Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi Vonnie thnx lieverds!

@Moi ooooh heerlijk! hier straks lekker mijn zelf gemaakte kippensoepvan gisteren eten :D

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Onze kaasboer die levert ook alleen maar Beemster kaas!!!

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mmmmmmmmmmmmmmm heerlijk!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @NInja succes bij de vk

en abbo is dat je een Abbonement neemt hier dat je berichtjes weer krijgt als er gepost is :D

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow, deel 3 alweer...
    hier vanochtend ff de stad in geweest voor schoenkadootjes en moet zo naar de VK, vanmiddag en vanavond klantjes... dus kom morgen weer uitgebreid langs.. dan is de oudste lekker vrij van school, dus lekker dagje in de warmte...(vind het zo koud buiten...)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jannie succes straks bij de vk :D

@Moi wil je ook?wil best een extra hapje nemen hoor haha

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo ook weer teug van de vk sem ligt nu lekker op bed en heb ik effe mama tijd hihi.

Opzich was alles goed met de baby alleen ik bleef veel afvallen en krijg nu ook weer een groeiecho. Daar moet ik nog effe een afspraak voor maken. Verder bloeddruk was prima en suiker 4,8 dus gelukkig geen ontbijt test voor mij!

Verder nog eens gevraagd hoe het nou zat met de bevalling wat snap er geen reet meer van en nu met de verzekering die je kan omzetten wel effe fijn om te weten wat je krijgt.
    Ik ga dus poliklisch bevallen met medische indicatie. Als alles goed is ben ik 3 uur later weer thuis en blijf dus gewoon onder leiding van me eigen vk. Ik vind het wel spannend want de vorige keer was het onder leiding van de gyn en toen had ik 3 teams afgewisseld aan me bed staan.

@ de nieuwe welkom!! balen dat je zo rustig aan moet doen zeg! Hier ook een zwangerschap die niet echt lekker gaat. Ik ben al aan het aftellen.

@ nadesy fijn dat alles goed was bij de vk en ook weer een groei echo fijn effe spieken haha

@ moi jammie beemster kaas..fijn dat je een beetje ned daar hebt!

@ joyce dikke knuffel meid.

@ jannie veel suc6 bij de vk

@ de rest ik moet nog effe terug lezen haha

@ hier heb weer wat slechte dagen gehad had zondag weer onwijze buikkrampen 1,5 uur lang ik dacht dat ik kaopt ging wat een hel en heb vaak gezegt dat ik echt nooit meer zwanger wil zijn pffff morgen maar weer effe naar de ha want echt 9 weken die pijn ga ik echt niet trekken.

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier ook weer terug van de VK, alles was goed bloeddruk blijft laag 100/50 maar dat is niet zo erg.
    gewicht was 81 kilo, ben nu in totaal 17 kilo aangekomen:$ hopelijk komen er niet zo heel veel meer bij ;)
    en de kleine is inderdaad aan het indalen, had ik het toch goed gevoeld ;) dus das ook wel weer fijn!
    mag 29 november weerkomen en dan krijg ik nog een groeiecho!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ninja balen dat jij blijft afvallen,wel fijn dat je een echo krijgt!

@Delilah fijn dat alles goed was meis,niet erg toch hier tot nu toe 13 kilo aangekomen!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    volgens mij moet iedereen vandaag naar de vk haha.

Fijn delilah dat dat alles goed is met de beeb.Beter een te lage bloeddruk dan een te hoge hoor.

Ik val z,n kilo per week af de laatste weken nu heb ik ook dagen dat ik niets kan binnenhouden. Ik zit nu al op -13

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Ninja dat is ook niet goed toch? als je alleen maar afvalt?

ik was van mezelf altijd dun, eigenlijk op het magere af, dus het valt niet echt op dat ik al 17 kilo ben aangekomen, ben niet echt dik ofzo ;)
    zou het ook niet erg vinden als er na de zwangerschap een paar kilo bij op blijft zitten, kan wel wat spek gebruiken :D

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Buddy hihi een beetje nederland daar in oostenrijk moet echt fijn voor je zijn meid! :) Ik zelf eet niet zoveel kaas enkel de lekkere gouda :D mmmmm Hebben ook veel belgische kazen maar die eet ik maar af en toe, man eet ze wel graag :) En fijn dan komen de echte pieten ook eens buiten he :)

@Delilah hahaha nu begin je echt te verzwaren meid,... Je kleine komt ong 250 gr per week aan, en die ga je zien aan jou gewicht he dus min 1 kg per maand :) maar das min e moet nog rekenen beetje vw erbij enzo hahaha :p Maar maakt niet uit meid, het gaat er wel af na de bevalling ;) Ik was bij Noah 20 kg bij!! :p Nu blijf ik voorlopig op 8-9kg hangen...

