************************ Buddy nieuws om 19u word er opnieuw gecontroleerd, ze heeft al meer weeën vooral in haar rug... ***********************
Ik heb geen KZ gehad. Maar ben in okt 2010 geopereerd aan me blindedarm en bij mij voelt het ook nog steeds doof. Kan een jaar duren voor het geneest werd mij gezegd maar geloof er niet meer in.
@Moi Zet hem op je kunt het . @Pil ik heb aan de VK gevraagd toen ze de laatste keer mij controleerde of ik mocht beginnen. Ze zij dat het gewoon kon maar de 1e strip niet veilig is. Dus ben over een kleine 2 weken ''ongesteld'' en dan kunnen we weer. Want krijg nu ook wel zin maar wil geen 3e kind. De stres is te veel.
@DinO ik begin dan ook gewoon in 14d, dan is Milla een maandje en zo ben ik aan mijn 8wk "veilig" Ik wil hier ook geen 3de hoor Maar moest er een ongelukje door de pil geraken word het wel zeker niet we ggedaan... Dus die optie staat altijd open. Maar goed liever niet dan wel erover moeten beslissen he
@moi, Yeah!! Zet hem op meid!! Yeah weer een baby.. Hier druk dagje gehad, Floor was niet in dr hum. Veel jammeren, alleen maar op mijn arm willen slapen en veel krampjes. Nu ligt ze lekker te slapen. Ik lees dat hier de discussie al is losgebarsten over iets wat ik dus ook precies aan jullie wilde vragen. Hier ging ik vanmorgen dus al bijna voor gaas, in THE heat of THE moment zeg maar.. had ik dus echt niet verwacht vooraf, maar ik vreet me vent bijna op. Kan niet wachten om weer eens goed van bil te gaan.. Maar ik durfde niet, niet zo zeer voor de pijn, maar volgens mij mag het toch nog niet? Moetje echt 6 weken wachten of hoef dat niet persee?? Hier vloei ik al een dag of 2 bijna niet meer. Verwacht nog wel wat als ik straks meer ga lopen. Dus hou toch nog maar maandverband in. En zwijmel, wat een mooie foto's weer meiden! Hoeveel fles voedingen drinken jullie kleintjes nu. Hier heeft ze echt 8 flessen per dag, en ze drinkt met alle gemak 90 cc, soms wel eens 100. Dan vergeet ik er iets uit te gooien. Maar ze begint al om meer te vragen merk ik, ik vind het een beetje snel en veel om nu al op te hogen. Hoe denken jullie hierover? Of wat is jullie ervaring.
Carulli ik las f snel van het poepen van ziva! Ik heb ook lactulose gehad en dat helpt niks! Ik heb bij de etos abc poeder gehaald! Het kost wel 27 euro een pot maar yara kon ook niet poepen en nu met die poeder wel! Het kost wat maar ik heb weer een heel ander meisje! Moi kom op wijffie je kan het!
@Wen hahaha ik zou mijn man ook opvreten!! En moet eerlijk zijn ik ben enkel bang voor de pijn, anders zou ik het allemaal laten gebeuren hoor!! hehe en natuurlijk opletten voor terug zwanger te worden he Maar de gyn heeft gezegd best 6-8 wk wachten voor de knip, is inwendig ook geknipt dacht ik en dat heeft toch tijd nodig he Ben jij geknipt? Voor de voeding tegen mij hebben ze gezegd altijd ietje meer aanbieden dan ze opdrinken, want ze moeten echt genoeg hebben. Dus ik doe nog steeds 105 water in flesje wat op gevuld met melk op 115cc komt, die drinkt ze nu heel af en toe uit... als ze 1dag telkens flesje uit drinkt geef ik meteen 120 water... Ik wacht niet tot iemand mij zegt van te verhogen hoor Ik zie toch het beste wat ze wel of niet wil En trouwens wat weten zij elk kind is anders, jij en ik eten ook niet dezelfde hoeveel heid he
Wen yara mocht maar 75cc en zat al snel onder de zuig vlekken omdat ze meer honger had! Heb het snel verhoogd naar 90cc! Nu 2 wk later krijgt ze 135 cc en ze drinkt haar flesjes op! Ze had elke keer zo'n honger en dit is genoeg! En ze krijgt nog maar 5/6 voedingen! De ene keer komt ze om de 4 uur en de andere keer om de 5 uur! Alleen slaapt ze nog niet door! Maar dat zal niet lang meer duren
Moi, woei, spannend! Wel rot die rugweeen, die kun je haast niet wegzuchten. Laat staan dat je weet hoe je ze op moet vangen... Succes!!!! Eliza drinkt nu 130 cc per keer. Ze krijgt nu zo 5/6 keer een flesje. Ligt er een beetje aan. 's Nachts komt ze eigenlijk nog maar 1 keertje....
Goeiemorgen. Kon niet meer slapen dus ik denk effe kijken voor nieuws over Moi, maar nog niks. Ik hoop echt voor d'r dat de kleine nu geboren is.
Breekt in* In het begin schreef ik altijd mee maar ik kon het niet altijd bijhouden dus ben daar toen mee gestopt. Ik vind het heel leuk om jullie te volgen en ik kijk eigenlijk dagelijks of er nog nieuws is. Ik ben zelf 8 december al bevallen van een jongetje en hij doet het heel goed. Iedereen die al bevallen is gefeliciteerd en voor de andere.. succes met de aller laatste loodjes. Liefs Mek Breekt uit*
********************************** buddy nieuws Ze had deze nacht 2 cm, maar nu was alles stil gevallen... Ze wacht nu dat ze gecontroleerd word... Afwachten Maar ze word zowiezo verder ingeleid einde ********************************
Moi: ach meid, wat balen zal zodoende wel n hele lange nacht geweest zijn! Sterkte, en hopelijk is het snel zover!!
he bah moi, hopelijk heb je vanacht een beetje kunnen slapen meis.... sterkte vandaag! hier alles rustig.. zo ff oudste naar school brengen en om 10 uur naar de vk...
he moi zit je ook niet mee he. zo hier svenn gister om elf uur gevoed en toen dachten we hem gewoon zelf te laten komen.. kwam netjes drie uur later dus daarna kondden we hem ook lekker laten liggen moet hem nu zo maar eens wakkeer gaan maken slaapt al bijna 6 uurtjes nu