Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @zwangerevrouw gefeliciteerd met louise! hou jullie taai! ik duim voor jullie dat alles goed gaat!

@hammelientje heel veel sterkte!!

@loes en caruli welkom meiden! gezellig!!!!

@buddy jeetje meid, wat naar dat noah nog zo ziekjes is!!

@nadesy wat een prachtige buik!!!!

@hier gisteren cursus gehad, wat meer een avond babbelen werd... een aantal dingen echt besproken, maar meer niet echt... op de terugweg had ik zoooooooo een honger... dat ik bij de grote gele M ben gestopt! MMMMMMMMMM
    vannacht goed geslapen, heb jullie tips opgevolgd en eens zonder broekje geslapen, heb 1 keer moeten plassen, maar verder geen last gehad!! :)

lief gaat zo met moeders onze nieuwe keuken kopen, en denk vanmiddag in het halletje laminaat leggen... morgen is onze rustdag, en ik merk aan lief dat hij heel moe is, dus ik ga lekker met moeders kleertjes uitzoeken en wassen...

zo, ik ga eerst es even kijken wat er met onze viervoeter aan de hand is, die zit naast me te janken, maar ik weet niet wat er is... GRMBL

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    succes met je 4-voeter moi!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meiden: thanks voor het warme ontvangst ;)

Eendje: beterschap voor je mannetje!

Moi: mmmm lekker mac...

Hier ook sinds de laatste zh opname van mitch hele slechte nachten. Ik begin t nu echt te merken dat het zwaar word. Vannacht lag hij weer bij ons. Sinds 20okt heeft hij pas 2hele nachten in zijn eigen bed gelegen.
    Hoop echt dat hij snel van de sonde af is en weer normaal gaat slapen.
    Al ben ik bang dat t ritme er nu al in zit... Zal straks wel even lastig worden voor hem en voor ons als hij weer in zijn eigen bed moet liggen.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Loesje en Caruli welkom!

Zwangerevrouw, gefeliciteerd met Louise! Hoop dt alles goed gaat.

Eendje, beterschap met Noah

Hier nog steeds erge last van mn rug dus doe rustig aan! Met de kleine is t goed. Trappelt erop los!

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    zwangerevrouw gefeliciteerd met louise mooie naam

hammelientje meid heel veel sterkte.

Moi70 mmmm lekker zeg groot gelijk heb je. Ik slaap altijd zonder broekje heerlijk:D.

loes en caruli welkom meiden

eendje507 Dus gaat nog niet lekker met Noah zielig hoor dan lekker thuis laten. Hier ook moe moe moe mijn energie is ver te zoeken momenteel en misselijk heb ik ook last van gisteren bleeeh nergens trek in ook niet in eten bah.

Nadesy hahahaha nou wie weet meid zou wel lekker zijn:D Maar mooi buikje heb je groeit ook nog lekker door.

jannie1980 Owhh dat is niet zo fijn meid lekker rustig aan doen.

Hier voor de rest weinig te melden eigenlijk alles gaat wel goed en voel me wel prima kan beter maar goed dat is nu ff niet anders

6. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @iedereen dank je! hoop ook dat hij snel beter is :)

@buddy MMMMMMM die grote gele M!! :D En wat was er met je lieve vriend, de 4voeter? Leuk aan de kleertjes beginnen!!! :) :) :)

@Caruli hier ligt hij ook veel bij ons in bed :( jammer genoeg... Hebben expres een groter bed gekocht (gemaakt) 1.80 op 2.00 :) Hebben echt wel genoeg plaats :) Maar goed, het is de bedoeling dat hij snachts in zijn kamertje slaapt...

@MiniM rust maar mooi :) Hier ook een stevig getrappel of eigenlijk duwd ze meer... Ze drukt echt aan alle kanten alles weg hahaha plaats maken denkt ze ;)

ow effe een vraagje, hebben jullie verwarming boven in de kamers? Hier is nl nergens verwarming boven, enkel in de badkamer... Vorig jaar hebben we Noah zijn bedje toen nog bij ons gezet, voor we in bed gingen uurtje electrische verwarming aan en ging regelmatig kijken of hij warm genoeg had... Nu heb ik ergens gelezen dat het beter is om te slapen bij frissere kamer? Ik ben nu dus aan het twijfelen of we zijn bed dan toch terug bij ons in de kamer zetten of net niet, de baby gaat ook bij ons in de kamer liggen en misschien word hij elke keer wakker als ze moet eten.. Moeilijk he :s

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    haha dank je... kweet nu wat er was.. hij moest spugen... heeft ie ook ff op de mat gedaan, want ik kwam niet snel genoeg... grmbl...

