en dochterlief heeft net een zak vol kleertjes gekregen en van de week ook al een zakje... helaas is ze daar dus niet gevoelig voor... rust werkte niet, dus nu maar proberen actief te gaan doen.. misschien word ze het dan zat???
Ik hoop dat je met dat stiekem filmen het zingen bedoeld en niet het sexen Whahahahahaahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @zwangeren hier de dag voordien serieus gepoetst, wel tot pijnlijke buik en rug toe...
Meiden die nog moeten wachten, sterkte!!! Eliza heeft zeer waarschijnlijk spruw...zucht! Gelukkig doe ik al flesvoeding, anders was de behandeling wat moeilijker. We zijn nog niet naar de huisarts geweest, het gebeurt ook altijd in het weekend he?!! Maar overal op internet lees ik dat je vooral met medicijnen moet beginnen als je bv geeft, met fv moet je vooral hygienisch zijn en dan gaat het ook vanzelf weer over. Wat een gedoe! Na elke voeding alles weer uitkoken.
hehe sorry meiden LOOOOOOOL Tja te kort zeker buddy? Ik he hahahaha @Marije Noah had ook spruw, moest ik zijn mondje met een speciale zalf insmeren :s zou je best toch mee naar de HA gaan meid, zijn er bij jullie geen open op zaterdag?
hahahahahahahaha muts heb wel weer krampjes.. maar ja.. ik weet het ook niet meer met die krampjes hier haha... ach ja..
En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! En we zingen en we springen en wij hopen dat de vliezen breken!want wij willen graag de baby van Moi gaan zien! Moi je moet wel als je het leest mee springen he
hahahahahaha om eendje! geweldig! ik dacht precies hetzelfde Nadesy wat een mooi mannetje heb je ook! Nog niet bevallen dames, meiden een dikke knuffel voor jullie hopelijk hebben jullie ook snel jullie ukkie in de armen! Hier ben ik al 10 kilo kwijt! nog 10 kilo te gaan! gaat eigenlijk best snel, mijn buik is al een behoorlijk eind geslonken, zal snel eens een foto maken! het lijkt wel of hij met de dag kleiner word! Sem heeft ook weer een goede nacht gehad! heerlijk! hij kwam om half 1, 4 uur en toen weer om 8 uur! dus lekker geslapen vannacht
Haha geweldig. Ik heb de avond er voor een fruit coctail gegeten met vieze uhm hoe heten ze annanas misschien helpt het.
hihi en we zingen!!! Allez Moi neem jou man die micro uit de hand en zing & spring LOL @Delilah hier ook 10... Maar nu niks meer al aantal dagen, de rest zal op eigen kracht en minder eten moeten denk ik hahaha
Hoi Meiden.. Moi ik hoop het zo duimen draaien.. Nadesy lekker ventje. Marije meid wat balen zeg net ook in het weekend bah.. Zo hier al de draai gevonden vandaag heerlijk gewandeld met de kleine sinds gisteren drink ze haar hele flesje leeg 60cc vandaag maar verhogen naar 70cc denk ik ze doet er nog wel langzaam over. Ik ben zo 10 kilo afgevallen maar heb nog aardig wat vocht weg te werken pfffff. Voor de rest is merel een lief baby stil huilt alleen als ze voeding wil voor de rest hoor je haar weinig slaap veel heerlijk
@vonnie fijn dat ze flink eet meid!! En hier ook de fles en meestal slapen En ja hier zei die dame van K&G dat je zelf moet kijken hoeveel ze wil eten en dan verhogen, maar hier blijft meesten nog wat in het flesje dus blijf nog effe op 105 water e 3.5 schepjes