@hier ben echt zoo moe weer he :s heb net van 10 tot 12 zomaar geslapen... Dacht echt ik ga niet kunnen slapen maar aan 1 stuk doorgedaan, moest echt zeggen ogen open en hop aan het werk :p LOL

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker!!!!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ben van mezelf wel stevig en ik kan het wel hebben maar ik zag toch dat de vk zich wel een beetje zorgen begon te maken. Vandaar ook weer een groeiecho. Ik hoor van iedereen dat ze vinden dat ik een spits gezicht heb gekregen daar zit echt geen vet meer op haha.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    lekker eendje dat je effe hebt kunnen slapen. Ik neem me dat ook iedere keer voor als sem slaapt haha maar er komt niets van. Nu ook wil ik effe hier mee kletsen en heb net al gedweild enz dat komt er niet van als sem wakker is

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @ninja, dat is idd wel heel erg veel afgevallen... hier begonnen met 103 en ik woog de laatste controle 107... dus 4 kilo erbij... mijn eigen weegschaal blijft ook op 107 staan, voel ook dat ik niet aan kom momenteel...

@delilah, fijn dat ook alles oke was met jou en de kleine! fijn dat ie aan het indalen is!!!

@buikpijn, ik heb het zo af en toe, ineens een steek, van auwwwww, twee weken geleden had ik het echt een hele avond, dat was minder fijn pffff...

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    eendje hier ook al zo moe, ben net nadat ik bij de vk was geweest ook weer ff gaan liggen ;) lekker toch dat je zo goed kunt slapen?

Ninja fijn dat ze je goed in de gaten houden meis!

18. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ja het is echt fijn eventjes kunnen ogen toe doen :) In het weekend is het dan ook moelijker als Noah thuis is en steeds komt zeggen mama donker is weg niet dodo doen wakker blijven hahaha :D

Hier is het deze avond verse groentensoep MMMMMMmmmmmm
    Heb er al zin in!! :)

Ow moet dan toch naar de dietiste gaan van de gyn :s hij belde om te vragen of ik nu al een afspraak had grrr Mijn vriendin is al geweest en het is dan ook echt dieet eten, 2 sneetjes brood, magere kaas,... enzo
    echt niks voor mij...
    en 1x in de week voor en na elke maaltijd zelf suiker controleren... prik prik prik... joepiee echt niet he! :( Maar goed het is weer voor het kleintje dus dan doen we het maar he, straks eens bellen en zien wanneer we terecht kunnen

Nu eens 1 mand strijk al binnen nemen en eraan beginnen he :) wil alles klaar hebben voor ik naar zh moet :p Moet van mijn man Noah zijn kleren nu al klaar leggen dus broek-t-shirt-trui :) zo in de kast zei hij dan hoeft hij maaar te nemen :)

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb trouwens ook al veel voorweeen en dat kon volgens de vk alleen met bloed erbij moet ik bellen. Laat ik nou gisteren bloed verloren zijn. Ik heb het gemeld maar het was maar eenmalig.
    Ik moet regelmatig gewoon effe zitten van al die steken en krampen pfff bij sem had ik het erg maar nu is het veel erger en pijnlijker.Was normaal volgens de vk.

@ moi jij bent ook nog niet veel aangekomen fijn he. Vooral omdat wij al wat zwaarder zijn. Als je slank bent kun je dat wel hebben je mag dan ook meer aankomen van de vk. Maarja je hebt het niet voor het zeggen he je groeit zoals je groeit haha.
    Ik begon op 108 kg(bij sem woog ik gewoon 132 kg schaam schaam haha) en weeg nu 94 kg. Das al effe geleden dat ik dat woog haha

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja voor sem moet ik ook een kofferje klaarzetten haha nog niet aan gedacht. Ik wil ook nog wat nieuwe nachtkleding kopen voor in het zh

Deel Deze Pagina