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja wij hebben in de babykamer verwarming... wel heel grappig, het kamertje is vrij klein,en we hadden de commode op een andere plaats bedacht als dat hij nu eindelijk staat, maar nu staat de commode voor de verwarming... ach ja, ik warm het kindje wel op ga gewoon lekker knuffelen...

pfff verkoudheid en hoofdpijn, wat doen jullie daartegen??? heb een partij spierpijn in mijn hele lichaam, en lichte hoofdpijn en ben snotverkouden... kan niet ff in mijn bed gaan liggen, want lief is weg en mams ook, dus ik heb dienst...

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Verwarming, de beste temp op de kamer is tussen 15 en 18 graden.

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he caruli, leuk dat je er ook bij bent trouwens! ken je al een beetje van het pendelforum :)

vervelend dat mitchell pas 2 nachten in zijn eigen bed heeft geslapen... ik hoop dat het goed komt als hij weer in zijn eigen bed moet liggen...

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MiniM maar als we een winter krijgen zoals de vorige 2-3 jaren gaat dit toch flink beneden de 15° he? Mss toch nog een jaartje bij ons nemen, en vanaf volgend jaar, dan is hij 4.5 flink in zijn bedje laten slapen en extra verwarming zetten maar die moeten wel uit als je gaat slapen... Ach ik weet het nog niet, eens luisteren wat mijn man ervan denkt... Hij zal ook meteen zeggen zetten we zijn bedje bij ons (denk ik) wel niet zo goed voor je seks-leven hahaha :p Maar als onze kleine meid geboren is, zal dit de eerste weken toch op een laag pitje staan hahaha :p

@seks na bevalling zie daar ook weer zo tegenop :s Heb nooit last van mijn knip gehad, nooit bij het plassen ofzo maar bij de seks :s Was ik zo nerveus dat mijn hersenen zeiden dat ze daar beneden alles toe moesten houden :s Ben ik op onderzoek gegaan bij de gyn en ze kreeg er haar vinger zelfst bijna niet in :s

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @buddy ow is hij ziekjes? of iets gegeten wat hij niet moet eten? Bah bah... Voor je verkoudheid mss eens iets warms drinken met beetje honing in? melk ofzo? Jah je kunt niet veel doen he jammer genoeg...
    Dikke knuffel meid!! xx

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    och, die arme ziel.... hopelijk blijft het bij 1x (is bij onze hond vaak wel zo, dat ie maar 1x hoeft)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meiden, heb even een vraagje.
    Ik heb in mijn fotoalbum genaamd 4e wonder 2 laatste buikfoto's staan. Eentje met rood shirtje die is van 31.2 en de laatste is met blote buik 32.2wk maar ik heb het idee sinds gisteren dat mijn buik ineens is gaan hangen.... En voel de beeb ook heel sterk onderin net of ie eruit wil komen..
    Willen jullie eens kijken of jullie het ook zien of dat ik het me inbeeld?
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hier ook vaak maar 1 keer... hij spuugt vaak helaas, we hebben hem nu 7 en een half jaar (hij is inmiddels 10) en in het begin spuugde hij bijna elke dag... inmiddels een paar keer van voeding veranderd en nu gaat het goed, 1 keer in de week ofzo... hij heeft een hele zwakke maag helaas en kan alleen hondenvoer en hondensnoepjes eten... soms laat iemand die hier eet wel eens een patatje vallen of iets anders, of zelfs als ik niet kijken gooien ze hem wat toe, tsja, en dan moeten wij het opruimen :(

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hij is inderdaad anders gevormd je buik, mss al aan het indalen??? dan gaat je buik toch ook veranderen???

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat denk ik ook, de kleine ligt al heel de zwangerschap laag, maar nu ineens lijkt het flink gezakt te zijn.
    Nu is het wel mijn 4e kindje dus die kunnen eerder indalen..
    Morgen weer op controle, zal het dan toch eens vragen.
    Voel me nu net een hangbuik zwijntje...

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Caruli, als eerste welkom op ons kletsforum! En je buik lijkt inderdaad anders. Beeb zal wel iets ingedaald zijn.

Hier vandaag ook het gevoel alsof de beeb ergens tussen mijn knieen hangt. Kom niet vooruit, erg snel buiten adem. Heb vanmorgen boodschappen gedaan en daarna een half uur liggen uitpuffen op de bank, niet normaal!

Moi, fijn he die honden! Ik kwam gisteren thuis van de kids naar school brengen en onze hond had de halve vuilnis emmer leeggevreten. Aaaaargh! En stinken....

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hihi hangbuikzwijntje... morgen ff navragen, vk kan het wss wel zien toch???

ik pas de 9e december pffffffffffffffff

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ zwangerevrouw: ik ben echt benieuwd! Ga straks even in het "geboren"-topic kijken

Deel Deze Pagina