whaha dat maakt voor mij niets uit..of ik nu vroeg opsta of niet..ik moet toch spugen. Is ook al heel makkelijk geworden, ff alle gal eruit gooien en ik kan weer verder....... (kan me nog herinneren dat ik het bijna mistte in mijn ochtend ritueel toen ons meisje geboren was en ik wakker werd en zei nog sliep dus ik ging douchen enz....) Raar idee idd...ben er nog helemaal niet aan toe....tsjonge over maximaal 8 weken ligt er hier een kleine baby in de box en wieg............
Wij hebben hier alles al klaar... alleen nog naar de notaris. van mij mag ze over een week of 2 wel komen... Ik hoop niet dat ik nu iemand tegen het zere been schop, maar ik ben helemaal klaar met alle pijn....
MayD snap je meis...snap je helemaal. Hij mag van mij ook wel komen hoor door de misselijkheid en alles..............maar weet niet ben gewoon ook nog niet klaar hihihi. Dubbel op!
Hammelientje! Wat een prachtige foto's! heel veel geluk voor julie en vooral voor jullie kleine meid. Ik hoop nog echt niet op een baby, eerst de kids een slaapkamer!
Ik snap je ook helemaal. Ik heb het hier ook gehad. Veel pijn, steeds meer pijn en al een week een depri gevoel! Bleh! Het geweldige weer van de laatste dagen helpt ook niet echt. Word ik niet vrolijker van.
Ja? Vind het niet helemaal lekker bekken.... Maar dochterlief is vernoemd naar mijn mama, Johanna. En mijn vader heet Johannes....vind dat te veel op elkaar lijken! Dus toen kwam manlief met zijn 3de doopnaam Jacobus...(ff afkorten hihi, want jacobus is echt helemaaaaal niet leuk!)
Antares, bedoel je een engelse naam met een nederlandse naam combineren? Ik persoonlijk vind dat ook niet zo erg bij elkaar passen. Ryan Jacco?
@Antares denk niet dat je hier iemand tegen het been gaat schoppen hoor, hier mag ze ook al komen, als ik moest weten dat ze het helemaal goed zou doen Zonder probleem! Hier ook helemaal klaar met de dikke buik, de rugpijn pijn aan mijn heupen en alle gewrichten... Het miseelijk gevoel vanaf je maag een beetje leeg komt Ach goed nog 7 weekjes + ik vind de naam best klinken
ja....dochterlief heet Alyssa Johanna.. maar dat bekt goed! Nu willen we (we zijn het nog steeds niet helemaal eens...maar Ryan is favoriete) die combineren met een naam van mijn vader... (manlief wil niet van zijn vader, heeft hij namelijk niets mee) En zijn moeder heet alleen maar marie...dus tsjah..... Daarom mijn papa heet Sjaak (niet mooi....en al de 4de generatie die zo genoemd word dus ik keek naar zijn doopnamen net zoals bij mijn dochtertje en mijn mama) Verder heet hij Johannes Theodorus Jacobus....... Erg he die namen!
Denk dat je MayD bedoeld, ik was het met haar eens hihi. Maar zei kwam ermee dat de kleine na 2 weken ongeveer wel mocht komen Ben het wel met haar eens!
@Antares als je het op zijn Engels zegt Jacob klinkt het erg mooi! @Eendje wanneer moest je naar de gyn voor je suiker?
Onze oudste zoon heet Délano Janno vernoemd naar zijn overleden Oma Janna.en Sylvano heeft alleen 1 naam,en dat gebeurt bij de derde ook
doet me ff aan de twilight serie denken.... tsjah ik vond dochterlief 2 namen mooi staan, dus krijgt zoontje er ook 2....maar dat het zo moeilijk zou zijn hahahaha
@Antares ow ja sorry :s hahaha bedoelde dus MayD @Nadesy maandag bij de dietiste :s Zal suikervrij dieet worden, dagelijks thuis prikken en wekelijks 1x 7 keer op een dag prikken... grrr en dat voor dat beetje suiker te veel he :s Ga maandag de cijfers vragen want weet ze niet presies maar de gyn zei er meteen bij dat het niet veel was... Het zal gedaan zijn met mijn chocomelk smorgens heel de dag misselijk met gevolg En je mag zelfst geen fruit eten!! Zit te veel suiker in :s Maar goed liever opletten dan echt een zware baby moeten leveren en dat ze meteen moet afkicken van de suiker he Dat arme schaap! Ach zal wel meevallen zeker? Zal haar wel vragen dat als ik me beperk tot 1 tas dat ik die chocomelk mag houden Jep die naam deed me ook meteen aan twillight denken Zalige films he!!! Hier ook maar 1 naam voor Noah, heb ik ook maar, Bij Luc is het Luc Alfons :s :s Zijn grootvader noemde zo, daarom toen ik zwanger was van noah zeiden we telkens fonske hahaha Goed dat ik toch nog een goed naam vond he hihi
Onze dame krijgt 3 namen: Reneé (naar niemand vernoemd, gewoon haar eigen naam), doopnaam 1 Divera (naam van mijn mama), doopnaam 2 Berendina (naam van mijn schoonmoeder)... Hier is zojuist mijn bestelde frambozenbladthee binnengekomen... vanaf morgen ga ik elke dag 3 koppen drinken.
Frambozenbladthee zorgt ervoor dat je wat soepeler wordt "down-under" en dat je na de geboorte sneller herstelt. Het ZOU weeën KUNNEN opwekken, daarom mag je het ook niet eerder drinken dan week 34 van de zwangerschap.