Is goed hoor! Enne over t bewegen, schijnt ook gewoon per persoon te schelen. Dus druk of niet druk maakt niet uit.
ja joh??? dat wist ik niet.... bij mijn voorweeen had ik elke keer het gevoel dat ik eerst de kleine voelde, en daarna een voorwee had... dus ik begreep het ook niet... moet wel continue naar de weecee mijn darmen legen heb ik het gevoel hihi
Marije ik zou bellen. Heb het idee dat ik te veel melk produceer mijn borsten lekken ontzettend en dat terwijl svenn wel goed drinkt maar tegen de tijd dat hij weer moet is de borst die hij gehad heeft helemaal vol loopt er uit. Hij krijgt 20 min een en as hij wil de ander nog max 10 maar heeft soms ook genoeg aan 15 min. Valt vaak in slaap en niet Walker te krijgen
hey hier zoooooooo lekker geslapen Sorry dames Man vond het eens tijd om op te staan en heeft meteen de 2 kids meegenomen deze morgen Heb tot 11.30 in bed gelegen!!! schandalig he?! hahahahaha Deed wel eens deugd hoor!! @MArije zou ook meteen bellen hoor!! Voor het heel erg word en helemaal niet meer gedronken word... @drukke baby, hier was ze druk tot op het punt dat ze eruit kwam dus zegt echt niks @buddy als die wee na de beweging komt is het geen echte dan is het door de beweging die het in gang zet, een wee moet uit zichzelf beginnen en kun je ook niet tegenhouden met iets Zou wel fijn cadeau zijn voor je ouders he!! Zo zo nog geen baby's he, maar het uurtje is bijna om zeker? Dus jullie beginnen er nu allemaal lekker aan hahahaha kregen gisteren onverwachts bezoek, mijn broer en luc's dochter... Ging redelijk goed en ze deden beide sociaal Ach was best gezellig andere broer kwam ook effe eten en hebben gezellig met z'n allen gegeten Nu zei ze ook meteen dat ze nog terug kwamen... Ze zal nu wel inzien wat ze mist door niet meer te komen he Ach ja...
Nope..... Vannacht wel veel krampen gehad en zo'n zeurderig gevoel in mn onderrug, en deze morgen ook tot een uur geleden. Maar nu is het weer rustig. Straks verjaardag van ons buurmeisje die 1 wordt.
Ach dames, ik heb wel medelijden met jullie! Het valt ook niet mee, afwachten.... Maar, voor je het weet! Hier de HAP niet gebeld, ik wacht het nog even af tot morgen. Dan kunnen we ook in alle rust naar de HA en apotheek. Tot nu toe drinkt ze alle flesjes nog leeg. Ze is hooguit een beetje slaperig, maar dat hoort ook bij haar leeftijd Komt goed.
Zoo hier weer een lkkr stukje wezenwandelen heerlijk... Marije je moet doen wat je zelf het beste lijkt... Dames die moeten wachten succes... Duim dat het gauw gebeurt voor jullie.. Gewicht vanmorgen weer gewogen nog negen te gaan... Ben bang dat ik het nu van mezelf moet hebben haha
Meiden die bevallen zijn: zitten jullie kindjes alweer op het geboortegewicht? Zo ja vanaf wanneer? Marije: doe je goed meid, als ze nog goed drinkt en geen last lijkt te hebben... Morgen dan wel ff naar de ha he