Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lieve vonnie, je hebt gedaan wat je kon en op het moment dat voor jou goed was de keus voor FV gemaakt..
    Je bent juist een goede moeder, omdat je voorop stelt dat Merel goed moet eten en je haar niet laat aanmodderen omdat JIJ zonodig BV wilt geven!
    Dikke knuf meis... en bedenk goed dat je GEEN slechte moeder bent!

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heb toch even het ziekenhuis gebeld... Want dat groene vond ik niet fijn... Ze vroeg direct of mijn vliezen al gebroken waren, maar daar heb ik niks van gemerkt... Ik moet nu dus naar het ziekenhuis komen, dus ik ga een warme douche nemen en naar het ziekenhuis... Laters meer!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    groen????

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Je mag er zeker trots op zijn meis.!!!!!.. BV heeft ook vele posi kanten... heb zelf beiden gedaan, maar had het liefst 2x bv gegeven... zat er helaas niet in.. de eerste keer gewoon te weinig begeleiding gehad..

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jade, zou gewoon ff de vk bellen.... ookal heb je het er misschien eerder over gehad...

moi, fijn dat je langs mag komen! ben benieuwd!

hier een rotnacht.. had erge steek aan de zijkant van mijn buik.. wist niet hoe ik liggen moest.. gelukkig in de loop van de nacht weggetrokken..
    vandaag is sjoerd vrij, dus lekker joggingbroekdagje..

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja en dat is het nu juist!hier ook bij de 1e te weinig begleiding erin gehad na 6 weken ook gestopt,met tepel kloven waar je u tegen zei,tijdens het kolven dat er bloed mee kwam deed zo zeer,dat ik toen ook de keuze had gemaakt te gaan stoppen,voelde me vreselijk leek wel of ik gefaald had,maar te weinig info over het aanleggen etc etc en opeens kolfde ik maar kleine beetjes dus denk kind krijgt nooit genoeg,bij cb zei ik dat ik gestopt was en waarom legde uit kolf amper 20 cc,krijg je als antwoord als ze aankomen danis het genoeg voor ze pffff echt,

maar bij Sylvano kreeg ik veel betere begeleiding erbij,en merkte dat de rugby houding het prettigst voor mij was omdat ik best grote boobs heb,en zo kan ik precies zien hoe hij de tepel etc pakte,toen heb ik het bijna 6 maanden vol gehouden,

dus ik snap heel goed dat als je loopt te modderen dat je fv wilt geven

toen Elyano de borst niet meer goed pakte en zowat een uur bezig was totdat hij de tepel een keer goed had,zakte de moed ook in mijn schoenen,ik had het geluk dat mijn moeder er was en mij erg erbij hielp,en wij naar een lactatiekundige zijn geweest,

ik wil niemand maar dan ook niemand hier afvallen echt niet

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En verders hier,hier zit ik er vandaag behoorlijk doorheen kan alleen maar janken,en zit erg in tweestrijd kan niet vertellen hier nu hoe en wat omdat ik veel mensen ken op het forum,

dus kan alleen via pb mocht iemand het willen weten,sorry voor beetje onduidelijk gedrag

de kleine man word wakker dus ga hem even verschonen en voeden!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, snap ook echt wel dat je niemand wilt afvallen qua voeding! is alleen soms zo moeilijk overbrengen op een forum he...

als je je hart wilt luchten mag je me altijd een pb sturen meis!

dikke knuf iig..

9. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy stuur me maar pb meid! Schrijf het eens van je af... Knuff!!

Hier ook een K*t nacht!! Milla wilde niet slapen :s Al bij al had ik 2u geslapen... Toen mijn man beneden kwam (want ga telkens beneden liggen voor Luc & Noah niet wakker te maken) vroeg hij hoe het ging, zag er slecht uit zei hij... Dus ja begon ik te huilen, zat er echt effe door :s Zei hij meteen niet erg meid, kruip lekker onder de wol ik blijf wel nog een dagje thuis. Heeft hij geen 2x moeten zeggen hoor :) Milla weer een beetje melk gegeven ze dronk toen maar 10cc maar zo opeens sliep ze! Heel de nacht huilen en friemelen en deze morgen hop slapen... grrr Ach ja nu is Noah en papa een dagje thuis e :)
    Heb dan geslapen tot 8u dus 3u en voel me weer stukken beter!!!

@Buddy hopelijk heeft de kleine niet in water gepoept meid, en is het enkel je slijmprop... In ieder geval hoop dat het snel doorzet!!

hoop dat het voor iedereen snel begint!!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh meid, ik weet echt hoe je je voelt!!! Achteraf gezien had ik ook veel eerder die knoop moeten doorhakken. Maar je wilt toch het beste voor je kindje.

Het beste voor je kindje is uiteindelijk dat ze alle aandacht van je krijgt en dat je haar in alle rust kunt voeden zonder alle kolfstress. Een uitgeruste mama is een goede mama en je doet haar niks te kort hoor!!!

Ik voelde me ook een enorme looser omdat de BV niet lukte, maar gelukkig kreeg ik heel bemoedigende woorden van de verpleegster van het consultatiebureau. Niet elke vrouw is voor borstvoeding in de wieg gelegd en het is echt niet zo eenvoudig voor elke vrouw om te doen.

Ik geef je iig een ontzettend dikke knuffel meis!!!!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Moi: spannend meis... maar groen lijkt me niet goed. Hopelijk heb je snel nieuws.

@ Nadesy: een heel dikke knuffel voor jou meid!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik had bij jou bij bbaybites al iets losgelaten

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nadesy: ik vind het ontzettend fijn voor jou dat de borstvoeding bij jou wel lukt... ik zou voor alle goud in de wereld zo met je willen ruilen. Als ik genoeg had gehad had ze het van mij tot het oneindige mogen krijgen.

Feit is nou eenmaal dat niet elke vrouw in de wieg is gelegd voor BV. Vroeger toen er nog geen echte flesvoeding was, hadden ze daarvoor "minnen" die gaven tegen vergoeding borstvoeding.

Als vrouw waarbij de borstvoeding niet is gelukt (en ik heb er bij god echt alles aan gedaan) kan ik me een beetje ergeren aan vrouwen die zonder het te proberen direct aan de flesvoeding gaan... maar, dat is mijn mening en gelukkig leven we in een vrij land met vrije keuzes. Leven en laten leven denk ik dan.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En meiden die bv hebben gegeven of wilde geven waarbij het niet lukte,jullie hebben het geprobeerd petje af! dikke dikke knuff

en meiden die niet bv willen geven maar gelijk fv meiden jullie zijn net zulke goede moeders als ieder ander!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MayD ben het met je eens,en je hebt het geprobeerd ik wou dat ik je kon helpen!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Begrijp mijn vorige post niet verkeerd, hier ben ik het helemaal mee eens hoor!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    weet ik meis! ik snap heeeel goed wat je bedoelde

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je bent een schat hoor!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jij ook! en mischien kom ik soms wat anders over maar bedoel het goed :D

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.150
    1.838
    113
    Och meid toch.
    Je hoeft je niet schuldig te voelen.
    Je bent juist een geweldige moeder want je hebt voor je kind gekozen.

Deel Deze Pagina