hier ook zo nieuwsgierig!!! LOL Zei het net nog tegen mijn man er is nog eentje van internet bevallen Hij doet gelukkig ook altijd geintresseerd in mijn verhalen over jullie he Lieve man heb ik toch hahaha Vraagt meteen lengte en gewicht de lieverd
er is dus wel nieuws, ik ben ook nieuwsgierig hoor maar Nadesy als hammelientje zegt dat je niets mag zeggen, moet je dat ook zeker niet doen meis denk dat ik wel weet wat er aan de hand is (gokje)
@delilah ik heb ook een vermoeden: ze is druk aan het persen En wil het nieuws natuurlijk zelf vertellen he Hoop enkel dat alles goed gaat zowel als met haar als met de kleine hammie benieuwd naar gewicht enzo ook en dat de eerste foto's snel gepost mogen worden ;D
eendje inderdaad dat was ook mijn gedachte maar we wachten rustig af misschien is ze zelfs al wel net bevallen op dit moment, ik duim in ieder geval voor Hammelientje dat alles goed mag gaan/gegaan is en er een gezond baby'tje geboren word/is geboren
Haha wat een spanning hier. Ben ook wel benieuwd. Hoop juist dat ze niet bevallen is, dat zou dan weer een vroege beeb zijn hier.. Maar we moeten dus nog ff wachten op haar zelf..
Nou meiden ik zag dat het al op Hyves stond dan zou het vast en zeker hier ook wel bekend mogen worden gemaakt Hamellientje is bevallen van een Dochter genaamd Yara en weegt 1840 gr Lieve hamellientje gefeliciteerd met jullie dochter!
Hammelientje, gefeliciteerd! Jeetje meiden, alweer een bevallen... Ik wil toch nog wel ff wachten hoor! Maar heb mn ziekenhuistasje toch ook maar klaar gezet. Je weet nooit!
Gefeli hoop dat alles goed is. We horen snel hoe en wat. Pff het begint hier wel te kriebelen hoor hihi. Maar hoop dat het voor 39 weken en na 37 weken wel komt. Even geduld. En heb me rolade . Wat zal het volgende week zijn hihi. En denk dat ik ook al weet welke verzekering ik ga nemen
Hamelientje gefeliciteerd.alles goed gegaan? Eten wij hebben spruitjws met spekjes en aardaplels uit de wok gehad hmm Wors verkouden denk
@ hamelientje ik zag jullie dochter op hyves ze is zo mooi!!! Gefeliciteerd meid. Hopelijk kan je nu eindelijk gaan genieten