@moi, spannend, ik hou het goed in de gaten hier ben benieuwd @ninja, hier ook gerommel maar helaas geen regelmaat. heb al een paar dagen veel last maar vandaag bij gyn nog geen ontsluiting dus denk voorwerk helaas hier maarja misschien heeft het inwendig onderzoek toch iets in gang gezet. maar jij bent natuurlijk al verder dus misschien dat het bij jou gewoon goed door gaat zetten vanacht! duim voor je nu ff op de bank hangen en wat eten, zo'n honger ineens
Doglover gefeliciteerd meid xx.. Jemig ik wordt er wel verdrietig van over de BV dus omdat ik niet door gezet heb 3 dagen lang bezig geweest met kolven aanleggen wat niet lukt omdat Merel ook zo ziek was maar goed voel ik me nu helemaal zo slecht moeder. Omdat ik dan geen doorzetter ben??? Ik denk dat ik voorlopig ff afstand doe van de forum. Net of FV zo slecht is ik ben daar ook niet slechter of zieker van geworden. Fijne avond nog allemaal xx
@carulli, wat een mooie meid zeg! hier trouwens bij sem ook in de kraamweek heeeeel voorzichtig wat losse randjes geveilt bij sem. scheelde wel wat krasjes maar vond het ook wel een beetje eng hoor.. geniet er van meid!
he meid, wat kl*te dat je je zo voelt, ken het helemaal van bij sem maar je hebt het echt geprobeerd!! tuurlijk ben je geen slechte moeder, je kindje moet groeien en eten en dat doet ze nu. probeer van je kleine mup te genieten! hopelijk tot snel weer. xx
nee zo moet je jezelf niet voelen hoor. Bv/fv kan altijd een hele discussie blijven en als net bevallen moeder doet dat je best pijn als er word gezegd dat je dan niet hebt doorgezet. Maar over een tijdje kan je er meer afstand van doen. Iedereen moet zelf weten wat ie doet en hoe die zijn kindje opvoed toch. dikke knuffel
Vonnie: je hebt je best gedaan meid! En FV is niet slecht en maakt jou echt geen slechte moeder!! Herken je gevoel heel goed. Maar idd geniet van je meissie. Dikke knuffel. Delilah en escal: ja ze krab heel erg als ze onrustig of ongeduldig word, ze heeft echt hele lange nagels, kraamhulp morgen eens na laten kijken en miss knippen of vijlen. Smeren flink vaseline maar daar krab ze doorheen... Mitch deed het ook heel erg, hrlaas kon ik zijn handwandjes nergens meer vinden dus dan maar sokken
Nou ik wilde me niet mengen in de bv/ fv discussie... Maar als mensen zich beledigt gaan voelen omdat anderen weer wat zeggen vind ik t te ver gaan! Vonnie, gewoon mee schrijven! @all, doe wat je wil en waar je je goed bij voelt! Bv of fv! Maak je eigen keuze en RESPECTEER de keuzes van anderen.... En iedereen moet een doorzetter zijn, elke 3 uur voeden! Welke voeding dan ook! Dus aub kappen met deze discussie en laat ieder in haar waarde!
vonnie meis wie zegt dat je een slechte moeder bent, je hebt het geprobeerd en het is niet gelukt, daarom ben je nog geen slechte moeder, ik wou er ook niet alles aan doen om het te laten slagen, als het hier niet zo makkelijk was gegaan had ik geen bv meer gegeven. het moet wel leuk blijven natuurlijk en van fv worden ze ook wel groot hoor! Meis ik bedoelde het niet als aanval hoor
hier ook fv en ik vind het genieten!! Net als DinO zegt je kunt ze knuffelen enzo kun je met de borst in de mond weer niet... Maar elk zijn ding he @Vonnie voel je niet slecht meid!! Ik probeerde maar 1 dag en gaf het op, voelde gwn niet goed aan @hier zit ook al weer beneden met Milla, had de fles om 22u maar wil niet echt slapen :s Is eerste keer dat ze echt een speentje wil... Maar telkens als het valt is ons juffrouwtje dus wakker :s Grrr dus mama weer beneden op de bank voor de tv/laptop Ga wel effe proberen te slapen als ze het toelaat want ook hier elke 3-4u dus een flesje Slaapwel dames!!
Doglover gefeliciteerd !!! Vonnie hier ook geen druppel melk te bekennen geweest Maar ze krijgt sonde voeding en door medicatie had ik het Zowieso niet gedaan, ieder doet wat ze wil en achter staat Ik vind Zowel tiet als fles prima als het kind maar gevoed word Nou hier de nacht op de bank doorgebracht Met de honden en katten en vissen op de achtergrond Mijn nog niet geopereerde knie deed zo verrekte pijn Na 3 neurofen en een oxinorm hazen slaapjes gedaan Net bakkie koffie op met tijn en ga me zo met de beestenboel naar Boven verplaatsen kijken of ik nog wat slaap kan pakken
Goedemorgen meiden. Kwam al even spieken of er nog niet al iemand bevallen was Hier klote nacht gehad..
