Ninja zet m op meid! Jullie kleintje komt eraan! Spannend!! toekomstigemam: Oh wat stom dat je schoonmoeder steeds met haar vinger in Svenn's mond gaat. Grrrr....ik zou daar ook echt pissed van worden!! Ik weet niet hoe het zit met overstrekken van de armpjes en beentjes. Volgens mij spartelen alle baby's wel. Morgen dus nog een keer de hielprik om zeker te zijn wat het is? Veel succes! Ik hoop dat er niks raars uit de uitslag komt meis. Knuffel!!
Goedemorgen meiden tot 5 uur geslapen mega warm hier net bloed afgenomen nu afwachten wel weer groen slijm verloren vanmorgen en bij elke draai gevoel of ik in mijn broek pieste nu wachten op visit e
hele goeie hoe je dat zegt,ik had laatst hier ook iemand en die was met het openbaar vervoer gekomen en ik gaf haar Elyano en ik deed drinken in en toen ik terug kwam zat haar pink bij hem in de mond,ik schrok ervan en wist niet goed wat ik moest zeggen, dat is wel even schrikken,ga duimen dat het niks is knuff
Bedankt dames tis zo vervelend als mensen niet luisteren en helemaal bij de kleine.. Denk dat ik van te voren maar ga zeggen je mag hem vast houden maar niet met je vinger in de mond. Was zo gemeen bij svenn nml hij werd wakker gemaakt door stefan zodat hij bij opa en oma kon zitten ja wat doet zon kind gaat huilen toch.oh ff kijken of je honger hebt had net een uur terug gegeten...grrrr sorry hoor moet het ff kwijt. Nimja zet hem op en als kinde er al is gefeliciteers
Oh morgen voor het eerst naar buiten met svenn gaan we boodschappen doen en als zondag een beetje weer is een stukje wandelen
ooh grrr hier ook,dan heeft Elyano idd net gegeten,en dan begint hij te happen aah hij heeft honger,ik word er soms zo boos over,kinderen hebben gewoon mega veel zuigbehoeftes
Hier vanmiddag naar het weeg half uurtje,ik ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen,anderhalf week geleden woog hij 3500 gr dus ben benieuwd hoe hij het doet op mijn bv
Nasesy kan niet met me telefoon haha zal zo snel mogelijk doen oke Ben benieywd wat hij weegt moet je daar elkeweek heen? Maandag komt hier iemamd vam cb
Ok ik hoor maandag wel hoe het hier is. Degene me keizersnede hoelang hebben jullie paracetamol geslikt? Ik proveer nu af te bouwen door per keer een te nemen ipv twee of een hekemaal over te slaan
tm, ik kon eigenlijk al afbouwen op dag 4, had toen al genoeg aan 6 pcm. Maar toen ik thuis kwam ben ik weer meer gaan slikken, door de ontsteking...ik slik nu dus nog steeds 4 per dag....ben paar dagen ook ibuprofen gaan slikken erbij....zo een pijn, maar ja dat is wat anders weer he. Als er geen ontsteking was denk ik dat ik na 7 dagen zeker zonder pcm had gekund! Nu heb ik ze niet voor de pijn, maar meer om af te bouwen...was ff kold turkey gestopt 1 dag....had toch hoofdpijn en trillerige handen en maagpijn....tsssk gewoon afkickverschijnselen van de ibu en pcm.....