Wordt net gebeld door het ziekenhuis, mijn bloed is niet oke.. Ik moet me melden, en wordt opgenomen...
he moi, sterkte.. hopelijk niets ernstigs, maar uit voorzorg en heb je snel de kleine in je armen! miniM, mooie buik meis eendje, wat een mooi meisje uh, de rest alweer kwijt... sorry..
@moi, sterkte meid! hopelijk heb je snel je wolkje in je armen! @kimmy, ben benieuwd hoe het is gegaan/ gaat! @hier, vanacht ook hier een rotnacht. sem wilde niet slapen en zelf hele tijd weeen, hoopte dat het door zou zetten maar helaas niets, denk van het onderzoek van gister toch wat gerommel gehad maar nu weer gewoon alleen harde buiken... dus weinig slaap ook hier ga nu ff bankhangen misschien tot vanavond!
Moi s6 hoop dat ze je nu helpen. Ben vandaag even bij de bloedbank geweest hihi. Samen met de kleine en leuk da ze het vonden. Kreeg der bijna niet terug zo leuk vnden ze het. En wat een gedoe de ''maxicosi'' om het vast te zetten pff. tja heb dus weer in de auto gezeten hihi wat raar is dat met je kleine in de auto zelf rijden hihi. En ben vandaag voor het eerst op de weegschaal gaan staan. De laatste keer was vorig jaar toen ik voor me amandelen moest worden geopereerd. En jullie raden het nooit. Ik weeg gewoon die gewicht van toen 63kilo. Ben ik dat toen afgevallen en nu aan gekomen of ben ik gewoon niet veel aan gekomen En kleine meisje huilt en is niet stil te krijgen:S. Pas als je haar op pakt en op je schouder legt En ze heeft nu weer 30 gehad heeft ze dan honger? Ze drinkt nu nog 90 is dat te wienig? Hoeveel krijgt jullie kleintjesss
Ff snel vanaf foon verhoogde infectie waarde samen met groene slijm vertrouwen ze niet ctg was goed lig nu op afdeling en morgen wordt alles. weer gecheckt
Moi heel veel sterkte meid hoop dat de baby gauw word geboren.. Meiden bedankt allemaal ja soms word het me ff te veel.. Maar goed dat heb je soms wel eens. Ik heb het er bij neer gelegd en geniet van de FV nu weet ik ook hoeveel ze binnen krijgt aangezien ze nog steeds slecht eet dan blijft er 30 cc over in de middag 20 cc net weer 10 cc.. Ze is wel thuis heerlijk lekker stil meisje de geelzucht kwam wel weer terug maar ze mocht toch mee naar huis morgen komen ze wel weer bloedprikken kijken of de waarders weer gezakt zijn.. Ja voeding loopt nog niet lekker om de 3uur wakker maken en hopen dat ze wat eet ze is gewoon nog steeds niet lekker arm schaapje.. Nou ja hopen dat het allemaal beter gaat.
Nadesy weet niet wat er is meid maar wil je een dikke knuffel geven je kan me altijd mailen via FB op een PBTje sturen
moi, s6 meis.. fijn dat alles goed is met de kleine.. goed dat je toch gebelt hebt! vonnie, hoop dat de waardes morgen beter zijn en ze beter gaat drinken...
@ Vonnie: Oh wat fijn dat Merel thuis is!! Ik hoop dat de waardes morgen goed zijn meis. Geniet van jullie mooie meisje.
@Moi lieverd sterkte!en laat ze de kleine man maar halen! @Vonnie fijn dat Merel thuis is,lieverd je hebt zelf genoeg aan je hoofd dus wil je nu zeker niet lastig vallen met mijn problemen,knuff
Moi, spannend! Heel veel sterkte en succes!! Vonnie, komt vast helemaal goed met Merel. In elk geval fijn dat ze thuis is! Nadesy, knuf voor jou!!! Mini, ik duim voor je dat het snel begint! Eliza heeft nu al 3 keer de fles goed gedronken! Drie keer 100 cc en niks gespuugd! Ik hoop dat we een goede nacht tegemoet gaan!
oh, marije, wat lekker... hopelijk kun je vanacht idd een beetje bijtanken... deze voedingen heeft ze iig binnen!