@Antares mischien ken je het al wel,maar mischien kun je hier je verhaal eens doen\ Borstvoedingsforum.nl :: Index
nee, hij pakt idd nog steeds niet goed...ondanks andere houdingen en tips....hij hapt wel maar laat constant los omdat er niet meteen iets komt..hij is gewoon te driftig dan en ik ben zeker 10 min bezig met hem voordat hij doordrinkt.......en dat is ook nog de vraag....leg hem af na 20 min of als ik het idee heb dat borst leger is...maar ben bang dat hij dan niet genoeg krijgt...hij gilt joh!! En vaak na 2de borst ook nog....hij is sinds gisteren pas voldaan als hij dan na de borst ook nog eens 60ml drinken krijgt....... weet dat dit soort dagen er zijn, maar ze zijn wel heftig hoor!!
hij ligt naast me! hihi, maar zal maandag eens bellen naar het cb dat ik een afspraak wil met de lactatie kundige daar.... Had al telefonisch advies gekregen over de borst rechts (op cb hadden ze gebeld voor de zekerheid) Maar toen was mijn productie goed...is ineens sinds gisteren middag dat het prut is weer....... Ryan slaapt ook slecht, ben vaak halve nacht wakker dus misschien ligt het daar aan...kan niet goed mijn rust vinden. Ben nu al zolang niet mezelf, en nu voel ik me goed dus wil huishouden beetje doen en aandacht aan meisje geven enz....maar dat put me ook nog compleet uit ben ik bang.....pffff...
@Antares logish dat het je uit put,ik vind de borst geven heel fijn,maar soms denk ik ook van wilt iemand het aub even overnemen zodat ik even een goede nacht kan maken, mega knuff lekker van je afschrijven
@antares knuffel meissie @hier ja inderdaad jammer dat het niet op commando komt.. weet niet hoelang ze me laten lopen... wanneer vandaag of morgen niets is heb ik maandag weer controle...
ze laten je doorlopen gewoon als er geen reden is naast dat je het moe bent hoor.... hoop voor alle overtijders dat de beebs snel beslissen om te komen!! wat je ook doet...vaak helpt het niet....helaas! het is echt de beeb die dat stofje af moet geven wat je weeen veroorzaakt.....
@ antares: Schrijf maar lekker van je af hoor meis. Dikke knuf!! Vrijdag ben ik uitgerekend, duurt nog wel effe er kan in die tijd veel gebeuren. Ik maak me er niet meer druk over, want ik kan er toch niks aan doen. Maar als ze er vrijdag nog niet is dan voel ik me toch genoodzaakt om haar vriendelijk doch dringend te verzoeken mijn baarmoeder te verlaten middels een uitzettingsbevel, haha. Deze vond ik op internet: Lieve kleine baby, Inmiddels heb je al meer dan 40 weken gratis kunnen profiteren van voldoende warmte, eten en drinken. Helaas heb je je plicht verzaakt om met onmiddellijke ingang deze behuizing zonder strubbelingen te verlaten. Ik voel me dan ook genoodzaakt deze uitzetting per direct in te laten gaan! Bij het verlaten vragen we wel de boel netjes achter te laten want in de toekomst wordt er mogelijk weer verhuurd! Bij buitenkomst beloven je vader en ik onvoorwaardelijk van je te houden. Daarnaast staat er al een wiegje klaar en een onbeperkte hoeveelheid melk. Mocht je echter geen gehoor geven aan dit bevel, moet ik helaas mededelen dat je binnen 2 weken de ruimte op minder vriendelijke manier wordt gevraagd te verlaten. Laten we niet voor deze optie kiezen... Liefs, papa en mama. Ik vind 'm wel grappig!
ik weet het, de kleine moet het idd zelf doen.. alleen heb ik verminderd vruchtwater... dus vandaar dat ik maandag al controle heb... en dat gedoe vandeweek met mijn slijm, ontstekingswaardes etc... wordt in de gaten gehouden..
Ach Antares, ik voel met je mee! Het valt ook niet mee op deze manier. Hopelijk zijn dit gewoon de regeldagen en komt het ineens helemaal in orde!! En anders hoop ik dat jullie een passende oplossing kunnen vinden. Jade, hihihi, leuk uitzettingsbevel! Moi, kan me voorstellen dat je ongeduldig bent. Helemaal ivm je vruchtwater en zo.