Weegt jullie kraamhulp de kleine niet dan? Hier word Ziva elke dag gewogen, geboorte 2920 en het laagste tot nu toe 2680. Heb nu sowieso tot en met dinsdag hulp en morgen komt de vk bekijken of er nog 2 dgn bij moeten. Man vind het wel fijn, zo kan hij langer door werken.
Hebben al jullie mannen vrij als de kraam weg gaat? Mijn vriend heeft tijdens de kraamvrouw halve dagen gewerkt. En gaat deze week weer gewoon werken. Morgen wel halve omdat cb komt en donderdag een halve omdat ik svenn wil showen op mijn werk
Hier heeft man doorgewerkt en als de kraam weg is blijft hij 2 weken thuis, zodat ik langer hulp heb. Moet ook wennen aan het omgaan met mitch en ziva samen. Wel fijn dat casey groter is en wat mee kan helpen
@ man werken in kraamweek: Mijn man heeft op z'n werk aangegeven dat ie 2 weken vrij is. Maar hij zegt nu dat ie wel halve dagen gaat werken als hij het gevoel heeft dat ie alleen maar in de weg loopt als de kraamverzorgster er is. Hebben jullie mannen het gevoel gehad dat ze in de weg liepen de eerste week?
hier manlief ook 2 weken vrij als de kraam weg is... dan heb ik idd meer hulp... (heb ook extra kraam via verzekering aangevraagt..
hier eigen bedrijf, dus eigen invulling ... heb sinds een half uur het gevoel dat mijn buik golfbewegingen maakt...
Hier heeft man deze week nog vrij. Vorige week toen de kraam er was heeft ie gewoon gewerkt. Hij had in het weekend niet het idee dat ie de hulp in de weg liep trouwens. Vind het wel heel fijn dat we komende week nog samen hebben. Het is wel even wennen zo, met 2 kids....
Moi, dat hij er dan maar lekker uitgolft!! Hier heeft mijn man afgelopen week vrij gehad, wilde eigenlijk wel weer gaan werken donderdag en vrijdag. Maar hij liep erbij als een zombie, door de moeheid, dat hij de hele week thuis is gebleven. Morgen heeft hij nog een dag vrij en dan gaat hij weer werken. Hij heeft nog wel gedeeltelijk zorgverlof, mag later beginnen en kan dan eerst Eef en Siem naar school brengen. De komende 3 weken op woensdagmiddag vrij en hij mag er eerder mee stoppen, hoe fijn is dat!?
ja, t kan nog een dag of 10 duren denk ik... ligt eraan wat ze in het ziekenhuis zeggen en willen ... en natuurlijk wat de kleine wilt... hij is welkom, meer dan welkom
over anderhalf uur sluiten we de boel hier, en dan kruip iklekker ff onder de douche denk ik.. daarna mijn bedje in...