Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hahaha, Moi, we springen we vrolijk met je mee!

Hier ook al 14 kilo kwijt! :D Nog 13 kilo te gaan helaas... Ben bang dat ik die ook op eigen kracht moet doen. :(

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tm, hier droom ik ook heel heftig en veel. Heb ook al paar keer gehad dat als ik wakker wordt, ik echt even moet denken. Is het nou net gebeurt, heb ik dit gedaan of heb ik dit gedroomd..:) er gebeurt zoveel nu opeens in ons leventje, niet zo gek dat je dat mee naar bed neemt.

@mayd, ja lekkere bos hè! Was wel grappig, met de 3D pretecho had die vrouw gezegd, Zze heeft nu nog geen haar. Dus ga er maar vanuit dat het nooit veel kan zijn straks. Totdat de gyn tegen ons zei, nou meid, die kleine van jullie heeft een aardige pruik..:$ hahahaha ok. De haartjes worden nu al lichter. En ik ben ook benieuwd wat het gaat doen.

Wat leuk om al die foto's te zien meiden! :D

Hier drinkt ze nu om de 3 à 3,5 uur 90cc. Maar ze begint al langzaam om meer te vragen. De vreetschuur..:D

Snachts komt ze ook nog om de 3 à heel soms kleine 4 uur. Ze drinkt echt super, laat amper een druppel lopen, spuugt zo goed als niet. En moet het echt in etappes geven, anders heeft ze in 5 min de fles leeg..:)
    Vanavond gaan we eens beginnen, om haar voor delaatste fles in het badje te doen. Daarna de fles en dan kijken of ze wat langer slaapt.

De ene keer slaapt ze tussen de flessen door heel rustig, en vandaag is ze al heel veel wakker geweest. Dan wil ze gewoon lekker op de arm, kroelen.. Het is echt een kroelkont, heerlijk!!

Hier nog niet gewogen, maar het is al een heel eind weg. Ik vloei ook al zo goed als niet meer. Dat is ook wel fijn.

Bijna ploppers, het is wel mooi geweest nu hè.. Kom maar op!!
    Ze houdt alleen soms dr adem in, ons die daarna met een harde zucht weer los te laten. Dat vind ik maar niks..:)

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    het helpt nog niets hoor het gespring ;)

haha blijf dezelfde krampjes houden...

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ga anders ff op je kop staan, wie weet helpt dat..;):p

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wen, fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Floor! En je praat zo lief over haar, echt schattig! :D
    Hier kan ik ook zo vertederd raken van onze kleine meid. Wat heerlijk he?!!

6. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    Anders bungydjumpen ;)
    Maar of het dan door de juiste gat komt:(

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    huh wat ik nu lees hoe dom kun je zijn:(
    Een 30-jarige vrouw uit Zweden is met haar auto op een vrachtwagen geklapt, omdat ze haar drie weken oude baby borstvoeding aan het geven was tijdens het rijden. Door de airbags van de auto hebben de vrouw en de baby de klap overleefd. Ook haar twee andere kinderen kunnen het navertellen. Die zaten achterin in een zitje. De politie in het Zweedse Lidköping meldt dat het een behoorlijke klap was, waarbij de voorkant van de auto volledig vernield werd. De dienders willen de vrouw aanklagen, maar zullen haar eerst ondervragen. Volgens een woordvoerder heeft de moeder al wel toegegeven dat ze haar baby zat te voeden achter het stuur.

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hahahahahaha hmmzz.. we hebben gasten in de bar... is denk ik een beetje vreemd gezicht niet?

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    burp :d

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    haha
    Sex maraton :D kan misschien ook maar of het dat lekker voeld met bevallen;)

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    sex bevalt me momenteel he-le-maal niet ;)

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    hm dan weet ik het ook niet.
    @ baby kom maar gauw het is wel wat fris buiten de BM maar je ziet zo veel meer.
    Mama kan niet wachten.

En nu dan?

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hmmzz... ik heb wel rugpijn... dus het beweegt zich wel allemaal.. maar wanneer, thats the question

14. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @all die zoon graag hun kindje vast willen houden ik duim voor jullie dat hij/zij gauw komt

Svenn drinkt vandaag 20 min heeft geen tijd meer voor de Andere kant. Valt na tien min in slaap laat hem dan een boertje doen en drinkt daarna nog weer tien min.

