heb vaak tijdens die MMM weg gezegd ga een vrouw zoeken die net zo vruchtbaar is en je de kids kan geven die je wilt...(deze 2de wou ik eigenlijk al niet, was het echt zooooo zat....)

Ben eindelijk kleertjes van dochterlief aan het fotograferen en hier zetten!! Moet er echt weinig voor hebben, maar elk centje is nu mooi mee genomen he :p Als iemand wil kijken, zoek bij te koop aangeboden en dan topic van mij....

Ben nog niet op de helft van doos 1........:D

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    eendje kan me voorstellen dat dat zwaar is inderdaad! hier wel veel mensen achter de hand die maar wat graag op willen passen, en ja dat is natuurlijk wel erg fijn.
    maar goed het is natuurlijk voor iedereen anders, de een wil een groot gezin, de ander niet. en dan zijn er natuurlijk mensen waarbij het zwanger worden en blijven erg moeilijk is. respect ook voor die dames!
    je hebt er uiteindelijk zelf ook niet alles over te zeggen natuurlijk ;)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    even mijn buukske weer showen!:D

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy mooie buik meis, je groeit ook mooi door :)

Deel Deze Pagina