Goeiemorgen meiden! @ Vonnie: Lieverd, je bent helemaal geen slechte moeder, en volgens mij bedoelt hier niemand dat ook zo. Het belangrijkste is dat het goed gaat met je kindje en dat je zelf goed in je vel zit en van je meisje kunt genieten. Of ze nou met FV of BV groot wordt, dat maakt niet uit. Ik heb mezelf ook voorgenomen om BV te proberen, maar lukt dit niet en levert het meer stress en verdriet op dan profijt, dan kap ik er meteen mee. Het moet wel leuk blijven! Dikke knuffel meis!! Ik hoop dat je je snel beter voelt en toch weer mee komt schrijven hier als je dat wil. @ Caruli: Knuffel!! Hier ook een k*tnacht gehad....Ik maak me teveel zorgen om de kleine. Hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom, hoe banger ik word. Ik ben niet bang voor de bevalling hoor, maar wel als de dood om overtijd te gaan.... Dat komt door slechte ervaringen in de familie. Ik ben bang dat ons kindje in het vruchtwater poept en dat we dat te laat merken. Ik ben zelf met 42 weken gehaald middels een spoedkeizersnede, had ook in het vruchtwater gepoept en door de meconium in mijn longen heb ik een hersenbloeding gehad door zuurstofgebrek. Mijn broertje bleef ook zitten tot 42 weken en heeft het helaas niet gehaald, daar zagen ze op controle gewoon geen hartactie meer. Te laat ingegrepen dus, of gewoon domme pech?? De psychische inpact die dat heeft gehad op ons gezin was super groot, dat snap je wel. Gelukkig heb ik nog een broertje, die overigens ook gewoon bleef zitten tot de 42 weken, maar gelukkig waren de artsen toen zo wijs om een geplande keizersnede uit te voeren, hij is helemaal gezond ter wereld gekomen. Ik wil niemand bang of verdrietig maken, maar gewoon mijn zorgen van me afschrijven. Hoop dat jullie dit begrijpen. Ik snap wel dat het bij mij niet zo hoeft te zijn dat ons kindje langer blijft zitten, omdat het bij mijn moeder zo was, maar het spookt wel telkens door mijn hoofd. Heb dit ook besproken met de VK. Er is geen medische reden om ons kindje eerder te halen, alle controles zijn tot nu toe goed. Maar door de voorweeën die al weken aanhouden gaan ze morgen gelukkig wel inwendig kijken of ze me kunnen strippen. Ik hoop zo erg dat dit de bevalling op gang brengt. Ik wil gewoon bevallen, zodat ik zeker weet dat ons meisje gezond is! Ik wil kosten wat t kost voorkomen wat mijn moeder meegemaakt heeft. Sorry voor mijn lange ego bericht meiden, maar ik slaap er gewoon niet van.
Jade logisch dat je met zo'n geschiedenis bang bent om over tijd te lopen, ikzelf vond overtijd lopen al niet zo'n prettige gedachte, maar vergeet niet dat ze je tegenwoordig heel goed in de gaten houden! * knuffel*
Jade, jeetje wat een verhaal. Goed dat je t hebt aangegeven bij de vk. Moi, hoe is t bij jou? Hier vandaag uitgerekend... Maar nog niks te voelen helaas.... Morgen naar de vk, hoop dat ze iets kunnen doen.
hier alles rustig.... sinds gisteren verlies ik een hoop slijm, dikke klodders... alleen, ik ben hier niet bekend mee, en lees overal dat het wittig/gelig met evt wat bloed moet zijn... nu is het van mij groenig.. iemand bekend???
@ moi: zou ff je vlos bellen want groen is bij vruchtwater foute boel he.. Je kunt t dan beter even uitsluiten toch? @ hier: gisterochtend naar de verlosk geweest en de kleine is alsnog helemaal ingedaald ben zo blij!!!!
hey natuurlijk ben je wel een doorzetter,maar waarom mogen andere niet even een posi bericht krijgen,ook al gaat het soms moeizaam, ieder moet zelf weten wat hij of zij doet,maar merk wel als er hier over bv word gepraat dat het dan gelijk in het zand word gedrukt van met fv worden ze ook groot natuurlijk worden ze met fv ook groot,maar ik ben er trots op dat ik bv geef bv heeft ook vele posi kanten en merk dat het nu erg allemaal negatief word neergezet en dat komt zeker niet door jou meis kom op dikke knufffff