ja je buik lijkt idd lager te zitten voel me hier soms ook een hangbuikzwijntje Of een aangespoelde walvis hahahaha @zwangerevrouw ben benieuwd!! Ow waar vind ik dit topic? :s Is het ook van ons of algemeen?
Haha de vorige keer zei de gyn al dat de beeb laag lag in de bekken maar dan nog wel beweeglijk, dus dacht eigenlijk dat het niet verder kon zakken. Maar blijkbaar wel. Morgenvroeg weten we het zeker
@all meiden, ik heb last van instortingsgevaar... mijn god, heb de hele nacht geslapen, 1 keer eruit geweest om te plassen, en ik zit hier in de bar gewoon in te storten zo moe ben ik dat heb ik aan het begin van de zwangerschap gehad, en nu weer pffffffffffffffffffffffffffffffff wie kan mij oppeppen???
Hammelientje ik duim dat jullie kleintje snel geboren gaat worden *knuffel* zwangerevrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Louise!! ik ga zeker voor je duimen meis! Loesje en Caruli welkom dames!
hahahahahhaa moet ff niezen nu hahahaha je bent een schatje nadesy!!! hebben jullie hier geen last van ?????
hahahaha Nadesy @Buddy hier ook weer zo moe... Hou vol meisje, het einde komt in zicht! Misschien nog een beetje breien? Of een goed boek lezen? Dikke kus meid!!!
als ik een boek opendoe dan vallen mijn oogleden vanzelf dicht hahahaha ga straks nog wel ff breien... lekker in de hal, daar hebben we ook een bank staan, ga lekker op de bank hangen, als er iemand binnen komt schiet ik snel met mijn benen in mijn schoenen haha
@buddy hahaha snel of snel naar jou gedacht LOL Ach ja zit hier ook weer te knikkebollen op de bank... Ik denk als Noah terug naar school gaat dat mama er eens van gaat profiteren en flink slapen Moet ook weer strijken, boven moet alles gestofzuigd enzo worden... Misschien zondag doen als Luc thuis is, hebben zo een hele grote stofzuiger en kan hem zelf niet boven brengen Maar dat blijft allemaal weer staan en liggen als ons monstertje thuis is Hij wil altijd helpen, wat op zich heel lief is, maar dan heb je dubbel werk en soms kan ik er niet zo goed meer tegen, als je dan 5x hetzelfde moet zeggen, vragen Maar voor de rest is het een schatje
Moi zeker lekker rustig aan doen meid en lekker ff je ogen dicht doen. Pfff soms vraag ik me zo af waarom ik energie in dingen blijft stoppen terwijl ik er niets voor terug krijg! zo stom .
hoi hoi, ben idd wel erg benieuwd naar hammelientje... meiden doen jullie rustig aan... hier ga ik altijd ff liggen tussen de middag (soms maar een uurtje). daardoor is de dag makkelijker door te komen... hier vanochtend in opdracht van manlief toch ff de VK gebelt... ze ligt als ik zo moeilijk loop tegen een zenuw aan... vanmiddag toen ik uit bed kwam had ik er een stuk minder last van, maar ze was ook erg actief toen ik lag, dus ze zal wel weer net iets anders zijn gaan liggen..... nu eerst maar ff eten klaarmaken... manlief is laat thuis en moet vanavond nog weer weg....
Ik heb wel wat gehoord maar ze vroeg me nog niks op het forum te zetten! Jullie zullen vast snel wat horen!over hoe het nu met haar gaat!