Heb bepanthen gekocht voor de kloofjes benieuwd hoe gauw het over is want het doet echt zeer haha..... Bv vergt wel wat hoor heb soms geen zin om hetze voeden puur omdat het zo lang duurt en ik moe ben haha maar natuurlijk doe ik het wel hoor hihi.

Vandaag met zijn drieën naar het winkelcentrum geweest even naar de etos en de kruidvat... Daarna bij mijn opa en oma wezen koffie drinken om ff bij te komen..mijn opa en oma (zijn omi en opi) heel blij haha maar de jongeman bleef lekker slapen. Thuis aangekomen heeft svenn weer gegeten en daarna voor het eerst in zijn bedje geslapen...mama ook geslapen op de bank(en ik was niet moe zei ik nog toch bijna twee uur geslapen haha)

Over de kilo's hier kwam ik zondag thuis en maandag woog ik al twaalf kilo minder..ga morgen weer ben benieuwd.. Misschien een idee om de laatste buikfoto met een foto vannu te plaatsen?

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    Haha wel knudde dat het niet komt op comando.
    Hoelang willen ze je door laten lopen toch niet z heel lang hoop ik.

@Buik blubber haha tis wel minder vet na mijn idee:$.
    En platter maar het is wel erg uitgerekt geweest.
    Zal eens kijken of me tel het nog doet als ik foto heb gemaakt weet alleen niet wanneer

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pfff. gisteren naar het cb weeg uurtje geweest. Ryan doet het goed, hij is 300 gram aangekomen in 1,5 week.

Maar had ook gevraagd waarom ik links 180ml kolf en rechts maar 40...en ook merk dat als hij daar drinkt hij echt links nog nodig heeft....

Nu dat is gewoon zo, is de aanleg van melkkliertjes in je borst..moet ik accepteren en die borst zal nooit veel gaan produceren.....tsjah...

En nu ineens al sinds gisteren idee dat hij om de 1,5 uur komt...regel dagen? Weet het niet, als ik kolf krijg ik er dus maar max uit 2 borsten na 4 uur 90 ml uit...terwijl hij in de fles wel 110 al drinkt....

Nu ben ik dus gaan bijvoeden met flesvoeding...want kan het niet aan..ben constant aan het kolven en voeden..en sjaggie kind dat veel huilt...en kleuter die zeurt mama nu mij spelen en niet ryan eten......tsjah...ben bang dat als het niet lukt om met kolven de productie te verhogen dat het ophoudt hoor..hoe graag ik ook wil!

Maar dit trek ik niet zo......krijg er koppijn van...slaap slecht en dat is weer ten nadele van de bv ook......boehoeeee....kraamtranen zitten hoog hier hoor,heb mezelf geen tijd gegund voorheen om die te voelen..maar nu komen ze wel hoor.....

zelfs dat kanik niet....zwanger worden is hell met mij...zwanger zijn is hell...bevallen gaat niet zoals het hoort...en dan dit ook nog eens...snif...heb medelijden met mezelf ff ghehehe...

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @antares, ach gosie meid! Niemand kan dit voor jou beslissen, dat moet je zelf doen. Ik vind het knap als je het zo vol kunt houden. Respect hoor, ik ben heel blij hier dat ik ben gestopt met de bv. Zo erg dat ik zelfs met een tweede er geloof ik gewoon niet aan ga beginnen.
    Dikke knuffel meid!!

18. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Antares knuffel meis

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares ach meis toch,jij produceert ook slagroom hihihi hier net zo

waarom kolf je ook alweer?pakt hij de borst nog niet goed?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nah weet ik.....heb gewoon ff medelijden met mezelf nu hihi, ik moet niet zo stressen want dan gaat het vast beter...en meer drinken....

Eens zien wat morgen brengt, als ik dan nog steeds niet 100 ml kolf na 4 uur dan ga ik afbouwen hoor....want eerst voeden, dan kolven en na 1,5 uur weer kolven en dan weer voeden na 1,5 uur en dan weer kolven.........tsssss....

Deel Deze Pagina