Leuk dat je er bent! Onze lijst staat in een apart forum http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/315597-lijst-januari-2012-mamas.html
Welkom stampertje, en hallo meelezers! @buddylijst, eendje en ik zijn buddy, en minim en wen toch??? ik heb geen internet op mijn telefoon en in het ziekenhuis waar ik minimaal 3 dagen na de geboorte zal verblijven al helemaal niet, vandaar dat ik het wel fijn vind om een buddy te hebben die ik kan smssen als het gebeurdt etc... Mijn lief blijft als het lukt ook die 3 dagen in het ziekenhuis bij mij dus vandaar !! @hier mega honger, maar wel gewoon lekker gegeten vanavond.. heel de avond op de bank gehangen beetje liggen dutten, teevee gekeken en nu klaarwakker en hongerig natuurlijk!
Hoi dames, Krijg er wel een beetje kriebels van hoor alle dames die al bevallen zijn... (Gefeliciteerd allemaal!!) heb al last van nesteldrang en wil alles op orde hebben Heb het uitgesteld tot mijn verlof, is gelukkig overmorgen al! Oh ja, voor de bevallingslijst: 11 januari, BV, ZH
zo, de lijst is weer up to date (incl. buddy's) @ nieuwe dames en meelezers: leuk dat jullie er zijn! Over buddy: aangezien ik thuis gewoon een laptop en bij verblijf in het ziekenhuis gewoon internettoegang heb, hoed ik voor mijn gevoel geen buddy. In het uiterste geval post mijn man wel een bericht.
Goedemorgen meiden.. Nieuwe dames welkom leuk dat jullie mee komen schrijven. Ik kan ook Nadesy whatsappe erg handig hihihi. Hammelientje gefeliciteerd meid leuk naam ook
Joepie! 33 weken! Zo even naar de hypotheker... Zou alles regelen voor t huis maar heb toch bijna alles zelf moeten doen en achteraan moeten bellen dus had een klacht getuurd en nu een afspraak... Ben benieuwd! Met mn rug gaat t weer ietsje beter! Gelukkig!
Joepieee hier ook 33 weken!! @nieuwe welkom @buddy ik ben er wel blij mee Zo kan ik iemand verwittigen en ik denk dat we wel internet hebben op de kamer maar vind het wel leuk te weten dat ik iemand kan iets laten weten en moest ik dan toch geen internet hebben ofzo @hammelientje het is idd een mooie meid! Hopelijk krijgen we snel hier een foto te zien Ja hier mag het ook nog enkele weken blijven zitten hoor, maar vanaf 37 mag ze zich aanmelden
*KNUFFF* aan mijn buddy @hier zometeen op stap met moeders, ik ga het lijstje afwerken van spullen die ik nog niet heb... Maar nu eerst ff ontbijten met de familie, weer ff gezellig!
Goede morgen. Heb internet op mijn mobiel lekker makkelijk. Kan gratis als ze wiffi hebben of ander via de andere weg Moet vandaag weer veel boodschappen halen ga lekker op de fiets. Gaat makkelijker met me tassen. En daarna naar de vampiertjes hihi.
Wijffies Nou zoals jullie gelezen en gehoord hebben zijn rob en ik gisteren kersverse ouders geworden van onze mooie dochter Yara! Ze weegt 1840 gram en is 6,5 week te vroeg geboren! Heb een hele heftige maar ook zware bevalling gehad ook omdat ik geen vruchtwater meer had en alles "droog" bevallen ben op natuurlijke wijze! Gisteren is ze in de couveuse gegaan en net ben ik gebeld door het ziekenhuis dat ze al overgeplaatst word omdat het zo'n kanjer van een meid is dat ze het zo goed doet! Ik ga me nu douchen en aankleden en gaan we haar aangeven bij het gemeentehuis in Leiden en dan ook gelijk door naar het ziekenhuis! Bedankt voor jullie lieve steun, probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden omtrent de stand met hoe het met mijn lieveling gaat! Hier alvast een paar kleine fotootjes Dikke kus rob, liek en Yara
@Hamellientje wat een mooie dochter!lekker genieten nu!trouwens ze lag toch in een stuit?ben je wel gewoon normaal bevallen zonder keizersnee?