@TM: hahaha, ja, ik denk ook dat ik de laatste 12 zelf moet doen! Misschien moeten we een clubje oprichten om af te vallen
Hier moet ik ook nog het nodige kwijt.. Sowieso buik. Ik weeg nu minder als voor de zwangerschap maar heb wel meer buik en kont. Ben benieuwd of die ooit nog weggaan..
Ik hoef niet af te vallen maar als er een paar af gaan is dat mooi hihi. Weeg het zelfde als vorig jaar. En geboorte gewicht geloof 4 dagen er na. Wil het nog niet lekker gaan ? Als je het niet vertrouwt wel even aan de bel trekken. Nog steeds geen new born babys. Morgen de CB arts en dinsdag gehoortest .
hier de mazzel dat ik tijdens de zwangerschap zo goed als niet aan kom... maar er moest voor de zwangerschap al de nodige kilo's af... dus zal na de bevalling wel moeten opletten... lijnen moeten we mee wachten tot de bv klaar is...(als dat mocht lukken) net maar ff de laatste kleertjes gaan strijken.. want van wachten duurt het alleen maar langer... de babykleertjes zijn klaar... nu de rest nog... gelukkig niet veel, maar het kan maar weg zijn...
Caruli, Sem zit al weer boven geboortegewicht, hij was dinsdag precies op geboortegewicht, hij was toen 4 dagen, dat is wel heel snel zei de kraamverzorgster geloof dat sommige baby's er wel 3 weken over deden dat ze zei! Sem was erg snel. ikzelf was bijna 20 kilo aangekomen, ben nu iets meer dan 10 kilo kwijt, en heb echt het idee dat ik met de dag meer mijn eigen lijf weer terug krijg! ik moet zeggen dat ik mijn buik totaal niet mis, ik vind het ook wel weer lekker zo
ik heb wel mijn zwangerschapskleding nog aan, maar dat is ook omdat ik dat fijn vind zitten met mijn keizersnede, dat drukt niet zo op de wond/litteken
hier oude broeken die ik voor de zwangerschap niet meer aan kon weer aan! Heb wel eerste 2 weken in joggingbroek gelopen hoor..zwangerschapsbroek zat niet lekker..en gewone broek ook niet ivm de ontstoken wonde....hij is nu bijna dicht trouwens! Nog een stuk van 8cm ofzo wat lichtjes open staat!! maar geen pus of wondvocht meer gelukkig, dat is wel al een grote verbetering. meiden in de wacht...ik duim voor jullie dat het snel gebeurd mag zijn hoor!!
@stampertje niet saggo worden hoor ervan, dat helpt geen ene fluit.. je maakt jezelf alleen maar saggo-er ervan... @hier gezellig visite gehad vanmiddag van vrienden, en lekker bijgebabbeld! was leuk! nu met mamma beneden, ik val namelijk elke keer in slaap als ik boven kom, op de bank of op bed, direct.. dan zal ik het misschien wel nodig hebben, maar ik vind het ook lekker om snachts door te slapen... dus straks ff yathzeeen en beetje surfen ook... heb overigens sinds vanmiddag weer rugpijn, en krampen, maar niet echt regelmatig... dus we zien wel waar het schip strand.. niet in italie op een rots hoop ik...
hoop dat ik over een snelle tijd 2half u in de auto kan zitten. Zodat ik me kleine meid aan mijn oma en opa kan laten zien. Opa is vaak ziek (dik 80) en we zijn bang dat het niet lang duurt. Me oma heeft me ventje ook nooit gezien. En ze kan niet met OV komen en me Pa haalt haar wel een keer op als pingsterren en pasen op een dag valt.
Toen de kraam weg ging was Eliza nog 200 onder haar geboortegewicht. Geen idee hoe het er nu voorstaat, ik denk wel iets beter aangezien ze van mijn melk niet groeide en nu flesvoeding krijgt Dino, ik hoop het ook voor je! Moi, hahaha, moest erg lachen om je laatste opmerking! (de rots)
Hier begint Ziva sinds gisteren aan te komen, ze zit nu 100gram onder haar geboortegewicht maar ze was niet super veel afgevallen. Hier nog zw kleding, voor de wond en heb een grote hematoom op mijn buik die zeer doet..
Geen flauw idee wat Joes nu weegt. Van de week met hem naar het weeguurtje op het CB, hij drinkt namelijk te weinig op een dag. En ik vind het wel fijn om het in de gaten te houden. Toen hij 2 dagen oud was zat hij op 4150 gr. van de 4455 die hij woog. Maar volgens mij is hij veel meer af gevallen. Ik geloof best meiden dat jullie het wachtwn zat zijn, vooral nu zo langzaam aan iedereen aan het bevallen is geslagen. Maar .... nog ff!
Hoi meiden.. Moi spannend weer duimen draaien nog steeds. de kleine vind het nog wel best in jou buik denk ik. Din0 hier ook al de gehoortest gehad en hielprik. Ik weet niet hoeveel Merel is aangekomen morgen ff naar de consultatiebureau kan ik haar wegen ben benieuwd ze woog met haar geboorte 2990 en was afgevallen 2850 en nu weet ik het niet. Zo morgen geen kraamverzorgster mee was echt een lief mens.. Mijn vriend heeft nog een week vrij heerlijk Merel doet het ook beter met de voeding drink nu zo 70 cc leeg en soms ook 90 cc dus dat gaat vooruit