goedemorgen meiden!!! sorry ik kan niet bijlzen tis drukkkkkk haha. Ik zal effe me verhaal vertellen. Nou wo avond kreeg ik dus krampen om de 5 min. Ze waren niet heel heftig maar wel sterker dan voorheen. Na een uur heb ik het zh gebeld en mocht komen. effe sem naar opa en oma gebracht en ik was in tranen want hoe vaak waren we al niet terug naar huis gestuurd. In het zh aangekomen werd ik aan de ctg gelegd alles was met de kleine en mij. De vk ging inwendig onderzoek doen en ik had 4!!! cm eindelijk!!! ik ging dus bevallen.... Dit was om 22.30 alleen de weeen werden niet echt sterker en niet regelmatig meer balen dus. Om 2.00 had ik dus ook nog maar 4/5 cm maar om 3.00 begon het echt door te zetten. De weeen werden erg pijnlijk kon me ook moeilijk concentren op de weeen om ze weg e zuchten. De vk deed inwendig onderzoek en ik had 7 cm om 4.00 toen werden de weeen erg heftig kon ze totaal niet wegpuffen raakte in paniek enz.. toen deed ze rond 5.00 weer inwendig onderzoek 8/9 cm en de vliezen werden gebroken. e had in het vruchtwater gepoept dus helaas moest ik 8 uur blijven. Na het breken van de vliezen is Evy in 14!! min geboren haha niet normaal wat een heftige strijd was dat zeg. De persweeen duurde 2!!!! min. De verloskundige vond het een hele mooie bevalling het was ook zalig rustig alleen de vk,vpk en ferry en ik waren erbij! het ging zo vredig. Ik heb zitten janken toen ze geboren werd!!! Wat is ze mooi!!!! Het gaat super met dr de bv gaat echt super!!! zoveel beter als bij sem echt een natuurlalent. Alleen in de nacht heeft ze mama honger maarja lekker knuffelen heerlijk haha. we hebben een super kraamverzorgende en stagaire ze zijn heel leuk met sem zodat ik me ook op Evy kan richten. Ik zal zo een foto spammen van onze prachtige dochter Evy.
Ninja: wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan!! Eindelijk een bevallingsverhaal die minder heftig is haha. Is ook wel fijn Tis vandaag wel vrijdag de 13e.. Maar ja, komt vast wel goed.. Mijn gewenste volgorde: MiniM-Moi--jannie/ik-jade zo zou ik t graag zien haha.
Hoi meiden, nou, nog steeds voorwerk hier, elke dag verlies ik klodders slijm, sorry voor de praat overigens... Wel lichte buikkrampen nog steeds, maar denk nu maar dat die bij de klodders hoort... gisteren met lief en hondlief maar een wandeling bergop gemaakt... zo een anderhalve km heen en anderhalve km terug.. is niks normaal gezien, maar nu wel ff pittig haha! vandaag gaan we maar weer een wandeling maken, moet het nu op gang hebben, blegh!! vannacht wel slecht geslapen, elk uur van de klok gezien... maar ja... vandaag blijf ik lekker beneden bij mamma denk ik... ga niet liggen of hangen, daar ben ik wel klaar mee...
Goede morgen.. Met de kleine gaat het heel goed. Alleen vind maar dat ze weinig poept wel scheten laten en afentoe een beetje poep . Hoop dat ze vandaag een flinke poep luier krijgt of van het weekend en anders even vragen aan de CB maandag.. Ze drinkt nog steeds 90 en soms na een uur wil ze 30. En de 90 gaat hellemaal op zo knap.
@ninja, mooi hoor hoe het gegaan is, wel heftig, maar wel mooi, ik teken ervoor!!!!! @alle meiden die mee wachten... toi toi toi!!
Goedemorgen! Jammer genoeg nog geen babynieuws! Duurt vast niet lang meer, dan zijn we allemaal bevallen! Moi, Mini, Stampertje, Jannie en Jade, komt goed meiden!! Ninja, mooi verhaal! Die paniek herken ik wel, dat had ik ook op een gegeven moment... Maar gelukkig vergeet je dat snel zodra je kindje is geboren. Dino, fijn he als ze zo tevreden drinken. Heerlijk! Is heel wat waard! En die poep komt vast wel. Heb hier alle soorten en maten en kleuren al gezien...hahaha. Op dit moment poept ze een soort mosterd Eendje, lekker geslapen zeg! Dat wil ik ook wel weer een nachtje. Zeepaardje, ook al zo goed geslapen. Echt lang!!! Zo lang slaapt onze oudste ook niet meer. Jannie, een 2e (of 3e in jouw geval) zwangerschap is zeker anders en zwaarder. Je kunt gewoon minder goed je rust pakken en dat merk je. Nu ook, nu Eliza er is en ik ook nog voor Suzanne moet zorgen...pffff, dat gaat me nog niet helemaal goed af. Maar dat komt wel!
Die paniek zo herkenbaar!! Had ik ook de moment dat ze de tafel klaar maakten en zeiden dat ik zometeen mocht verhuizen :s Daar kwamen de tranen en kon niet stoppen, was best bang... Heb ook tranen gelaten de moment dat ik ze op mijn buik kreeg, was best heftig geweest met de epi die niet werkte enzo dus was zo opgelucht! Ach het doet pijn maar moet eerlijk zijn dat ik nu al het meeste vergeten ben hoe pijn het echt doet Komt goed meiden
mooi verhaal zo ninja! goed gedaan! Moi wandelse! en hoop dat het doorzet nu en voor de rest die het zat zijn ook natuurlijk ! DinO heeft ze wel gewoon een soepel buikje? en niet bol?
@ Ninja: wat een verhaal meis. Fijn dat het toch een rustige bevalling was al met al. Helemaal top dat de BV lukt! @ Moi: Gefeli met de BIG 40!!!! Nu maar hopen dat het snel doorzet en je jouw wolk in de armen mag houden.
Ninja fijn om te lezen dat de bevalling zo goed ging. En dat ze het zo goed doet Moi hopelijk helpen de wandelingen. Hierapa bleef vandaag een ochtend thuis en ging vanmiddag werken zodat hij svenn lkkr in bad kon doen en mee wandelen de eerste keer.wat is dat lkkr zeg wer naar buiten.. Kraamzorf is naar huis dus zijn vanaf nu echt met zijn drieën. Hebben dr een bak met hyacinten gedaan en merci vond ze heel leuk
@ninja, wat een schatje!!! @moi, hopelijk helpt de wandeling! @hier, huis driftig aan het poetsen geweest, misschien helpt het...??
Aaah, Ninja, wat een mooi meisje!! Escal, hopelijk helpt het poetsen!! Het weer is een stuk beter vandaag he? Misschien ga ik straks ook nog even een stukje lopen. Eliza ligt nu nog in haar bedje. Ze begint al wat te pruttelen, dus ze zal zo wel echt wakker worden.