Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Kimmie gefeliciteerd met jullie dochtertje Haeley!.

Nija gefeliciteerd met jullie dohtertje Evy.

MayD dus lekker ff weg geweest meid groot gelijk wil volgende week ook voor het eerst wandelen met onze Merel zo leuk kan niet wachten.

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Kimmy: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!:D

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kimmy, gefeliciteerd met jullie dochter!
    mooie naam!

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    wachten jullie met het wandelen met de baby?
    Ik kan hier niet anders... zaterdag de eerste x al buiten geweest met de buggy, Luc was werken en moet naar de winkel gaan he, en nu elke dag 2x buiten voor school... Doe wel telkens een plastiek voor de regen over de draagmand voor de wind ;)
    Vandaag kwamen ze Milla wegen:
    geboortegewicht 3.700kg
    naar huis 3.480kg
    vandaag 3.560kg
    Dus we stijgen weer :D Ze zit vandaag op regeldag denk ik want ze heeft al meer flessen dan anders gedronken, maar als zij roept maak ik flesje ;) Dus komt wel goed :)

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Net terug van de vk. Bloeddruk ietsje hoger, 120/83. Kilo afgevallen. Urine was ook goed.
    Met de kleine verder alles goed.

Gekeken of ik gestript kon worden... Helaas nog niet. De baarmoedermond was nog niet helemaal rijp en lag ver naar achter. Komt omdat de kleine al zover is ingedaald.
    Wil verder niks zeggen want zou elk moment kunnen bevallen.

Dus weer een afspraak voor volgende week..... Gaan ze wederom kijken of ik gestript kan worden. Maar mag toch hopen dat hij er dan is!

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ miniM: Jammer dat het strippen niet lukte meis. Hopelijk hoef je de volgende controle niet af te wachten en komt jullie mannetje dit weekend ter wereld.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Kimmy meis gefeliciteerd met jullie dochter mooie naam!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier vandaag met Elyano wezen wegen,hij woog 10 dagen geleden 3500gr en nu 3855 ben er best trots op :D

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM jammer dat het nog niet wilde het strippen! mijn duimen blijven draaien dat jullie mannetje snel mag zien wie zijn ouders zijn :D

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mini, wat jammer dat je niet gestript kon worden. Kan me je ongeduld wel voorstellen. Maar voor je het weet is het zover!! :D

MayD, hahaha, moest wel lachen om je klossen! :D
    Fijn dat je de spullen nu binnen hebt, heerlijk!! En helemaal super dat ze nog maar 1 keer per nacht komt. Ik vind 2 keer al luxe! ;)

Nadesy, dat is super zeg!! Logisch dat je trots bent, jij hebt het gedaan! :D

Eendje, leuk he, die regeldaagjes. Volgens mij heeft Eliza dat ook een beetje gehad gister. Ze kwam elke 2 uur voor een flesje. En vanmiddag moest ik haar juist weer wakker maken na 4 uurtjes voor de fles. Ach ja, komt helemaal goed!!

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zo, daar ben ik weer :D

Met baby in buik, zonder baby in armen :(

Maar infectiewaardes waren omlaag gegaan, groene drap kreeg nu oorspronkelijke kleur zoals het moest zijn... CTGs waren oke, beeb doet het goed... Heb nog maar 1 depot met vruchtwater, van circa 3,3 cm.. Dus het is geen zwembad meer... Maandag om half 8 weer terugkomen, dan weer de hele reut controle... Oww ja, wat is toucheren pijnlijk... Vooral als je ook nog te horen krijg dat je dicht zit :x

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Moi: oooh da's frustrerend zeg!!! Het rommelt al een tijdje bij jou, het zou nu onderhand toch wel mogen gebeuren. Hier draaien mijn duimen volop voor je, dat jullie mannetje snel geboren wordt!! knuf!

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he bah moi, zit niet mee.... hopelijk komt het snel op gang... weten ze nu wel waar die infectiewaarden vandaan kwamen??

14. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @buddy hopelijk begint het snel meid! Zo heen en weer lopen voor nks is zeker niet fijn he!! En ja he vond het toucheren ook zo pijnlijk! :(

@Nadesy wauw meid das mooi gewicht! Hier vandaag 3.560kg :D Vind ik ook al goed :D

@MArije idd lastige dagen he! Die mevr van Kind & Gezin zei dat die van 6wk het lastigste is... Beloofd LOL hahaha

Zo hier nu effe eten maken aardappelen, wienerschnitsels en bonen MMMMMMMMMMMM
    Daarna bad-bed :)
    Hopelijk mag ik eens enkele uren in mijn bed slapen :p
    Ben tegenwoordig meer beneden dan boven... Wil die mannen niet wakker maken he ;)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    nee, balen he.... hoogstwaarschijnlijk gewoon een verkoudheidje... gehad...

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    eet smakelijk!!!!!!

knuffieeee

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi aah wat KL*TE allemaal zeg,wou dat ik je kon helpen,mega dikke knuff

@Eendje ja bij zijn geboorte woog hij 3345 dus hij is nu in 3 weken tijd 510 gr aangekomen,klinkt weinig maar voor een baby best veel hihihi goed van Mila

18. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @ geboren gefeliciteerd

@ moi ik hoop zo dat jij ook gauw aan de beurt bent.

Over wachten met naar buiten gaan nee hoor echt niet zodra het mag ( morgen een rondje blok) weerstand opbouwen is ook goed hè

Flesje moeten baby's een standaard aantal voedingen?

Svenn had vanacht om half een de laatste gehad om kwart over een viel hij in slaaptot kwart voor twaalf daarna kwam hij om acht uur weer

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    7 a 8 toch,er mag niet langer dan 6 uur tussen zitten in het begin vanwege de bloedsuiker teveel daalt dan

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier zeggen ze 6 a 7... Maar idd er mag niet langer tussen zitten dan zoveel uren.
    Milla drinkt normaal alle 3-4u maar vandaag soms maar 2u ertussen... Ik geef ze als ze erom vraagd of ik nu 6 of 10 flessen moet geven ;)
    @Tm dus hij sliep al 8u na elkaar? Wauw seg! Hier zeggen ze wel als ze snachts willen slapen dat je ze mag laten slapen, maar zal ook een aantal uren zijn he? Na zoveel u toch wakker maken ofzo? Hier snachts bijna elke keer al om de 2u... Behalve de eerste nachten ;)

Deel Deze Pagina